Sąd nie zgodził się na ekstradycję Stefana Michnika

Data: 2019-02-12 16:47:20
Autor: boukun
Sąd nie zgodził się na ekstradycję Stefana Michnika
Przełom ws. ekstradycji Stefana Michnika. Szwedzki sąd odrzucił wniosek

Sąd Rejonowy w Goeteborgu nie zgodził się na wydanie polskim władzom Stefana Michnika. Powód? Przedawnienie zarzucanych Michnikowi czynów oraz jego szwedzkie obywatelstwo.

Wojskowy Sąd Okręgowy przekazał do Szwecji wniosek o aresztowanie stalinowskiego sędziego Stefana Michnika. Dokumenty zostały przetłumaczone na język szwedzki. 4 lutego odbyło się posiedzenie sądu bez udziału stron postępowania. Jak wynika z protokołu z tego posiedzenia, zarzucane Michnikowi przestępstwa uległy przedawnieniu.

- Mając to na względzie oraz biorąc pod uwagę, że jest on obywatelem Szwecji, wniosek o jego wydanie zostaje odrzucony - stwierdził sędzia Mats Hagelin.

Wobec Stefana Michnika, podejrzanego o zbrodnie przeciwko ludzkości, Wojskowy Sąd Okręgowy wydał Europejski Nakaz Aresztowania już 26 października. Z kolei w połowie sierpnia Wojskowy Sąd Garnizonowy - także na wniosek prokuratorów z IPN - zdecydował o aresztowaniu Michnika na trzy miesiące od momentu zatrzymania.

Śledczy uważają, że Stefan Michnik w latach 1952-53 roku w Warszawie popełnił 30 przestępstw, które stanowią zbrodnie komunistyczne i wyczerpują znamiona zbrodni przeciwko ludzkości.

To już druga próba postawienia Michnika przed polskim sądem. W 2010 r. sąd w Uppsali odmówił ekstradycji twierdząc, że stawiane mu zarzuty przedawniły się.

https://wiadomosci.wp.pl/przelom-ws-ekstradycji-stefana-michnika-szwedzki-sad-odrzucil-wniosek-6348705520928897a

hz
2h temu

skutecznie chroni go żydowskie pochodzenie

pan staszek
1h temu

czyżby w Szwecji zbrodnie przeciwko ludzkości się przedawniały ??????? a to by było ciekawe

Cyrk
1h temu

"zbrodnie przeciwko ludzkości nie podlegają przedawnieniu" - dziękuję, do widzenia. Co na to unijny trybunał?

FRU
3 min. temu

Szydi nigdy swoich nie oskarza.

AK
5 min. temu

Zbrodnie przeciwko ludzkości...to po prostu LUDOBUJSTWO...

Tolerancja represywna
5 min. temu

Szwedzka moralność

Tolerancja represywna
7 min. temu

Sanhedryn nie wydał zgody

Syk
7 min. temu

A co nie mamy wywiadu?Żydzi potrafili wszędzie bandytów odnaleźć ,przywieźć do siebie i oddać pod sąd.

Twój Nick
8 min. temu

Kogoś to dziwi?Szwedzi przyjmują zbrodniarzy z ISIS,chronią gwałcicieli,prawo tam nie chroni zwykłych obywateli,zbrodniarzy jak najbardziej.

Data: 2019-02-12 13:42:25
Autor: Zenek Kapelinder
Sąd nie zgodził się na ekstradycję Stefana Michnika
Pies ich jebal i tego bandyte tez. Jeszcze go dorwiemy. Mam nadzieje ze zus obnizyl mu emeryture do najnizszej mozliwej.

Data: 2019-02-13 20:21:11
Autor: Cutivate
Sąd nie zgodził się na ekstradycjęQ1|A+^}ŠÚ2'!ž)
Pies ich jebal i tego bandyte tez. Jeszcze go dorwiemy. Mam nadzieje ze zus obnizyl mu emeryture do najnizszej mozliwej.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ZUS to sobie może... Niech zmienią ustawę o emeryturach z ZUS to wtedy mu obniżą.

Data: 2019-02-13 20:46:30
Autor: A. Filip
Sąd nie Stefana Michnika
Cutivate <condor1@interia.pl> pisze:
[...]

Parę artykułów więcej w GW nie wystarczy na zachętę?

--
A. Filip

Data: 2019-02-14 11:15:43
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Pies ich jebal i tego bandyte tez. Jeszcze go dorwiemy. Mam nadzieje ze zus obnizyl mu emeryture do najnizszej mozliwej.

ty to co najwyżej możesz tradycyjnie wypiąć się do tyłu i czekać na łaskę
(laskę) pana twojego umysłu :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-13 11:31:00
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
Przełom ws. ekstradycji Stefana Michnika. Szwedzki sąd odrzucił wniosek

Ile ten Stefan ma lat? Dopadniecie go jak Jaruzelskiego? ;-)))

Zamiast uganiać się za cieniami gdzieś po świecie weźcie się za swoich
"kudejów" czy "piotrowiczów".

--
Pajdak

Data: 2019-02-13 23:22:41
Autor: Zenek Kapelinder
Sąd nie zgodził się na ekstradycję Stefana Michnika
Ubeckich bandytow trzeba osadzic nawet jak im godzina do smierci ze starosci zostala.

Data: 2019-02-14 11:16:11
Autor: Pisiorowy Escobar
Sąd nie zgodził się na ekstradycję Stefana Michnika
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Ubeckich bandytow trzeba osadzic nawet jak im godzina do smierci ze starosci zostala.

na razie wszyscy zapisali się do pisuaru i wuj im zrobisz :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-14 08:38:32
Autor: A. Filip
Szwecki sąd nie zgodził si Stefana Michnika
"Pajdak" <runt@aneqmena.orq> pisze:
[...]

W wersji cynicznej pogrobowców tych co ich (rodziny) komuna ustawiła:
"nie o to chodzi by złowić króliczka, ale by gonić go" [A].

[A] https://www.tekstowo.pl/piosenka,skaldowie,gonic_kroliczka.html

--
A. Filip

Data: 2019-02-14 08:48:56
Autor: Pajdak
Szwecki sąd nie zgodził się na ekstradycję Stefana Michnika

A co ze Stachem Piotrowiczem?

--
Pajdak

Data: 2019-02-14 11:16:36
Autor: Pisiorowy Escobar
"Pajdak" <runt@aneqmena.orq> napisał(-a):

A co ze Stachem Piotrowiczem?

właśnie ustawia się za zenkiem i rzuca mu mydło :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-14 16:27:31
Autor: Pajdak
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:kvfa6el97b8bsp0l97pfqkh1cj6kgq13dn4ax.com...
"Pajdak" <runt@aneqmena.orq> napisał(-a):

A co ze Stachem Piotrowiczem?

właśnie ustawia się za zenkiem i rzuca mu mydło :DDD

--
Oooo, a gdzie się poddział lo(r)dzik?

Mam do niego pytanie: kto jest I sędzią SN? ;-)))

--
P:ajdak

Data: 2019-02-14 12:09:05
Autor: Zenek Kapelinder
Szwecki sąd nie zgodził się na ekstradycję Stefana Michnika
Jak to kto. Marionetka z krotkimi sznurkami.

Data: 2019-02-14 18:34:28
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

--
Oooo, a gdzie się poddział lo(r)dzik?

Mam do niego pytanie: kto jest I sędzią SN? ;-)))

jak zenek odłoży mydło to zapytam się kto jest prezydentem łodzi

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-15 09:03:11
Autor: Pajdak
Szwecki sąd nie zgodził się na ekstradycję Stefana Michnika
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w
wiadomości news:5k9b6el1tr0t3dpmcf3on7l10bmh887d084ax.com...
> [...]

Mam do niego pytanie: kto jest I sędzią SN? ;-)))

jak zenek odłoży mydło to zapytam się kto jest prezydentem łodzi

zenus chyba wrocił do kotłowni ;-)))

koguciku, kto jest prezydentem Łodzi? ;-))))

--
Pajdak

Data: 2019-02-15 10:34:03
Autor: Zenek Kapelinder
Szwecki sąd nie zgodził się na ekstradycję Stefana Michnika
Nie wiesz kto. Osoba skazana prawomocnym wyrokiem wydanym przez POwskie sady. Zaden powod do dumy w calym panstwie a nie tylko w Lodzi. Jedyne co do tej pory dla Lodzi zrobila to zrobila nic. Bo trudno nazwac jakims osiagnieciem remot ulicy po ktorej jechac sie nie dawalo.

Data: 2019-02-15 10:41:06
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 15 lutego 2019 19:34:04 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

To ile zrobili poprzednicy skoro Zdanowska jest uznawana w Łodzi za wielkiego budowniczego. :P

--
Bruno

Data: 2019-02-15 10:52:47
Autor: Zenek Kapelinder
Szwecki sąd nie zgodził się na ekstradycję Stefana Michnika
To ona cos zbudowala? Pierwsze slysze.

Data: 2019-02-15 11:35:02
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 15 lutego 2019 19:52:48 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
To ona cos zbudowala? Pierwsze slysze.

Hmm...
Za rządów Zdanowskiej: 1.5 stadionu, stajnie jednorożców, tunel W-Z, trasa Górna, tramwaj na Olechów, Mia100 kamienic...

--
Bruno

Data: 2019-02-15 11:58:05
Autor: Zenek Kapelinder
Szwecki sąd nie zgodził się na ekstradycję Stefana Michnika
Ona tego nie zbudowala. Dworzec zbudowaly PKP itd. Ona dala zezwolenia, a mogla nie dac. Podobnie z Hiltonem, mogla nie dac zezwolenia. Jedynie remonty miejskich kamienic sa za jej rzadow robione. Sa to bardzo drogie remonty. Trudno zeby miasto zajmowalo sie tylko wyburzaniem swoich kamienic. Remont chodnikow na Piotrkowskiej byl wymuszony fatalnym stanem starych. W ramach remontu polozono na chodnikach plyty z jakiegos naturalnego kamienia. Zajebiscie drogie to bylo. Zbyt drogie na Lodz. Wyglada to dobrze. Zle sie za to po tym chodzi bo plyty wypolerowane na wysoki polysk i jak sa mokre albo jak spadnie snieg to okok wypozyczalni rowerow powinny byc wypozyczanie balkonikow bo bez wyjebania sie chodzic sie nie daje. Niedaleko mnie remontuja palacyk jakiegos fabrykanta. Wpisany do rejestru zabytkow. Ale widac ze jak ktos ma znajomosci to moze dobudowac pietro z pustakow na zabytku. Mnie nie pozwolili klimatyzatora na dachu zamontowac, od strony podworka, bo budynek w rejestrze zabytkow. Za jej rzadow dopuszczono do tego ze prawie zawalil sie wiadukt na duzej arterii biegnacej przez srodek miasta. Awaryjnie zeby go odciazyc wylaczono dwa pasy co skutkuje ogromnym korkiem. Zamknac sie go nie da bo korek bylby do zjazdu z autostrady w Zgierzu. Skuteczna jest za to w podnoszeniu oplat za wode, smieci, parkowanie, przejazdy komunikacja miejska.

Data: 2019-02-15 12:42:21
Autor: Bruno Brunowski
Szwecki sąd nie zgodził się na ekstradycję Stefana Michnika
1.5 stadionu, stajnia jednorożców, tunel W-Z, trasa Górna, tramwaj na Olechów. Faktycznie nic.

--
Bruno

Data: 2019-02-15 13:21:39
Autor: Zenek Kapelinder
Szwecki sąd nie zgodził się na ekstradycję Stefana Michnika
Jak na dwie i pol kadencji to niezbyt duzo. Dwa przystanki warszawskiego metra kosztowaly wiecej. To co wymieniasz to byly niezbedne do dzialania miasta inwestycje. Kazdy prezydent musialby je zrobic tak jak bedzie musiala zrobic nawierzchnie na Legionow bo gorsza jest niz polna droga. Uwazasz ze nowy asfalt na Legionow to bedzie sukces prezydentki? Za to co zrobila nalezy jej sie dwoja. Dobry gospodarz dostalby czworke bo mialby pomysly.

Data: 2019-02-15 13:29:58
Autor: Bruno Brunowski
Szwecki sąd nie zgodził się na ekstradycję Stefana Michnika
W porównaniu z waginą  Kropy to i tak 600% normy. --
Bruno

Data: 2019-02-15 13:44:03
Autor: Zenek Kapelinder
Szwecki sąd nie zgodził się na ekstradycję Stefana Michnika
I 4 razy za malo. Nic dla Lodzi nie zrobila bo to co musiala zrobic sie nie liczy. Na dodatek dzieki jej partii Lodz jednym glosem przegrala w EXPO. Statystyczny lodzianin stracil na tym nie mniej niz 30 tysiecy zlotych.

Data: 2019-02-15 14:19:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 15 lutego 2019 22:44:04 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

I dalej rządzi. Przypomnieć ci wynik wyborów? Kropa i poprzednicy musieli mocno zapaść łodzianom w pamięć.

--
Bruno

Data: 2019-02-15 14:30:33
Autor: Zenek Kapelinder
Szwecki sąd nie zgodził się na ekstradycję Stefana Michnika
Kropiwnicki w jedynym duzym miescie w Polsce zablokowal dzika prywatyzacje kamienic. Nie zmieniaj pizdziak watku. Ten jest o tym ze obecna prezydent Lodzi nie dosc ze jest prawomocnie skazana to na dodatek zrobila dla miasta bardzo malo. Pis zrezygnowal z jej odwolania, co jest niezgodne z prawem, bo chwilowo nie ma szansy na wygranie w sadach opanowanych przez kaste z odpowiednimi POwiazaniami.

Data: 2019-02-15 15:25:50
Autor: Bruno Brunowski
Szwecki sąd nie zgodził się na ekstradycję Stefana Michnika
Nic nie zablokował. Zablokowała dopiero Zdanowska powołując odpowiednie biuro i zatrudniając w nim specjalistów. A ci wykorzystywali wszystkie możliwe ścieżki, łącznie z powoływaniem się na dekrety Napoleona.

Kropa wybudował waginę, napodpisywał masę dziwnych umów (np. te z Żydowiczem), odremontował stację Radegast (część historyczna) i rozpoczął budowę Atlas Areny. Ot wszystkie inwestycje. A i jeszcze usilnie blokował budowę Manufaktury.

--
Bruno

Data: 2019-02-15 17:01:31
Autor: Zenek Kapelinder
Szwecki sąd nie zgodził się na ekstradycję Stefana Michnika
Sadzisz ze jak miasto zbuduje stadion albo muzeum to od razu nalezy uznac prezydenta takiego miasta za cudotworce? Oni to maja wpisane w zakres podstawowych obowiazkow. Czyms za co nalezala by sie pochwala z wpisniem do akt bylo by w Lodzi EXPO. Ale sie nie dalo bo liderzy jej partii taki siwy dym w chujni robili w przeddzien glosowania ze przegralismy  z panstwem ktore zasluzylo sie niemcom przyjmujac po wojnie najwiecej nazistow. Zebysmy jeszcze przegrli 100:1 to mozna by stwierdzic ze tamci lepsi. Przegralismy jednym glosem. Przegralismy przez skurwysynow z partii do ktorej prezydent Lodzi nalezy. Statystyczny lodzianin zostal tym glosowaniem okradziony z trzydziestu tysiecy zlotych. Co ze stacja koncowa Jedwabnego Szlaku? Po tym jak MON zablokowal sprzedaz nomenklaturowej spolce terenu praktycznie w srodku miasta ze sto razy za malego zeby zbudowc stacje przeladunkowa w temacie terenow na Olechowie cisza.

Data: 2019-02-16 00:49:57
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 16 lutego 2019 02:01:32 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Sadzisz ze jak miasto zbuduje stadion albo muzeum to od razu nalezy uznac prezydenta takiego miasta za cudotworce? Oni to maja wpisane w zakres podstawowych obowiazkow.

Remontów i bieżącego utrzymania nie chcesz wliczać do zasług, nowych miejsc użyteczności publicznej również, no idąc qw ten sposób tofaktycznie nic w łodzi nie wybudowano/wyremontowano.

[...]
Nie zasłaniaj się nazistami, Łódź przegrała z Buenos Aires.

Zebysmy jeszcze przegrli 100:1 to mozna by stwierdzic ze tamci lepsi. Przegralismy jednym glosem.
Łżesz. Było 62-56

Przegralismy przez skurwysynow z partii do ktorej prezydent Lodzi nalezy. Statystyczny lodzianin zostal tym glosowaniem okradziony z trzydziestu tysiecy zlotych.
Ta, jak przegrana to tylko i wyłącznie z winy PO. A co zrobił pisiorski rząd by wspomóc Łódź? S14 może wybudował? Albo tunel średnicowy? Chociaż mentalnie wspierał? Dyplomatów wysłał?
Tak duża impreza bez wsparcia rządu nie ma szans na organizację.

[...]

O właśnie: pisiorska wizja świata w pigułce: uwalić dobrze zapowiadający się projekt pod hasłem agentury, usadzić na gruzach swojego TW i dziwić się że nic się nie buduje. Chińczycy się wk...li, bo wszystko było już dogadane i najbliższy terminal będzie w Niemczech. I teraz zdziwko, że nie w Łodzi.

Zenuś, w Kutnie terminal kontenerowy świetnie radzi sobie na 11ha, przy Pryncypialnej jest hektarów 30. I nie wmawiaj, że Pryncypialna to centrum miasta. To zadupie na uboczu, za to przy wylotówce z miasta.

--
Bruno

Data: 2019-02-16 00:57:45
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

piśdziak, a co zrobił kropa ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-16 12:08:41
Autor: Pajdak
PO opanowało sądy i Łódź
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:bfke6e5kl83kda11hh7e7c14385fia49u24ax.com...
[...]

Buuuhahhahhahhahhaaaa!
Paczpan jaki ten PiS bezsilny.
PO opanowało sądy!
Nie wiedziałem, że Ziobro to ukryty agent PO!!! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-02-15 21:02:37
Autor: u2
[...]

no wiesz biurokracja kosztuje, musi dużo kosztować w Bolanda:))))))))

--
George Orwell :

Sąd nie zgodził się na ekstradycję Stefana Michnika