Sąd nieprawidłowo wyliczył koszty

Data: 2010-02-17 20:12:39
Autor: Johnson
Sąd nieprawidłowo wyliczył koszty
Leszek Kowalski pisze:

Uważam iż powyższe jest oczywistą pomyłką Sądu (chociaż mogę się mylić). W jaki sposób mogę zaskarżyć postanowienie Sądu Okręgowego II instancji?

Art. 394^1 §1 pkt 2 kpc.

--
@2009 Johnson
Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.

Data: 2010-02-17 21:51:54
Autor: Leszek Kowalski

Użytkownik "Johnson" <johnson@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hlhf38$ao9$1inews.gazeta.pl...
Leszek Kowalski pisze:

Uważam iż powyższe jest oczywistą pomyłką Sądu (chociaż mogę się mylić). W jaki sposób mogę zaskarżyć postanowienie Sądu Okręgowego II instancji?

Art. 394^1 §1 pkt 2 kpc.

Tak też myślałem. Czy mogę sam wnieść zażalenie do SN, czy też muszę być reprezentowany przez adwokata? Rozumiem iż owe zażalenie należy wnieść za pośrednictwem Sądu Okręgowego w tygodniowym terminie. Jak mówi art. 395 §2 w związku z art. 394^1 §3 k.p.c. jest szansa iż Sąd Okręgowy sam uchyli wydane postanowienie w części przeze mnie zaskarżanej?

Leszek Kowalski

Sąd nieprawidłowo wyliczył koszty