Sąd rodzinny

Data: 2010-08-03 20:18:57
Autor: grafik
Sąd rodzinny

Użytkownik " Anna" <meg-ann.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i39k7d$h15$1inews.gazeta.pl...
Witam,

pisałam na forum o moich i dziecka "problemach spadkowych" - teraz
współwłasciciel ,żeby nękać mnie dalej załozył sprawę w sądzie rodzinnym...
Że dziecko ma "fatalne warunki mieszkaniowe",że nie wiadomo gdzie pracuję i
z czego utrzymuję dziecko /o te informacje mu chodzi - szykuje następny
donos/,że dziecko odezwało się do niego niekulturalnie / nachodził je pod
moją nieobecność w mieszkaniu wypytując gdzie jestem- dziecko ma 10 lat/

Były panie z sądu, napisały opinię b.pozytywną z zaleceniem umorzenia
postępowania/czytałam akta/, ale jest wyznaczony termin rozprawy na połowę
września.
Pracuję dorywczo na umowę o dzieło /grafika/, ale jest tych prac
niewiele.Mamy alimenty dobrowolnie przez ojca dziecka płacone, mam pomoc z
GOPS.
Czy w sądzie będę musiała podać te fakty, czy raczej ta sprawa to tylko
formalność, skoro wywiad kuratorek był b.pozytywny ?

Chodzi o to,że współwłaściciel juz się cieszył,że poda mnie do US i ZUS,że
nie płacę podatków i ubepieczenia/ a powinnam mieć firmę...? ale umowa jest
z przeniesieniem praw autorskich/
Dochód z tych prac to około 300-400 zł mies.

Czy muszę podawać fakty,jesli już wiem,że współwłaścicielowi chodzi tylko o
zebranie "haków" ?
proszę o poradę, pozdrawiam

Ale sąd nie wie, więc pewnie fakty bedziesz musiała podać.
Ciągle piszesz o tym w internecie, rozumiem, że nie masz kogoś bliskiego,żeby się wygadać i nie stać Cię na psychologa.
I tracisz tu niepotrzebnie czas.
Ale weź coś z tym w końcu zrób, jeśli jest tak jak opisujesz nie szkoda Ci dziecka? Zacznij więcej zarabiać-300-400zł  to jedno -2 małe zlecenia. Zleceń za małą, kasę jest móstwo- a ty masz czas, więc jak nawet będziesz pracować za 5 zł za godzinę to sie opłaci (zlecenia przez net, allegro, gumtree)
Zacznij jakoś działać bo w końcu polskie prawo jest takie, że sięc oś na Ciebie znajdzie. Może podatki płacisz nieprawidłowo, może masz jakiś program nielegalny (raczej na pewno bo przy takich zarobkach nie stać Cię na wydanie kilku tysięcy)?
Może nie opłacasz abonamentu RTV, może dałaś klapsa dziecku....

Sąd rodzinny