Sąd szczegółowy nad duszą

Data: 2009-10-23 19:30:48
Autor: abc
Sąd szczegółowy nad duszą
Psi pochówek (bez księdza), to nie jest kres wszystkiego. Wręcz przeciwnie.
Dusza bezbożnika też staje przed trybunałem Chrystusa, tak samo jak dusza
wierzącego.

Zaraz po śmierci każda dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sad
szczegółowy. Na sadzie szczegółowym dusza jest sądzona ze wszystkiego, a
więc z myśli, słów, uczynków i z opuszczenia dobrego; a wyrok ten zostanie
zatwierdzony na sądzie powszechnym, który jest jakby ujawnieniem na zewnatrz
wyroku na sądzie szczegółowym.

Po sądzie szczegółowym dusza, jeżeli nie będzie mieć łaski z powodu grzechu
śmiertelnego, zaraz idzie do piekła; jeżeli jest w stanie łaski, a jest
także wolna od wszystkich grzechów powszednich i od wszystkich kar
doczesnych, idzie zaraz do nieba.

Jeżeli zaś jest wprawdzie w stanie łaski, ale jeszcze ma na sobie jakiś
grzech powszedni, albo jakaś nie odpokutowana.karę doczesna dostaje się do
czyśćca, dopóki nie uczyni w zupełnosci zadość sprawiedliwości Bożej.

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-10-23 12:54:14
Autor: robertbig
Sąd szczegółowy nad duszą
On 23 Paź, 19:30, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Psi pochówek (bez księdza), to nie jest kres wszystkiego.

Jakim prawem chuju pojebany( dobry katoliku) tak pogardliwie
wypowiadasz sie o zmarłych ludziach odbierająci im wszelka godność ?
ty kurwo zajebana myslisz że jak jestes z czarnej sitwy , to ci wolno
pluc na innych ,szmato?  nawet na zmarłych !
sam widzisz co twoje WC jest warte.

[...]

kawał gnidy z tego twojego boga , że jest tak okrutny dla swoich
dzieci

Data: 2009-10-23 22:17:37
Autor: Grzegorz Z.
Sąd szczegółowy nad duszą
Dnia Fri, 23 Oct 2009 22:10:45 +0200, abc napisał(a):

Psi pochówek (bez księdza), to nie jest kres wszystkiego.

Jakim prawem chuju pojebany( dobry katoliku) tak pogardliwie
wypowiadasz sie o zmarłych ludziach odbierająci im wszelka godność ?

Jaką godność? Dusza człowieka zmarłego w stanie grzechu śmiertelnego idzie zaraz do piekła.

Ciekawe czy uporczywe i świadome spamowanie grupy dyskusyjnej zalicza się
także do grzechów śmiertelnych?

Data: 2009-10-24 00:08:33
Autor: Polok_prawdziwy
Sąd szczegółowy nad duszą
abc wrote:

[...]

Winksego piekła, jak ten twuj bug zgotowoł, to nigdzie nima...!

PS - acha i jesce ło jednym zapomniołeś ABECADŁO - do tego twojego piekła,
to ino wiezonce idom - inksych to niedotycy...

Data: 2009-10-23 19:53:43
Autor: jadrys
Sąd szczegółowy nad duszą
abc pisze:
[...]

Mówisz to ze zbyt dużą pewnością siebie. Byłeś na sadzie ostatecznym?

Data: 2009-10-23 19:55:40
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 23 Oct 2009 19:53:43 +0200, jadrys napisał(a):

Mówisz to ze zbyt dużą pewnością siebie. Byłeś na sadzie ostatecznym?

Postraszyli ciemniaka a ten głupek im uwierzył hehehe

Data: 2009-10-23 19:58:49
Autor: abc
Sąd szczegółowy nad duszą
Mówisz to ze zbyt dużą pewnością siebie. Byłeś na sadzie ostatecznym?

Nie byłem. Wierzę w to, co Bóg objawił, a Kościół Święty do wierzenia podaje.

Data: 2009-10-23 20:01:28
Autor: Grzegorz Z.
Sąd szczegółowy nad duszą
Dnia Fri, 23 Oct 2009 19:58:49 +0200, abc napisał(a):

Mówisz to ze zbyt dużą pewnością siebie. Byłeś na sadzie ostatecznym?

Nie byłem. Wierzę w to, co Bóg objawił, a Kościół Święty do wierzenia podaje.

I to nic że wśród Kapłanów Kościoła Świętego jest 10x więcej pedofili i
innych zboczeńców niż wśród reszty populacji.

Data: 2009-10-23 20:30:25
Autor: jadrys
Sąd szczegółowy nad duszą
abc pisze:
Mówisz to ze zbyt dużą pewnością siebie. Byłeś na sadzie ostatecznym?

Nie byłem. Wierzę w to, co Bóg objawił, a Kościół Święty do wierzenia podaje.

Jak to Bóg objawił? Komu?

Data: 2009-10-23 20:33:59
Autor: jadrys
Sąd szczegółowy nad duszą
jadrys pisze:
abc pisze:
Mówisz to ze zbyt dużą pewnością siebie. Byłeś na sadzie ostatecznym?

Nie byłem. Wierzę w to, co Bóg objawił, a Kościół Święty do wierzenia podaje.

Jak to Bóg objawił? Komu?

I dlaczego ten Bóg tak sie bawi w chowanego? Dlaczego jest dla normalnych ludzi niewidoczny?

Data: 2009-10-23 20:43:51
Autor: Konstanty Wycirowski
Sąd szczegółowy nad duszą

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbsttb$q56$1nemesis.news.neostrada.pl...
I dlaczego ten Bóg tak sie bawi w chowanego? Dlaczego jest dla normalnych
ludzi niewidoczny?

Bóg nie jest bytem materialnym. Nie da się go poznać zmysłami. Nie mieści
się on w continuum czasoprzestrzennym.

W "continuum" to się twoja głupota nie mieści, koniobójco!

Data: 2009-10-23 21:02:22
Autor: awe
Sąd szczegółowy nad duszą

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomości news:hbsthc$etr$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- --
ty a ty gdzie te mundrosci zdobyles? w PGR-rze? dyrektorowales?
awe

Data: 2009-10-24 00:11:15
Autor: Polok_prawdziwy
Sąd szczegółowy nad duszą
awe wrote:

[...]

W PiSie...

- som PREZESPSODOWNIK i STRATEGWIELGI go wyucył...

Data: 2009-10-23 20:54:57
Autor: jadrys
Sąd szczegółowy nad duszą
abc pisze:
[...]

Ale jednak podobno stworzył nas na swoje podobieństwo.  Więc jak to jest z tym "bytem niematerialnym"?

Data: 2009-10-23 21:19:33
Autor: Grzegorz Z.
Sąd szczegółowy nad duszą
Dnia Fri, 23 Oct 2009 21:00:18 +0200, abc napisał(a):

Bóg nie jest bytem materialnym. Nie da się go poznać zmysłami. Nie mieści
się on w continuum czasoprzestrzennym.

Ale jednak podobno stworzył nas na swoje podobieństwo.  Więc jak to jest z tym "bytem niematerialnym"?

Jesteśmy niematerialnymi duszami nieśmiertelnymi rezydującymi w materialnych, zwierzęcych ciałach.

Zwierzęcych? To nie prościej po prostu zauważyć (zgodnie zresztą z zasadą
"Brzytwy Ockhama") że jesteśmy zwierzętami które na drodze ewolucji
posiadły rozum?

Data: 2009-10-23 21:44:17
Autor: jadrys
Sąd szczegółowy nad duszą
abc pisze:
[...]

Jak dla mnie zbyt daleko idąca teoria.. Oczywiście nie ma na to żadnych dowodów?

Data: 2009-10-23 22:07:02
Autor: Grzegorz Z.
Sąd szczegółowy nad duszą
Dnia Fri, 23 Oct 2009 22:05:51 +0200, abc napisał(a):

Jesteśmy niematerialnymi duszami nieśmiertelnymi rezydującymi w materialnych, zwierzęcych ciałach.

Jak dla mnie zbyt daleko idąca teoria.. Oczywiście nie ma na to żadnych dowodów?

Po śmierci zwłoki człowieka mają taki sam skład chemiczny jak ciało żywego człowieka przed śmiercią, ale życia w nich nie ma.

Znaczy że cebula i kot też mają duszę nieśm. ? --

Data: 2009-10-26 14:20:00
Autor: jadrys
Sąd szczegółowy nad duszą
abc pisze:
[...]

Ojejku.. A więc dlaczego wojny wywołują takie masowe odrzucanie tych powłok zwierzęcych przez bogom podobnych?

Data: 2009-10-23 22:38:04
Autor: J-23
Sąd szczegółowy nad duszą
On 23 Paź, 20:39, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]
> ludzi niewidoczny?

Bóg nie jest bytem materialnym. Nie da się go poznać zmysłami. Nie mieści

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Kolejny raz pytam, co to bog?

J-23 itede

Data: 2009-10-23 22:37:13
Autor: J-23
Sąd szczegółowy nad duszą
[...]

Jeszcze sa tacy, ktorzy wierza w te pierdoly?

J-23 itede

Sąd szczegółowy nad duszą