Sąd szczegółowy nad duszą

Data: 2012-02-29 19:17:46
Autor: abc
Sąd szczegółowy nad duszą
Psi pochówek (bez księdza), to nie jest kres wszystkiego. Wręcz przeciwnie.
Dusza bezbożnika też staje przed trybunałem Chrystusa, tak samo jak dusza
wierzącego.

Zaraz po śmierci każda dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sad
szczegółowy. Na sadzie szczegółowym dusza jest sądzona ze wszystkiego, a
więc z myśli, słów, uczynków i z opuszczenia dobrego; a wyrok ten zostanie
zatwierdzony na sądzie powszechnym, który jest jakby ujawnieniem na zewnatrz
wyroku na sądzie szczegółowym.

Po sądzie szczegółowym dusza, jeżeli nie będzie mieć łaski z powodu grzechu
śmiertelnego, zaraz idzie do piekła; jeżeli jest w stanie łaski, a jest
także wolna od wszystkich grzechów powszednich i od wszystkich kar
doczesnych, idzie zaraz do nieba.

Jeżeli zaś jest wprawdzie w stanie łaski, ale jeszcze ma na sobie jakiś
grzech powszedni, albo jakaś nie odpokutowana.karę doczesna dostaje się do
czyśćca, dopóki nie uczyni w zupełnosci zadość sprawiedliwości Bożej.

Data: 2012-02-29 14:01:33
Autor: J-23
Sąd szczegółowy nad duszą
On 29 Lut, 19:17, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Psi pochówek (bez księdza), to nie jest kres wszystkiego. Wręcz przeciwnie.

Zaraz po śmierci każda dusza staje przed trybunałem Chrystusa

co to jest "dusza"?

Data: 2012-02-29 23:30:51
Autor: u2
Sąd szczegółowy nad duszą
W dniu 2012-02-29 23:01, J-23 pisze:
co to jest "dusza"?

Zacisnij mocno petle na swojej szyi to sie przekonasz :)

Data: 2012-03-01 00:40:30
Autor: J-23
Sąd szczegółowy nad duszą
On 29 Lut, 23:30, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-02-29 23:01, J-23 pisze:

> co to jest "dusza"?

Zacisnij mocno petle na swojej szyi to sie przekonasz :)

zaciskales na swojej, to wiesz?

Data: 2012-03-01 15:56:16
Autor: u2
Sąd szczegółowy nad duszą
W dniu 2012-03-01 09:40, J-23 pisze:
On 29 Lut, 23:30, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-02-29 23:01, J-23 pisze:

co to jest "dusza"?

Zacisnij mocno petle na swojej szyi to sie przekonasz :)

zaciskales na swojej, to wiesz?

Zacisnij najpierw na sobie. Dusza pochodzi od duszenia.

Data: 2012-02-29 19:20:53
Autor: Grzegorz Z.
Sąd szczegółowy nad duszą
abc napisał:

Psi pochówek (bez księdza), to nie jest kres wszystkiego.

A jak ksiądz biorący udział w pochówku później zostanie odsunięty od
funkcji kapłańskich po skazaniu prawomocnym wyrokiem za czyny pedofilskie,
to gnijącego trupa trzeba wykopać i czynność powtórzyć?

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-29 20:05:17
Autor: inż. Jaskiniowy
Sąd szczegółowy nad duszą
W dniu 2012-02-29 19:17, abc pisze:
[...]

Ja mam pytanie. Taki, który Boga kochał, robił wszystko co mu nakazało Słowo Boże ale księdza nie chciał widzieć i na łożu śmierci księdza odprawił to pójdzie do piekła czy do czyśćca?

Data: 2012-02-29 20:08:18
Autor: u2
Sąd szczegółowy nad duszą
W dniu 2012-02-29 20:05, "inż. Jaskiniowy" pisze:
Ja mam pytanie. Taki, który Boga kochał, robił wszystko co mu nakazało
Słowo Boże ale księdza nie chciał widzieć i na łożu śmierci księdza
odprawił to pójdzie do piekła czy do czyśćca?

Musisz to sprawdzic na sobie. Tylko bezposrednie doswiadczenie da tobie
odpowiedz.

Data: 2012-02-29 20:12:14
Autor: inż. Jaskiniowy
Sąd szczegółowy nad duszą
W dniu 2012-02-29 20:08, u2 pisze:
[...]

I na co mi taka odpowiedź? To wiedziałem wcześniej.;)

Data: 2012-02-29 20:15:14
Autor: u2
Sąd szczegółowy nad duszą
W dniu 2012-02-29 20:12, "inż. Jaskiniowy" pisze:
Musisz to sprawdzic na sobie. Tylko bezposrednie doswiadczenie da tobie
odpowiedz.
I na co mi taka odpowiedź? To wiedziałem wcześniej.

Niekoniecznie, bo bezposrednie doswiadczenie moze nie dac tobie zadnej
odpowiedzi.

Data: 2012-02-29 23:21:15
Autor: sofu
Sąd szczegółowy nad duszą

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f4e6c04$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
Psi pochówek (bez księdza), to nie jest kres wszystkiego. Wręcz przeciwnie.
-- -- ciach bełkot
--

Żadne brewerie ci nie pomogą szczyno!
Nawet gdyby z dobroci serca twoje ścierwo już na cmentarzu katabas w dupę wyruchał dla uświęcenia, to jednako będą cię robaki wpierdalać jak tego z psim pochówkiem. A twoja dusza nie przed 1/3 Trójwida stanie, a uleci prosto do miejsca gdzie Pius XII w ogniu piekielnym się smarzy. Będziesz tam sobie jego czarnych  łacińskich mszy mógł słuchać do woli.

O katolskich pochówkach ludzie wiersze piszą:

Niech nad mym grobem oszust czarny
Nie wznosi w niebo swoich dłoni
Na nic mi jego obrzęd marny
Gdy mnie na wieczność ziemia wchłonie

Nic mi martwemu z pustych zwrotów
Obłudnych próśb i modłów płatnych
Faryzeusza który gotów
Wziąć od biedaka grosz ostatni

Niech mnie nie żegna świętobliwy
Wilk przyodziany owcza skórą
Przejrzałem jego serce chciwe
I myśli podłe pod tonsurą

Nie wskrzesza mnie nabożne gesty
Ani organów głośne granie
Liść mnie pożegna swym szelestem
I gwiazd odległych migotań

-- --

sofu
--
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony

Data: 2012-03-01 12:38:08
Autor: Jadryś
Sąd szczegółowy nad duszą
W dniu 2012-02-29 19:17, abc pisze:
Psi pochówek (bez księdza),

Wiesz co myślę, - to jest obrażanie ludzi innych wyznań i ateistów. A jak ktoś w da w buźkę za takie słowa, to zaraz będzie o prześladowaniu Katolików?

Data: 2012-03-02 10:42:34
Autor: sofu
Sąd szczegółowy nad duszą

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jinn33$pc5$2node2.news.atman.pl...
[...]