Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!

Data: 2017-10-25 15:20:34
Autor: Presidente de San Escobar
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
Brak przepisu pozwalającego na nałożenie grzywny, poza tym HGW nie jest stron w
sporze.

Tak to jest jak do władzy dorwą się Trefne Doldowe Podwójniaki z
korespondencyjnym kursem prawa :DDDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-25 21:01:52
Autor: denat 'POPIS/EU
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
no tak, znaczy "system jest dobry!" (może powinienem raczej napisać optymalny) [R]... a stąd już tylko krok do triumfu platformy obywatelskiej... wolnej europy... i całego kompetentnego świata!

to może i ja uderzę do sądu... może mi w końcu darują tego jebanego batonika, którego ukradłem w osiedlowym sklepie 24 lata temu...

Data: 2017-10-25 23:38:45
Autor: Kutivate
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!

Użytkownik "denat 'POPIS/EU"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:osqn33$u1k$1@node1.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A co ma wspólnego sąd administracyjny z sądem powszechnym prowadzącym sprawy karne, czyli o kradzież batonika.

Data: 2017-10-27 08:32:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
W dniu środa, 25 października 2017 21:01:55 UTC+2 użytkownik denat 'POPIS/EU napisał:
no tak, znaczy "system jest dobry!" (może powinienem raczej napisać optymalny) [R]... a stąd już tylko krok do triumfu platformy obywatelskiej... wolnej europy...

Tiah, Solidarności, styropianu - jeszcze można wymienić... A w ogóle to Wolną Europę nadawano z München.
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_aPANQOWfGU16nlp1hlK0KFUuk5H55BqD.jpg

Data: 2017-10-25 23:10:39
Autor: A. Filip
Sąd uchylił grzywnę na HGW i przerzucił na Warszawiaków!!! [ 3 tys. z 40 tys.]
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> wrote:
[...]

1) AFAIK to jest wyrok *nieprawomocny* dotyczący tylko jednej z wielu grzywien
2) Wyrok zaledwie stwierdza że grzywna nie ma być płacona przez HGW jako
   osobę fizyczną ale że za "lenistwo" HGW (PO) mają zapłacić Warszawscy podatnicy

--
A. Filip

Data: 2017-10-26 14:23:00
Autor: Trefniś
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
W dniu .10.2017 o 15:20 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

Rozchyl poślady ciotuniu, będzie mniej bolało!

--
Trefniś

Data: 2017-10-26 15:17:33
Autor: Presidente de San Escobar
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> [...]

> korespondencyjnym kursem prawa :DDDDDDDDDDDDDDDDd

Rozchyl poślady ciotuniu, będzie mniej bolało!

Ale to ciebie boli. Chociaż już nie, przyzwyczaiłeś się że jesteś codziennie
zasadzany :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-26 16:53:48
Autor: Budzik
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
Użytkownik Trefniś trefnis1@mailinator.com ...

Rozchyl poślady ciotuniu, będzie mniej bolało!

W co drugim poscie piszesz o przyjemnosciach analnych... Wiesz, to nie moze byc zbieg okolicznosci. Coming out?

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2017-10-26 19:14:31
Autor: Trefniś
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
W dniu .10.2017 o 18:53 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

Użytkownik Trefniś trefnis1@mailinator.com ...

Rozchyl poślady ciotuniu, będzie mniej bolało!

W co drugim poscie piszesz o przyjemnosciach analnych... Wiesz, to nie
moze byc zbieg okolicznosci. Coming out?

Kolejna ciocia od totalnej, naprawdę wam już tak mocno odwala?
Ciągle podnosicie problem, że ktoś was dymie i nie chcecie wznieść się  ponad analną retorykę.
Póki szmaty się mnie czepiają - mam prawo odpowiadać.
Budzik, dołączasz do tych cierpiących,  czy to tylko chwilowy zanik  instynktu samozachowawczego?

--
Trefniś

Data: 2017-10-26 18:00:52
Autor: Budzik
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
[...]

To tylko rzyg na te dziecinne pyskówki.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

Data: 2017-10-26 20:01:41
Autor: u2
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
W dniu 26.10.2017 o 20:00, Budzik pisze:
To tylko rzyg na te dziecinne pyskówki.

rzyg = żyd

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-10-26 20:13:48
Autor: Trefniś
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
W dniu .10.2017 o 20:00 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Pogadaj ze swoimi kumpelami - niech milczą, olejemy je ciepłym moczem.
Poza tym ciekawe, że jak totalniactwo obraża wszystkich wokół, to OK.
Ale wystarczy dać opór - już budzą się budziki...
Cóż, z gówna bicza nie ukręcisz...

--
Trefniś

Data: 2017-10-26 22:00:43
Autor: Budzik
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
[...]

Mylisz mnie z kimś - opierdalam za taki styl "dyskusji" wszystkich od lewej do prawej.
Opierdalam, bo nie wiem wtedy czy tu jakies dorosłe osobniki siedza, które maja coś ciekawego do powiedzenia czy trafiłem do piaskownicy.
Ale w sumie twój wybór, jak chcesz być odbierany.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2017-10-27 00:54:24
Autor: Trefniś
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
W dniu .10.2017 o 00:00 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

To obserwuj chłopie, nie zawracaj głowy.
Nota bene jak bardzo trza być nierozgarniętym, żeby nie widzieć, że  totalna opozycja zamieniła jakiekolwiek próby merytorycznej dyskusji na  ataki ad personam.

Tam już została pustka, wyłącznie żółć i piski śledzienników.
Tylko szkoda, że w ten sposób skutecznie obrzydzają jakąkolwiek próbę  kontestacji...
EOD, bo świat jest zbyt piękny, żeby marnować na wasze mieszanie szamba  (napisałbym ładniej, ale takie są fakty).

--
Trefniś

Data: 2017-10-27 08:03:25
Autor: Presidente de San Escobar
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Użytkownik Trefniś trefnis1@mailinator.com ...

> Rozchyl poślady ciotuniu, będzie mniej bolało!

W co drugim poscie piszesz o przyjemnosciach analnych... Wiesz, to nie moze byc zbieg okolicznosci. Coming out?

Chłoptaś jest codziennie zasadzany na kilka sposobów, o czym innym może pisać?
Dymanie analne to całe jego życie !!! :DDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-27 10:01:01
Autor: Budzik
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
Użytkownik Presidente de San Escobar presidente@sanescobar.so ...

> [...]

Chłoptaś jest codziennie zasadzany na kilka sposobów, o czym innym
może pisać? Dymanie analne to całe jego życie !!! :DDDDDDDDDDDDDd

Odpowiadajac w ten sposób nie jestes nic lepszy...

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Data: 2017-10-27 12:20:10
Autor: Presidente de San Escobar
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
> [...]

> może pisać? Dymanie analne to całe jego życie !!! :DDDDDDDDDDDDDd
> Odpowiadajac w ten sposób nie jestes nic lepszy...

Z nim inaczej nie da się - to bękart TVPislam.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-27 14:00:42
Autor: Budzik
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
> [...]

> Odpowiadajac w ten sposób nie jestes nic lepszy...

Z nim inaczej nie da się - to bękart TVPislam.

Powaznie, te dziecinne pysków w czyms ci pomagaja?

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

Data: 2017-10-27 18:18:43
Autor: Totalna Opozycja
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:XnsA81B9FDA4C6budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
> [...]

Z nim inaczej nie da się - to bękart TVPislam.

Powaznie, te dziecinne pysków w czyms ci pomagaja?

Spytaj "trefnisia". Jakos ci on nie przeszkadza tylko czepiasz sie innych. Kolesie z Breslau ;-)))

CL

Data: 2017-10-27 18:00:39
Autor: Budzik
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
Użytkownik Totalna Opozycja ciemny.lud@totalna.opozycja.prl ...

> [...]

Powaznie, te dziecinne pysków w czyms ci pomagaja?

Spytaj "trefnisia". Jakos ci on nie przeszkadza tylko czepiasz sie

Mylisz się, co widac chocby w tym watku.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic na to nie można poradzić. To byłby

Data: 2017-10-27 14:34:31
Autor: Trefniś
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
W dniu .10.2017 o 12:01 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

> [...]

może pisać? Dymanie analne to całe jego życie !!! :DDDDDDDDDDDDDd

Odpowiadajac w ten sposób nie jestes nic lepszy...

Mylisz się - on _zawsze_ atakuje pierwszy!
Odpowiadający tylko dostosowują się do jego mentalności.
Kompulsywne szukanie zainteresowania, skoro wszyscy go mają w dupie lub w  dupę.

Powtarzam - Budzik, daj sobie spokój, bo ja nie widzę różnicy...

--
Trefniś

Data: 2017-10-27 14:00:43
Autor: Budzik
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
> [...]

lub w  dupę.

Powtarzam - Budzik, daj sobie spokój, bo ja nie widzę różnicy...

Dzieci...

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2017-10-27 17:00:01
Autor: Trefniś
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
W dniu .10.2017 o 16:00 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

> [...]

lub w  dupę.

Powtarzam - Budzik, daj sobie spokój, bo ja nie widzę różnicy....

Kwestia mentalności.
Ja widzę charakterystyczne cechy u pewnych ludzi - czy ty przypadkiem też  nie masz jakichś swoich wrocławskich przemyśleń z pl.regionalne.wroclaw?
Bo coś mi mówi, że jednak... Choć zmądrzałeś :)

--
Trefniś

Data: 2017-10-27 15:38:14
Autor: Budzik
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
[...]

:)

To widzisz czy "chyba"?

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

Data: 2017-10-27 18:08:41
Autor: Trefniś
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
W dniu .10.2017 o 17:38 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Nie użyłem "chyba". Ale jeśliś pomny strat wizerunkowych (eufemizm)  pewnych osób - z pewnością zmądrzałeś.
Resztę to chyba przerasta, możesz dokształcić.

--
Trefniś

Data: 2017-10-27 18:00:39
Autor: Budzik
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
[...]

Jak to nie? Napisałes cos czego nie jestes pewien. To "chyba". A ze nie dosłownie... Cudzysłów w tym przypadku nie oznaczał cytatu, tylko oznaczenie - mogłem dac w gwiazdki, ale założyłem zes inteligentny...

Ale jeśliś pomny strat wizerunkowych (eufemizm) pewnych osób - z pewnością zmądrzałeś.
Resztę to chyba przerasta, możesz dokształcić.

Ech...

Data: 2017-10-29 12:45:54
Autor: Presidente de San Escobar
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
> [...]

> może pisać? Dymanie analne to całe jego życie !!! :DDDDDDDDDDDDDd
> Odpowiadajac w ten sposób nie jestes nic lepszy...

Ale o czym nimi rozmawiać ? :DDD Przecież to zwykłe głupki

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-29 13:00:20
Autor: Budzik
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
> [...]

> Odpowiadajac w ten sposób nie jestes nic lepszy...

Ale o czym nimi rozmawiać ? :DDD Przecież to zwykłe głupki

No i? Odpowiadajac w ten sposób "rozmawiasz z nimi o czyms"?
Nie umiesz ignorowac?

--
Pozdrawia... Budzik
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

Data: 2017-10-29 16:46:02
Autor: Presidente de San Escobar
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
> [...]

Użytkownik Presidente de San Escobar presidente@sanescobar.so ...

No i? Odpowiadajac w ten sposób "rozmawiasz z nimi o czyms"?

Głupotę trzeba piętnować a nie odwracać wzrok.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-29 17:00:34
Autor: Budzik
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
Użytkownik Presidente de San Escobar presidente@sanescobar.so ...

No i? Odpowiadajac w ten sposób "rozmawiasz z nimi o czyms"?
Nie umiesz ignorowac?

Głupotę trzeba piętnować a nie odwracać wzrok.

Głupote pietnujesz wyzywajac sie z kolega jak dzieciaki?
Pietnuj inteligentnie bo inaczej nie zauwazymy różnicy...!

Data: 2017-10-30 10:16:40
Autor: Presidente de San Escobar
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!

Głupote pietnujesz wyzywajac sie z kolega jak dzieciaki?
Pietnuj inteligentnie bo inaczej nie zauwazymy różnicy...!

Do takich podchodzi się tylko z plaskacza. Nie rokują nadziei.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-30 17:00:50
Autor: Budzik
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
> [...]

Pietnuj inteligentnie bo inaczej nie zauwazymy różnicy...!

Do takich podchodzi się tylko z plaskacza. Nie rokują nadziei.

To idz i plaskaczuj a nie pyskówki tutaj sobie urzadzasz.
Ale zrobisz jak chcesz - po owocach ich poznacie.

EOT?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2017-10-31 10:06:52
Autor: Totalna Opozycja
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA81EB235776BBbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
> [...]

To idz i plaskaczuj a nie pyskówki tutaj sobie urzadzasz.
Ale zrobisz jak chcesz - po owocach ich poznacie.

Powiedz no dlaczego nie strofujesz swego kumpla z Breslau?

CL

Data: 2017-10-31 11:01:01
Autor: Budzik
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
> [...]

Ale zrobisz jak chcesz - po owocach ich poznacie.

EOT?

Powiedz no dlaczego nie strofujesz swego kumpla z Breslau?

Pewnie wynika to z kiepskiej obserwacji bo drugi pyskacz w watku dostaje identyczny opr...

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2017-10-31 15:54:07
Autor: Totalna Opozycja
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA81F76CD93449budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Powiedz no dlaczego nie strofujesz swego kumpla z Breslau?

Pewnie wynika to z kiepskiej obserwacji bo drugi pyskacz w watku dostaje
identyczny opr...

Identyczny powiadasz... No zobacz, jakos nie zauważyłem ;-))

CL

Data: 2017-10-27 18:57:47
Autor: boukun
Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!
Użytkownik "Presidente de San Escobar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Brak przepisu pozwalającego na nałożenie grzywny, poza tym HGW nie jest stron w
sporze.

To jest POwski sąd, ale sprawiedliwy Ziobro to zmieni....

boukun

Sąd uchylił grzywnę na HGW !!!