Sąd w Sieradzu martwemu nie przepuścił [Kasacja od Ziobry w SN]

Data: 2021-02-23 20:17:57
Autor: Shrek
Sąd w Sieradzu martwemu nie przepuścił [Kasacja od Ziobry w SN]
W dniu 23.02.2021 o 18:06, J.F. pisze:

A propos - byla apelacja, to pewnie byl i adwokat, i co:
-nie wiedzial, ze mu klient umarl,
-wiedzial i sadowi powiedzial,
-nie bylo go na rozprawie apelacyjnej ?
-nie poszedl na rozprawe, bo mu klient nie zaplaci ...

Przy apelacji nie ma przymusu adwokackiego. Tak na dobrą sprawę - w żadnym przypadku nie powinno być. Chcę przegrać, to wystawiam zenka spod monopola, chcę wygrać - jak umiem to sam;)

--
Shrek

Data: 2021-02-26 10:12:20
Autor: ąćęłńóśźż
Sąd w Sieradzu martwemu nie przepuścił [Kasacja od Ziobry w SN]
W wykroczeniowej nie ma.
A w karnej?

-- -- -
Przy apelacji nie ma przymusu adwokackiego.

Data: 2021-02-26 10:31:50
Autor: Shrek
Sąd w Sieradzu martwemu nie przepuścił [Kasacja od Ziobry w SN]
W dniu 26.02.2021 o 10:12, ąćęłńóśźż pisze:
W wykroczeniowej nie ma.
A w karnej?

Możesz mieć rację - na razie nie musiałem sprawdzać;)

--
Shrek

Sąd w Sieradzu martwemu nie przepuścił [Kasacja od Ziobry w SN]