Sąd wezwał kilku agentów CBA. Przyszedł tylko jeden.

Data: 2010-12-11 10:06:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Sąd wezwał kilku agentów CBA. Przyszedł tylko jeden.

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:idv7f9$nf7$1inews.gazeta.pl...
Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8801421,CBA_zaczelo_od_operacji__Bazalt_.html#ixzz17meuYY94

Dużo piany. Ziobro i CBA dali du..y. Nie chodziło zwalczanie korupcji, tylko o pokazanie jak mężnie walczą z korupcją.
I w sądzie wszystko ch..j strzelił. Ziobro i CBA okazali się nadzy, a dowody dmuchane.

Data: 2010-12-11 09:14:05
Autor: obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

> [...]

I w sądzie wszystko ch..j strzelił. Ziobro i CBA okazali się nadzy, a dowody dmuchane.

a co was ch**je sbecje obchodzi nadal Ziobro i CBA Kaminskiego?
Zainteresuj sie bydlaku czerwony, obecna sytuacja CBA i jaki element
przestepczy ten urzad opanowal.

Data: 2010-12-11 10:28:23
Autor: jadrys
Sąd wezwał kilku agentów CBA. Przyszedł tylko jeden.
94

Dużo piany. Ziobro i CBA dali du..y. Nie chodziło zwalczanie korupcji, tylko o pokazanie jak mężnie walczą z korupcją.

Ale jakie skuteczne to były metody.. To były takie czasy gdy łapówkarze przed wzięciem długo się zastanawiali. To p. M. Kamiński i p. Ziobro dali im do zrozumienia że jako złodzieje przestawają mieć jakiekolwiek prawa. I ja się pod takim traktowaniem podpisuję obiema rękami.. A twoja reakcja na ówczesne skuteczne działania organów ścigania i wymiaru sprawiedliwości jest dla mnie niezrozumiała.

Data: 2010-12-11 09:58:54
Autor: oberwator
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):

[...]

jaka niezrozumiala reakcja? widocznie bodzio tez lubi brac lapowki.
Proste jak drut.

Data: 2010-12-11 10:59:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:idvg89$fss$1news.onet.pl...
[...]

Jak skuteczne były to działania - no to właśnie masz przykład dr G.
No i przy okazji zniszczono transplantologię.

Data: 2010-12-11 10:04:23
Autor: obserwator
Sąd wezwał kilku agentów CBA. Przyszedł tylko jeden.
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

Jak skuteczne były to działania - no to właśnie masz przykład dr G.
No i przy okazji zniszczono transplantologię.
 ty sie Idzikowski uczysz na pamiec tytulow z GW? --

Data: 2010-12-11 13:33:08
Autor: Tomy M.
Sąd wezwał kilku agentów CBA. Przys zedł tylko jeden.

Jak skuteczne były to działania - no to właśnie masz przykład dr G.
No i przy okazji zniszczono transplantologię.

Co Ty bredzisz pierdolcu?!
Zniszczono transplantologię bo CBA wzięła się za
łapówki?!
To co to k*rwa za lekarze?!!!

--

Tomy M.

"Patriotyzm nie ma nic wspólnego z konserwatyzmem. Co więcej jest on przeciwieństwem konserwatyzmu. Patriotyzm jest pomostem łączącym przeszłość i przyszłość. Żaden prawdziwy rewolucjonista nie był internacjonalistą" — George Orwell

Data: 2010-12-12 09:53:26
Autor: jadrys
[...]

Pewnie nawet nie zdajesz sobie sprawy ilu innych potencjalnych łapowników nie "wzięło" mając ciągle przed oczyma sprawę dr G.

To to też przypisuje się M. Kamińskiemu?? Teraz pozostaje tylko czekać na rewelacje/zarzuty w GW że p. Kamiński odpowiada również za plamy na słońcu.. i wogóle za całe zło na tym świecie.

Data: 2010-12-12 10:52:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ie22j4$295$1news.onet.pl...

[...]

To są twoje impresje. Poproszę o kawę na ławę. Ilu potencjalnych łapowników nie "wzięło"? I skąd wiesz ilu jest "potencjalnych"? Podaj liczby, także w porównaniu do innych lat.
Podaj jaka była skuteczność działań. Ile wyroków, bo to tylko się liczy.
Na razie słyszę i czytam coś o Lepperze, willi ponoć Kwaśniewskiego i o wielu innych wpadkach tej super skutecznej służby. Za co się nie wzięli kończyło się wpadką i kompromitacją.

Data: 2010-12-13 18:19:26
Autor: jadrys
[...]

Nie mam pojęcia o skali zaniku "brania", ale przypadek mojego "pociotka" który przez całe  lata płacił haracz za prace zlecone m.in. przy budowie autostrady a na skutek działalności CBA i M. Kamińskiego nie było komu dawać w łapę pozwala mówić o wielkim sukcesie tak prowadzonej polityki wobec łapowników.

[...]

No nie bądź śmieszny - łapanie pojedynczych łapówkarzy i ich wsadzanie do paki to dla ciebie sukces?? Na takie sprawy trzeba patrzeć kompleksowo, a nie poprzez zamkniecie paru oprychów. Nie zmniejszysz skali łapowkarstwa zapewniając tym złodziejom prawa.

Data: 2010-12-13 19:23:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ie5kip$ecm$1news.onet.pl...

[...]

Nie masz pojęcia o skali zaniku "brania" ale piszesz o wielkim sukcesie tak prowadzonej polityki wobec łapowników. Większej bzdury nie czytałem.

Potrafisz hurtowo wsadzać łapówkarzy do paki? Druga wielka bzdura.

Korupcja jest stara jak świat. Była, jest i będzie. Niewielki poziom korupcji jest nawet pożądany. I chodzi o to, by ten poziom utrzymać.

Do takich elementarnych sposobów jest tworzenie prawa, które nie stwarza możliwości korupcji.

Strachem nic nie zdziałasz. To jest dobre na krótką metę.

Sąd wezwał kilku agentów CBA. Przyszedł tylko jeden.