Sąd wezwał kilku agentów CBA. Przyszedł tylko jeden.

Data: 2010-12-11 10:35:02
Autor: u2
Sąd wezwał kilku agentów CBA. Przyszedł tylko jeden.
W dniu 2010-12-11 07:58, Azor jest pedałem pisze:
Sędzia Igor Tuleya

Nie wygląda mi na Polaka. Pewnie z niego taki Polak jak Igor Andrejew
stalinowski przydupas, który skazał Nila Fieldorfa na śmierć. Twórca
kodeksu karnego, którym się do dzisiaj polscy sędziowie posługują :)

Data: 2010-12-11 10:01:22
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

stalinowski przydupas, który skazał Nila Fieldorfa na śmierć. Twórca
kodeksu karnego, którym się do dzisiaj polscy sędziowie posługują :)

no rzeczywiscie - Igor i jeszcze Tu leja :)) Polak podrabiany.

--

Sąd wezwał kilku agentów CBA. Przyszedł tylko jeden.