Sąd wezwał kilku agentów CBA. Przyszedł tylko jeden.

Data: 2010-12-11 10:45:45
Autor: Dirko
Sąd wezwał kilku agentów CBA. Przyszedł tylko jeden.
Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:idv7f9$nf7$1inews.gazeta.pl...

Sprawa dr. G. Głośny proces kardiochirurga ze szpitala MSWiA dobiega
końca.

    Dziwi, że dr G, odpowiada z wolnej stopy. Ktoś inny na pewno siedziałby w areszcie.

Data: 2010-12-11 10:07:53
Autor: obserwator
Dirko <jacki.dirko@wp.pl> napisał(a):
    Dziwi, że dr G, odpowiada z wolnej stopy. Ktoś inny na pewno siedziałby w areszcie.

w Chinach by juz nie zyl, bo by go rozstrzelali. Oni tak sie tam rozprawiaja z postkomusza demoralizacja. --

Data: 2010-12-11 13:00:04
Autor: pluton
> [...]
siedziałby
> w areszcie.

w Chinach by juz nie zyl, bo by go rozstrzelali. Oni tak sie tam

Nawet Chinczycy nie rozstrzeliwuja za lapowki. Trzeba poslac pisolizow do
Chin -
problem przeludnienia zniknie.

Nullification

Data: 2010-12-11 13:03:36
Autor: u2
W dniu 2010-12-11 13:00, pluton pisze:
Nawet Chinczycy nie rozstrzeliwuja za lapowki.

Nie ściemniaj. Rozstrzeliwują za mniejsze przewinienia.

Data: 2010-12-11 13:33:59
Autor: Tomy M.
Sąd wezwał kilku agentów CBA. Przys zedł tylko jeden.
W dniu 2010-12-11 13:00, pluton pisze:
     Dziwi, Ĺźe dr G, odpowiada z wolnej stopy. Ktoś inny na pewno
siedziałby
w areszcie.

[...]

W Chinach ten lekarz dostałby wyrok śmierci.

--

Tomy M.

"Patriotyzm nie ma nic wspólnego z konserwatyzmem. Co więcej jest on przeciwieństwem konserwatyzmu. Patriotyzm jest pomostem łączącym przeszłość i przyszłość. Żaden prawdziwy rewolucjonista nie był internacjonalistą" — George Orwell

Data: 2010-12-11 18:10:51
Autor: pluton
> [...]
> Chin -
> problem przeludnienia zniknie.

W Chinach ten lekarz dostałby wyrok śmierci.

No to mam haslo dla wiariata, jezeli PiS przetrwa do nastepnych wyborow :
"Zbudujemy drugie Chiny! "

Nullification

Data: 2010-12-12 00:04:06
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-12-11 18:10, pluton pisze:

No to mam haslo dla wiariata, jezeli PiS przetrwa do nastepnych wyborow :
"Zbudujemy drugie Chiny!"

Lepsze to niĹź WOLNA IRLANDIA.
Ja tam wolę SZYBKIE CHINY niż WOLNĄ IRLANDIĘ :-)

Data: 2010-12-12 00:34:10
Autor: pluton
Sąd wezwał kilku agentów CBA. Przyszedł tylko jeden.
> No to mam haslo dla wiariata, jezeli PiS przetrwa do nastepnych wyborow
:
> "Zbudujemy drugie Chiny!"

Lepsze to niż WOLNA IRLANDIA.
Ja tam wolę SZYBKIE CHINY niż WOLNĄ IRLANDIĘ :-)

My tez wolimy. W szybkich Chinach dostaniesz szybko kulke w glowe i bedzie
spokoj :)

Nullification

Sąd wezwał kilku agentów CBA. Przyszedł tylko jeden.