Sd ws. odszkodowania dla crki Cimoszewicza: Wyrok niewykonalny

Data: 2011-08-12 19:59:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Sd ws. odszkodowania dla crki Cimoszewicza: Wyrok niewykonalny
Crka b. premiera Wodzimierza Cimoszewicza nie dostanie od dawnego wydawcy i naczelnego "Wprost" 5 milionw dolarw odszkodowania, przyznanych przez sd w USA za jej zniesawienie - orzek Sd Okrgowy w Warszawie. Jej adwokaci zapowiadaj apelacj.
wicej:
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/350681,sad-ws-odszkodowania-dla-corki-cimoszewicza-wyrok-niewykonalny.html

Pouczajce: od teraz mona bezkarnie pomawia kadego?

W wietle takiego wyroku ju nie wydaj mi si dziwne sdy, e jeli obywatel Biaorusi jest przeciwnikiem ukaszenki moe bezkarnie popenia przestpstwa.

Data: 2011-08-13 21:31:26
Autor: jadrys
Sąd ws. odszkodowania dla córki Cimo szewicza: Wyrok niewykonalny
Córka b. premiera Włodzimierza Cimoszewicza nie dostanie od dawnego wydawcy i naczelnego "Wprost" 5 milionów dolarów odszkodowania, przyznanych przez sąd w USA za jej zniesławienie - orzekł Sąd Okręgowy w Warszawie. Jej adwokaci zapowiadają apelację.
więcej:
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/350681,sad-ws-odszkodowania-dla-corki-cimoszewicza-wyrok-niewykonalny.html ==========================================

Pouczające: od teraz można bezkarnie pomawiać każdego?

W świetle takiego wyroku już nie wydają mi się dziwne sądy, że jeśli obywatel Białorusi jest przeciwnikiem Łukaszenki może bezkarnie popełniać przestępstwa.

Ale przecież i tak wszyscy wiedzą że "Wprost" napisał prawdę.

Data: 2011-08-14 10:34:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j26je7$d2a$1news.onet.pl...
[...]

Nawet "Wprost" przyznaje się, że łgał jak bura suka. Przecież tu nie chodzi o prawdę, a o pieniądze. Jestem pewny, że "Wprost" nie wyłga się.

Sd ws. odszkodowania dla crki Cimoszewicza: Wyrok niewykonalny