Sąd wyrzucił z sali picowskiego, radiomaryjnego chuligana!

Data: 2010-10-23 08:06:57
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Sąd wyrzucił z sali picowskiego, radiomaryjnego chuligana!
Sędzia sądu na warszawskim Mokotowie usunął wczoraj z sali rozpraw zakłócającego proces senatora Ryszarda Bendera (do Senatu wszedł z listy PiS).
Do incydentu doszło na procesie o zniesławienie, jaki Jan Kobylański, polonijny biznesmen, sponsor Radia Maryja, wytoczył dziennikarzom, w tym "Gazety". Sąd przesłuchiwał Jerzego Roberta Nowaka, publicystę Radia Maryja i autora biografii Kobylańskiego. Bender zaczął dopowiadać i komentować podczas przesłuchania. Sędzia Robert Żak zwrócił mu uwagę, a gdy nie poskutkowała, nakazał opuścić salę.

- Senatora pan wyrzuci? Mam immunitet! Pan wykorzystuje swoje stanowisko - protestował polityk.

- Jak widać, pan wykorzystuje swoje. Proszę wyjść, bo wezwę policję - odparł sędzia. I Bender był zmuszony opuścić rozprawę w asyście policji.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8557024,Sad_do_Bendera__Prosze_wyjsc_.html#ixzz139vnVVhe

--

Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi,
 a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-23 09:44:20
Autor: Dirko
Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i9tu25$ntr$1inews.gazeta.pl...

- Jak widać, pan wykorzystuje swoje. Proszę wyjść, bo wezwę policję -
odparł  sędzia. I Bender był zmuszony opuścić rozprawę w asyście policji.

    Żałosny wazeliniarz został nareszcie właściwie potraktowany.

Data: 2010-10-23 14:59:47
Autor: Grzegorz Z.
Sąd wyrzucił z sali picowskiego, radiomaryjnego chuligana!
- Senatora pan wyrzuci? Mam immunitet! Pan wykorzystuje swoje stanowisko - protestował polityk.

Wyobraziłem sobie ową scenę z "Dnia Świra" kiedy to Marek Kondrad kuca pod
blokiem. Z tym że zamiast kwestii z filmu krzyczy: "A co? Nie wolno mi? Mam
immunitet!" :)

Data: 2010-10-23 18:19:22
Autor: Jarek nie obronił kżyża

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ds3n893myjaq$.snfrx8db7reb$.dlg40tude.net...
[...]

:)

Może warto sprawdzic czy Bender nie nas... gdzieś pod drzwiami ;-))

Przemysław Warzywny