Sądny dzień Grzegorza Brauna - Wrocław 09.12.2011

Data: 2011-12-09 18:53:13
Autor: boukun
Sądny dzień Grzegorza Brauna - Wrocław 09.12.2011
http://www.youtube.com/watch?v=p1E0aHInGGY&feature=channel_video_title

Oświadczenie Grzegorza Brauna po umorzeniu przez sąd sprawy toczącej się ponad 3 i pół roku, o pobicie i znieważenie funkcjonariusza państwa polskiego na służbie.

Wkrótce cała relacja.

boukun

Data: 2011-12-09 19:12:35
Autor: Przemysław W

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jbti1p$v8$1mx1.internetia.pl...
[...]

Wbrew pozorom ten sąd, który umorzył sprawę też skrzywdził oskarżonego. Dużo korzystniejsze i bardziej adekwatne orzeczenie sądu, mówiłoby o uniewinnieniu oskarżonego.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-09 19:52:09
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jbtj2l$b2u$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zgadzam się, mnie na przykład też ciągali i nękali w Polsce przez blisko 4 lata, ale w końcu prawomocnie uniewinnili. Dlatego p. Braun ma rację, że czuje się nadal bardzo skrzywdzony i ja wiem dlaczego sąd utajnił to postępowanie..., bo nie jest niezależny i niezawisły...

boukun

Sądny dzień Grzegorza Brauna - Wrocław 09.12.2011