Sadovaya a Bogdanka panstwowa-kto za tani?

Data: 2011-02-07 14:10:07
Autor: kroovka
Sadovaya a Bogdanka panstwowa-kto za tani?
Dzisiaj Bogdanka góra o ponad 4% a jutro?
kroovka

Data: 2011-02-07 15:46:02
Autor: Adam Sito
Sadovaya a Bogdanka panstwowa-kto za tani?
Dzisiaj Bogdanka góra o ponad 4% a jutro?
kroovka

C/WK:

Bogdanka 2.15
Kopex 0.65
Famur 2.12
Sadovaya 6.07

Ukraińska wydmuszka żeby być wyceniana na równi z Bogdanką, musiałaby kosztować 4 zł.
Ponadto Sadovaya nie wzbudza mojego zaufania - Ukraińska spółka zarejestrowana w Luxemburgu a notowana na polskiej giełdzie...

--
AS

Data: 2011-02-07 16:34:27
Autor: kroovka
[...]

OK, a co powiesz o dwu pozostalych spolkach ukrainskich i ich sukcesach?

kroovka

poza tym lepiej miec wegiel tak tanio wydobywany i nim handlowac czy sprzedawc cos co nalezy najpierw kupic?

Zreszta juz Sadovaya nabiera powietrza :-)

Data: 2011-02-08 16:24:57
Autor: Adam Sito
[...]

A jakież to dwie inne ukraińskie spółki górnicze są notowane na GPW / NC?

Niech nabiera powietrza, ale ja tam w spółki wydobywcze z C/WK pow. 6 na pewno nie wejdę ;-) Najambitniejsze plany, najlepszy zarząd i najnowocześniejsze technologie nie uzasadniają wyceny trzykrotnie wyższej od Bogdanki. Moja prognoza kursu Sadovaya na koniec 2011 r. - 5.50 zł/akcja.

--
AS

Data: 2011-02-11 18:53:15
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2679.0000051d.4d501103newsgate.onet.pl...
[...]

Ale Twój Ekoexport leci na pysk. Już -30% od czasu, kiedy twierdziłeś, że to świetna spółka.
Co Ty na to? :)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-02-12 12:02:08
Autor: XXL
Sadovaya a Bogdanka panstwowa-kto za tani?
Chyba nie wierzysz w to, ze:

1) Kroovka Ci odpowie wprost na postawione pytanie ?  Ja już dawno pisałem, że     EEX jest horrendalnie przewartościowany C/Z = 80.
2) Kroovka utrzymuje stały skład portfela i trzyma wiosną i latem w swoim      porflelu Grupę PSW i Sadovayę, która zajmują się handlem węglem ?

--

Sadovaya a Bogdanka panstwowa-kto za tani?