Sadovaya a Bogdanka panstwowa-kto za tani?

Data: 2011-02-11 18:52:53
Autor: Jan Werbinski
Sadovaya a Bogdanka panstwowa-kto za tani?
Ale Twój Ekoexport leci na pysk. Już -30% od czasu, kiedy twierdziłeś, że to świetna spółka.
Co Ty na to? :)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-02-12 12:02:08
Autor: XXL
Sadovaya a Bogdanka panstwowa-kto za tani?
Chyba nie wierzysz w to, ze:

1) Kroovka Ci odpowie wprost na postawione pytanie ?  Ja już dawno pisałem, że     EEX jest horrendalnie przewartościowany C/Z = 80.
2) Kroovka utrzymuje stały skład portfela i trzyma wiosną i latem w swoim      porflelu Grupę PSW i Sadovayę, która zajmują się handlem węglem ?

--

Sadovaya a Bogdanka panstwowa-kto za tani?