Sądowe bezprawie

Data: 2015-03-24 22:01:19
Autor: Budzik
Sądowe bezprawie
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

W chwili, gdy piszę te słowa, jestem poszukiwany listem gończym przez warszawski sąd. List ów został wydany w sprawie cywilnej, po tym jak mój adwokat przedstawił zwolnienie lekarskie od lekarza sądowego. Żeby było jasne: sędzia warszawskiego sądu rejonowego Joanna Bukowska uznała zwolnienie, ale utrzymała list gończy (i 30-dniowy areszt). Że nieobecność była usprawiedliwiona? Że w sprawach cywilnych nie wolno wydawać listów gończych? A kto sędziemu zabroni?

Dośc chowania się za L4 przed sadami :)

Sądowe bezprawie