Sądowe bezprawie w czeciejpełoskiej

Data: 2010-01-11 09:05:08
Autor: Hans Kloss
Sądowe bezprawie w czeciejpełoskiej
http://rolland.salon24.pl/149063,czy-casus-ziobry-to-sadowe-bezprawie
Wyważony i rozsądny komenarz do skandalicznego wyroku jaki niedawno zapadł w
sprawie (powinienem napisać raczej "w celu"- w celu finansowego zrujnowania)
Zbigniewa Ziobry. Przyczyny takie zwziętości pełosądów skierowanej przeciw
temu człowiekowi są chyba aż nadto oczywiste.
J-23

Data: 2010-01-11 11:04:42
Autor: Ghost
Ależ oczywiscie, ze pomylka
Pisssss odbija internet.

Data: 2010-01-11 11:28:25
Autor: Tiber
Ależ oczywiscie, ze pomylka
Silly, silly Ghost nabazgrału:

Pisssss odbija internet.

Nie, nie, to tylko kolega przypadkiem znowu jakimś cudem pomylił grupy.

--
tbr

Data: 2010-01-12 10:28:39
Autor: Przemek Budzyński
NTG, pomyłka
Hans Kloss pisze:
NTG, pomyłka

czyli dwa wyjścia są.

Albo jesteś kłamliwym sukinsynem, albo totalnym przygłupem nie będącym w stanie opanować czytnika grup.

Wybierz sobie. Ale tertium non datur.

Data: 2010-01-12 10:39:33
Autor: Ghost
NTG, pomyłka

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hihfc5$h6m$1inews.gazeta.pl...
Hans Kloss pisze:
NTG, pomyłka

czyli dwa wyjścia są.

Albo jesteś kłamliwym sukinsynem, albo totalnym przygłupem nie będącym w stanie opanować czytnika grup.

Wybierz sobie. Ale tertium non datur.

BTW nie pierwsza to jego "pomylka" w tym stylu

Data: 2010-01-12 13:38:39
Autor: rs
NTG, pomyłka
On Tue, 12 Jan 2010 10:28:39 +0100, Przemek Budzyński
<bat_oczir@gazeta.pl> wrote:

Hans Kloss pisze:
NTG, pomyłka

czyli dwa wyjścia są.

Albo jesteś kłamliwym sukinsynem, albo totalnym przygłupem nie będącym w stanie opanować czytnika grup.

Wybierz sobie. Ale tertium non datur.

w ciagu ostatnich kilku miesiecy bardzo sie rozpedziles. <rs>

Data: 2010-01-13 19:22:16
Autor: Przemek Budzyński
NTG, pomyłka
rs pisze:

w ciagu ostatnich kilku miesiecy bardzo sie rozpedziles.

bo nazywam rzeczy po imieniu?

Facet po raz kolejny z rzędu zaśmieca grupę pisowskim śmiecio-spamem i za każdym razem bredzi o pomyłce. Nie wiem, jak Tobie, ale mnie przypomina tego gościa ze "Szwejka", którego jednej nocy kilkanaście razy wyrzucano na pysk z piwiarni, a on za każdym wracał mówiąc, że zapomniał fajki.

Data: 2010-01-14 16:26:13
Autor: rs
NTG, pomyłka
On Wed, 13 Jan 2010 19:22:16 +0100, Przemek Budzyński
<bat_oczir@gazeta.pl> wrote:

rs pisze:

w ciagu ostatnich kilku miesiecy bardzo sie rozpedziles.

bo nazywam rzeczy po imieniu?

nie. ze wzgledu na forme w jakiej to robisz.

[...]

kurcze, ale ja nie widzie, zadnych postow w tym watku z wyjatkiem
twojego i mojego. moze koles nie jest takim spamerem, za jakiego go
masz i nauczyl sie robic cancel? <rs>

Data: 2010-01-14 23:42:20
Autor: Hans Kloss
NTG, pomyłka
rs <no.address@no.spam.pl> napisał(a):
 moze koles nie jest takim spamerem, za jakiego go
masz i nauczyl sie robic cancel? <rs>

"Koleś" nie pisze z czytnika tylko z bramki www. i nie jest w stanie zrobic
cancela. A ze czasem ma otwartych kilka na raz bardzo podobnie wyglądajacych
okienek  to raz na ruski miesiąc zdarza mu się je pomylić nad czym szczerze
ubolewa. Post miał pójść tu gdzie się właśnie znajduje:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/9f8abd50b28d85fb#
J-23

Data: 2010-01-15 04:42:35
Autor: rs
NTG, pomyłka
On Thu, 14 Jan 2010 16:26:13 -0500, rs <no.address@no.spam.pl> wrote:

kurcze, ale ja nie widzie, zadnych postow w tym watku z wyjatkiem
twojego i mojego. moze koles nie jest takim spamerem, za jakiego go
masz i nauczyl sie robic cancel? <rs>

aaaa. juz wiem dlaczego ja nie widze jego postow w moim readerze. a ja
go posadzalem o jakies cancele.  <rs>

Data: 2010-01-14 23:46:52
Autor: Hans Kloss
NTG, pomyłka
Przemek Budzyński <bat_oczir@gazeta.pl> napisał(a):
Hans Kloss pisze:
> NTG, pomyłka

czyli dwa wyjścia są.

Albo jesteś [..]

Ty infantylny "pszemku" jesteś najwyraźniej albo nabuzowanym fanatyzmem
gnojkiem szukającym  na siłę zwady albo... opss, secundum non datur.
J-23

Data: 2010-01-15 22:09:57
Autor: Przemek Budzyński
NTG, pomyłka
Hans Kloss pisze:

Ty infantylny "pszemku"

ponieważ kłamca nie chce stulić gęby albo podkulić ogona, ląduje w KF.

Data: 2010-01-15 21:45:47
Autor: Hans Kloss
NTG, pomyłka
Przemek Budzyński <bat_oczir@gazeta.pl> napisał(a):
ląduje w KF.

No coś ty pszemek, nie wygłupiaj się... ja tylko żartowałem... pszemek, nie
rób mi tego na litość boską, obiecuję że się  poprawię :))))))))))))))))))))))))))
J-23

Data: 2010-01-17 13:43:48
Autor: Telev
spie...