Sadurska to przy nim pikuś! Człowiek Ziobry jako prezes Pekao będzie zarabiać miliony

Data: 2017-06-16 12:08:54
Autor: prezydent San Escobar
Sadurska to przy nim pikuś! Człowiek Ziobry jako prezes Pekao będzie zarabiać miliony
Sadurska to przy nim pikuś! Człowiek Ziobry jako prezes Pekao będzie zarabiać
miliony

Wielkie przetasowania w Banku Pekao. Dziś fotel prezesa stracił Luigi
Lovagalio, a dwaj pozostali włoscy członkowie zarządu podali się do dymisji.
Nowym prezesem zostanie były prezes PZU i były wiceminister skarbu w rządzie
PiS: Michał Krupiński. Repolonizacja banków, a raczej ustawianie "swoich"
nabiera tempa.

"Człowiek Ziobry", "złote dziecko PiS" - tak o Michale Krupińskim mówią
politycy i media.

Gdy PiS przejęło stery w Polsce, stanął na czele PZU. Niedawno stracił tę
posadę przez porachunki między wicepremierem Mateuszem Morawieckim a ministrem
sprawiedliwości Zbigniewem Ziobrą. Przyszły prezes Pekao będzie miał imponującą pensję. Poprzedni był najlepiej
opłacanym prezesem banku w Polsce. Tylko w zeszłym roku zarobił... 12 mln
złotych. To astronomiczna kwota, o wiele wyższa niż komentowane ostatnio w
internecie zarobki nowej szefowej PZU Małgorzaty Sadurskiej. Większość Polaków
przez rok nie zarobi tyle, co nowy prezes w jeden dzień.

A nasz Doldy i u2 szmacą się za FREEEEEEEEEEEEEE :DDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Sadurska to przy nim pikuś! Człowiek Ziobry jako prezes Pekao będzie zarabiać miliony