Sądy niezawisłe w "dużej rozbieżności" [frankowicze]

Data: 2019-12-02 08:52:54
Autor: A. Filip
Sądy niezawisłe w "dużej rozbieżności" [frankowicze]
https://www.rp.pl/Finanse/312019957-W-sadach-gore-biora-frankowicze-A-liczba-pozwow-rosnie.html
Aktualizacja: 02.12.2019, 05:58 ; Publikacja: 01.12.2019
W sądach górę biorą frankowicze. A liczba pozwów rośnie

W listopadzie trzy czwarte spraw wygrali klienci, ale nadal wyroki
sądów bywają bardzo rozbieżne.
Polskie sądy wydały w minionym miesiącu 54 wyroki w sprawach
dotyczących mieszkaniowych kredytów walutowych. W prawie 75 proc. z
nich górą byli klienci - wynika z danych zebranych przez Votum i
,,Rzeczpospolitą".  [...]
Wyroków prawomocnych było w listopadzie tylko 11 i tu walka
frankowiczów z bankami jest bardziej wyrównana: klienci wygrali w
sześciu sprawach, przegrali w pięciu. [...]

--
A. Filip

Data: 2019-12-02 11:13:22
Autor: obserwator1434
użytkownik A. Filip napisał:

> Wyroków prawomocnych było w listopadzie tylko 11 i tu walka
> frankowiczów z bankami jest bardziej wyrównana: klienci wygrali w
> sześciu sprawach, przegrali w pięciu. [...]

Nie napisali od czego ta loteriada zależy?

https://i.ytimg.com/vi/fbL82sm_iKE/maxresdefault.jpg

Data: 2019-12-03 15:51:15
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1f0b0610-1f2e-4e28-b687-52c2867474f5@googlegroups.com...
użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> sześciu sprawach, przegrali w pięciu. [...]

Nie napisali od czego ta loteriada zależy?

A moze wlasnie z powodu niezawislosci ?

Jasnych przepisow nie ma, to kazdy sedzia sądzi jak mu się wydaje poprawnie.

Wyrok TSUE troche namieszal, ale tylko troche.

Dodaj do tego, ze to pewnie sprawy, ktore sie toczą od paru lat ... zalozone przez klientow pieniaczy, przez nieuczciwych adwokatow "na pewno wygramy", czy uczciwych - mamy kilka dobrych argumentow, ale co sad powie, to nie wiadomo.
Stracic mozna troche, zyskac mozna duzo - co pan decyduje :-)

J.

Sądy niezawisłe w "dużej rozbieżności" [frankowicze]