Sądy po nowemu

Data: 2017-08-04 04:05:58
Autor: Stachu Chebel
Sądy po nowemu
Na wiceprezesa Sądu Okręgowego w Bielsku-Białej minister Zbigniew Ziobro powołał córkę posła i wiceministra w rządzie PiS. Wcześniej sędziowie z okręgu odrzucili jej kandydaturę na funkcję prezesa. Wiceprezesem została wbrew kolejnej negatywnej opinii sędziów. Czy tak będzie wyglądało niebawem powoływanie władz wszystkich sądów w Polsce? https://oko.press/ziobro-obsadza-sady-corka-polityka-pis-zostala-wiceprezesem-mimo-negatywnej-opinii-sedziow/

Data: 2017-08-04 04:13:27
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
Sądy po nowemu
A kto ma ich wybierać? Sami mają się wybierać?

Skoro byli niezawiśli kiedyś, powinni być niezawiśli i teraz.

https://oko.press
Blumek z Heleno

Data: 2017-08-04 04:36:03
Autor: japanizer
Sądy po nowemu
On Friday, August 4, 2017 at 8:13:28 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Męczywór wrote:
[...]

W takim razie Kaczyński powinien wpisać nepotyzm i złodziejstwo do konstytucji. Duda podpisze, i pisiorom Trybunał Stanu nie będzie groził po zmianie władzy.

Data: 2017-08-04 05:06:16
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
Sądy po nowemu
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

W takim razie Kaczyński powinien wpisać nepotyzm i złodziejstwo do konstytucji. Duda podpisze, i pisiorom Trybunał Stanu nie będzie groził po zmianie władzy.

Zapytaj tych w MSZ od Geremka po jakiej linii zostali tam obsadzeni.

Data: 2017-08-04 05:12:08
Autor: japanizer
Sądy po nowemu
On Friday, August 4, 2017 at 9:06:17 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Męczywór wrote:
> [...]

Zapytaj tych w MSZ od Geremka po jakiej linii zostali tam obsadzeni.

Pono za czasów Geremka cała obsada w MSZ składała się z latorośli znajomych, które zawaliły co prawda egzaminy i nie przeszly konkursów, ale mimo to z obejściem prawa zostały powołane przez Ziobrę i dostały premie na miesiąc przed rozpoczęciem pracy.
Znaczy się powołane przez Geremka, takie tam przejęzyczenie przez podobieństwo do pewnej sytuacji sprzed tygodnia.

Data: 2017-08-04 15:29:43
Autor: boukun
Sądy po nowemu
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

Zapytaj tych w MSZ od Geremka po jakiej linii zostali tam obsadzeni.

Pono za czasów Geremka cała obsada w MSZ składała się z latorośli znajomych,
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Geremek całe MSZ i wszystkich ambasadorów obsadził Żydami, od tamtej pory już tylko Żydzi byli polskimi dyplomatami...

boukun

Data: 2017-08-04 15:32:18
Autor: Lord Donate
Sądy po nowemu

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:om1ssc$1jqa$1gioia.aioe.org...
> [...]

Geremek całe MSZ i wszystkich ambasadorów obsadził Żydami, od tamtej pory już tylko Żydzi byli polskimi dyplomatami...

Zgadnij do kogo wróci działka przy Siennej 29 w Warszawie? ;-)))

CL

Data: 2017-08-04 15:38:11
Autor: boukun
Sądy po nowemu
Użytkownik "Lord Donate"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

Zgadnij do kogo wróci działka przy Siennej 29 w Warszawie? ;-)))

Kiedy dla Ciebie Żydzi są w porządku, a kiedy nie?

boukun

Data: 2017-08-04 17:32:11
Autor: Lord Donate
Sądy po nowemu
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:om1tc8$1kis$1gioia.aioe.org...
[...]

Mało mnie intersuje twoje uprzedzenie do innych. Po prostu się pytam. Jak widzę wiesz. Zrobili cie w ciula i boli co? ;-)

CL

Sądy po nowemu