Sądy po nowemu

Data: 2017-12-15 16:34:13
Autor: Yogi
Sądy po nowemu
Jak będą wyglądały przyszłe sądy mamy przykład na sprawie "podpalenia"
drzwi biura poselskiego B.Kempy. Jakis 40-latek na zrzutach z monitoringu
bez widocznych paczek z materiałami wybuchowymi i butli z benzyną został
wstępnie wskazany przez kapturowy sąd PiS czyli B.Kempę jako terrorysta.
Mało tego przypisano mu uprawę marychy w "znacznej ilości". Tak oto facet z
zapałkami został "politycznym terrorystą" i grozi mu 15 lat paki.
"Powieszenie" posłów PO zostało uznane za incydent bez znaczenia, a poPiSy
bojówek PiS 11 listopada za jednostkowe przypadki. TVPiS Info pokazuje
"nadpalone" drzwi biura. PRL wraca! Y --
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2017-12-15 08:05:27
Autor: Zenek Kapelinder
Sądy po nowemu
Mogl sie nie przyznawac. Kolejna ofiara polityki nienawisci PO. Ciekawe ile farmazonowi zapropouja? Trzy lata bez zawiasow bylo by w sam raz.

Data: 2017-12-15 18:19:41
Autor: denat 'POPIS/EU
Sądy po nowemu
ale co Prezes insynuuje i w jakiej mega istotnej sprawie że aż tu?

żeby było na temat to chciałem Prezesa zapytać - to ile teraz dopierdalają za niewinność? i pewnie jeszcze prace przymusowe - jak naprawianie drukarek sznurkiem i laptopów opalarkom - kurwa!

Data: 2017-12-15 10:18:33
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Sądy po nowemu
W dniu piątek, 15 grudnia 2017 16:34:12 UTC+1 użytkownik Yogi napisał:
TVPiS Info pokazuje
"nadpalone" drzwi biura. PRL wraca!

Jak podpalili swego czasu kukłę na rynku, wtedy żydoskie media spazmów na mordzie dostały.

Data: 2017-12-16 07:37:02
Autor: A. Filip
Sądy po nowemu czyli nowy Staruch
Yogi <yogiboo@vp.pl> pisze:
[...]

Jak oni wstydu nie mają kontynuować "Staruchowe" tradycje PO!

Data: 2017-12-16 10:02:35
Autor: Opozycja Totalna
Sądy po nowemu czyli wg filipka winna PO

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/cugier-kotka-moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski/vng0fw6

CL