Sadystka w przebraniu zakonnicy...

Data: 2009-10-15 19:32:33
Autor: Lorn
Sadystka w przebraniu zakonnicy...
Niech habit więzienny sobie szyje. Resztę ślepych sadystek gęsiego do pierdla za współudział.

Data: 2009-10-15 10:43:38
Autor: J-23
Sadystka w przebraniu zakonnicy...
On 15 Paź, 19:33, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Miałeś kiedykolwiek do czynienia z upośledzonym dzieckiem, które wpadło w
histerię?

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Jasne ze uposledzonych umyslowo, to juz mozna po bozemu lac po glowie,
i szarpac za wlosy?

J-23 itede

Data: 2009-10-15 10:52:04
Autor: J-23
On 15 Paź, 19:49, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Miałeś kiedykolwiek do czynienia z upośledzonym dzieckiem, które wpadło w
histerię?  Tak czy nie?

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Na szczescie nie mialem do czynienia z takim potworem w sutannie. Bo
zaraz dostalaby kopa w te tlusta dupe.

J-23 itede

Data: 2009-10-15 10:59:43
Autor: J-23
On 15 Paź, 19:54, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Miałeś kiedykolwiek do czynienia z upośledzonym dzieckiem, które wpadło w
> histerię? Tak czy nie?

> Na szczescie nie mialem do czynienia z takim potworem w sutannie. Bo
> zaraz dostalaby kopa w te tlusta dupe.

Dlaczego nie chcesz odpowiedzieć na moje pytanie?

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Co mozna odpowiedziec na pytanie, ktore w zalozeniu nasycone jest
okreslona sugestia dot. konkluzji. Sam sobie odpowiadaj na pytania z
teza.

J-23 itede

Data: 2009-10-15 19:58:33
Autor: Lorn
Sadystka w przebraniu zakonnicy...
abc pisze:

Na szczęście ktoś Ciebie idioto kasuje... Nie trzeba mieć do czynienia z takimi dziećmi... Żeby wiedzieć, że bicie i maltretowanie to żaden sposób na uspokojenie.

Data: 2009-10-15 20:04:58
Autor: matador
J-23 pisze:

Na szczescie nie mialem do czynienia z takim potworem w sutannie. Bo
zaraz dostalaby kopa w te tlusta dupe.

Podzielam opinię. Właśnie oglądam ten reportaż. Ale słuchając ten bełkot "sióstr" skojarzyłem go z bełkotem Niesioła, Palikota, Tuska...
"Pluj świni w oczy...". Moralne dno. Mały ten świat chamów.

matador.

Data: 2009-10-15 22:44:46
Autor: VicAbarca
matador пишет:
Podzielam opinię. Właśnie oglądam ten reportaż. Ale słuchając ten bełkot "sióstr" skojarzyłem go z bełkotem Niesioła, Palikota, Tuska...
"Pluj świni w oczy...". Moralne dno. Mały ten świat chamów.

Jak mawia moj kuzyn i przyjaciel - ksiadz katolicki - zaden skurwiel od zdania egzaminow w seminarium i wlozenia sutanny nie przestaje byc skurwielem...
:)

--
Vic

Data: 2009-10-15 11:00:48
Autor: Antenka
On 15 Paź, 19:51, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Miałeś kiedykolwiek do czynienia z upośledzonym dzieckiem, które wpadło w
histerię?  Tak czy nie?

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Lorn niech zada lepiej pytanie, dlaczego rodzice nie chcą mieć takiego
dziecka w domu, tylko oddają je do zakładu?
Tak je kochają, że chcą mieć je jak najdalej od siebie???

Antenka

Data: 2009-10-15 11:13:58
Autor: J-23
On 15 Paź, 20:04, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Lorn niech zada lepiej pytanie, dlaczego rodzice nie chcą mieć takiego
> dziecka w domu, tylko oddają je do zakładu?
> Tak je kochają, że chcą mieć je jak najdalej od siebie???

Ooop!  Takiego pytania to on nigdy nie zada? Woli ronić krokodyle łzy nad
przemocą i złorzeczyć na zakonnice.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

W du... ma jakies ordynarne zakonnice.
W zyciu nie dam nawet zlotowki na ten Twoj KK.

J-23 itede

Data: 2009-10-15 20:05:02
Autor: Lorn
Antenka pisze:
[...]

Oddają z nadzieją na fachową opiekę... Dom ten cieszył się nienaganną opinią. Gdyby rodzice tych dzieci wiedzieli jak je napier.... ta sadystka... Sam bym zdjął laczka i po łbie ją zdzielił.

Data: 2009-10-16 09:30:59
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:496102e7-5bf3-42e3-a1cf-705f2e98d747p35g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Czy postawa rodzicow uprawnia czarna suke do tego aby maltretowala to dziecko ? Tylko w umysle takiego koltuna jak Ty mogla zalegnac sie taka mysl ..
Nawet nie to jest najgorsze , ze znalazl sie w gronie tych spasionych jak wieprzki zakonnic taki potwor , choc sadze , ze wszytkie tam sa jej podobne , ale to , ze zadna z nich a takze przedstawiciele lokalnej wladzy usilowali nie zauwazyc sprawy mimo takich dowodow , ze nawet taki uposledzony jak to dziecko musialby przyznac , ze doszlo do maltretowania , jest skandalem , ktory w normaqlnym panstwie wstrzasnalby nimi od podstaw.
To jest przerazajace . Nie moge zrozumiec  ze znajduja sie tacy jak oni i Ty , ktorzy w imie jakiejs nieracjonalnej solidarnosci za wszelka cene bronia tego potwora w sutannie i jej poplecznikow . Zreszta zjawisko jest szersze bo idzie rowniez o pedofili w sutannach i inne popelniane przez czarnych przestepstwa , za ktore w skoltunialej przez takich jak Ty Polsce, sprawcy nie moga trafic przed oblicza sadow .
Co jeszcze wymyslicie matolki aby wlezc do tylka tej mafii ? Juz calujecie ich po brudnych rekach , juz daliscie im immunitet , juz pozwalacie im bezkarnie okradac panstwo ,  godzicie sie nawet na to aby wasze dzieci gwalcili lub bili po twarzach , kopali i ciagneli za wlosy . Co jeszcze dacie im w prezencie ? bo siebie oddaliscie juz dawno !.
To tacy jak wy zbeszczescili stan duchowny bo pozwoliliscie na szerzenie sie wsrod nich dranstwa dajac im bezkarnosc . To tak jakbyscie opluli samego Boga !.

cyc

Data: 2009-10-16 12:34:46
Autor: CYC

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hb97fj$cq5$1news.onet.pl...

[...]

a pozatym gdzie Ty widzialas koltunku u bitego po twarzy i wyrywaniu mu wslosow z glowy dziecka histerie ? . Film jakie ogladala  cala Polska dokumentuje , ze histeria popisala sie sadystka w sutannie .
Do upadlego , do wykazania kompletnej wlasnej glupoty bedziecie koltunskie mohery bronic tego , czego w zaden spsob i zaden normalny czlowiek nie jest w stanie obronic !.
Zygac sie chce czytajac takie jak Twoja wypowiedzi , wypowiedzi , ktore podwazaja od podstaw wiare w uczciwosc tych , ktorzy maja zas...ny obowiazek stac na strazy moralnosci , tymbardziej ,ze biora za to ciezkie pieniadze .
Zwolniono zakonniece , ktora najpewniej w nagrode otrzyma miejsce w spokojnym i mniej wymagajacym miejscu zamiast zostac wywalona na zbity pysk z zakonu i szukac prace jako sprzataczka a ja sie pytam a co z tymi jej przelozonymi , ktorzy w swoim religijno - koltunskim zaslepieniu nie zauwazali lotrostwa zakonnej siostry ?. Dlaczego oni jeszcez pracuja zamiast szlifowac bruk w poszukiwaniu pracy ?

cyc

Data: 2009-10-15 20:55:32
Autor: Prawusek
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message

Łatwo łapiesz się na cuda Pluska?

Data: 2009-10-15 12:28:37
Autor: J-23

On 15 PaĹş, 19:33, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

Łatwo łapiesz się na cuda Pluska?

aleosochozi???

Mnie tam jest wszystko jedno kto rzadzi. Niewiele w moim zyciu zalezy
od tzw. opcji politycznej. Tzn. jestem zainteresowany jak najwiekszym
liberalizmem w gospodarce, i swoboda dot. mozliwosci przemieszczania
sie. PiS-u nie lubie za zasciankowosc, i za serwilizm w stosunku do
kk. Resztamiwisi. Lacznie z Tuskiem. Najchetniej wyjecholbym do
cieplych krajow! W ogole nie odczowam intensywnie zadnej polskosci.
Bardziej czuje sie europejczykiem.

J-23 itede

Data: 2009-10-15 20:21:26
Autor: awe
Sadystka w przebraniu zakonnicy...
Ja mysle ze Lorn ze powinienes za nia podjac prace z tymi uposledzonymi dziecmi. Moze wtedy zrozumialbys ze trudno byc cale zycie mily, i milujacym Boga. Po prostu kobieta nie miala silnych nerwow i powinnia ja zdjac z tej pracy
awe

Data: 2009-10-15 20:26:23
Autor: Lorn
awe pisze:
Ja mysle ze Lorn ze powinienes za nia podjac prace z tymi uposledzonymi dziecmi.

Nie mam kwalifikacji.

Moze wtedy zrozumialbys ze trudno byc cale zycie mily, i milujacym Boga.

Miła nie musi być... Wystarczy, żeby nie tłukła laczkiem.

Po prostu kobieta nie miala silnych nerwow i powinnia ja zdjac z tej pracy

Resztę ślepego personelu w habitach również? Przecież zaprzeczają, że cokolwiek widać. :>

Data: 2009-10-16 19:00:21
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hb7o6l$egk$1news.interia.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -
niech sie zajma tym odpowiednie sluzby a nie tobie oceniac, moze ja widzialem fragment ale z tego co widzialem to zdaje sobie sprawe jakie sa tego przyczyny. co innego zajmowac sie normalnym dzieckiem i tez mozena nie wytrzymac a co innego uposledzonym i robic to przez iles tam lat. Widac wyraznie ze ta zakonnica nie jest mlodka. Pewnie ma juz serdecznie dosc. Niech ja cyc wybawi i wsadzi do wiezenia
awe

Data: 2009-10-16 21:04:54
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Jakie prawo pozbawia mnie możliwości oceny znęcania się nad dziećmi, szczególnie takimi, które same nie są w stanie wyartykułować co z nimi wyczyniają te sadystki? Większa część społeczeństwa nie dopuszcza do własnej świadomości, że zakonnica może okazać się katem.

[...]

Dobrze wiedzą gdzie pracują. Dziwie się reszcie opiekunek, że nic nie zrobiły, aby ją powstrzymać... Mam obawy sądzić, że postępowały podobnie skoro nie zauważały 'starszej zmęczonej i pewnie już ostro wkurwionej na te dzieci sadystki' wyczynów tego czegoś... Dowiadujemy się teraz, że jest na pielgrzymce... Pokuta?

Data: 2009-10-17 01:10:11
Autor: awe

awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
widze ze sie lorn rozpisales jak rzadko, wiesz ale te twoje oceny to takie troche perwersyjne skoro tak wielbisz wytrzeszcza
awe

Data: 2009-10-17 02:15:53
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Jednak się myliłem... Nie jesteś w stanie bez docinek dyskutować... Co mnie interesuje wytrzeszcz czy kaczy ryj w temacie maltretowanych dzieci? Potrafisz się powstrzymać od debilnych porównań? Masz dzieci? Jeśli Nie to zamknij ryj i przestań strugać debila... Akurat w tym temacie możesz sobie darować podział polityczny...

Data: 2009-10-17 07:44:26
Autor: awe

awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
taki masz styl pisania i dostajesz w zamian to samo. mam dziecko, mialem wplyw na wychowanie paru dzieciakow i wiem jak to w praktyce wyglada a dzieci uposledzone umyslowo to zupelnie inna kategoria....
awe

Data: 2009-10-18 21:17:48
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Bardzo ciekawe... :> Masz razem z Piotrusiem dobrą pamięć... Szkoda, że krótką :>

mam dziecko, mialem wplyw na wychowanie paru dzieciakow i wiem jak to w praktyce wyglada a dzieci uposledzone umyslowo to zupelnie inna kategoria....

Oczywiście, że inna kategoria... Dlatego powstają domy opieki, które powinny z natury swej działalności opieką, terapią się zajmować... Nie tłuc, nie znęcać się i udawać, że nic się nie stało. Domy takie prowadzone przez siostry zakonne są z góry uznawane za idealne... Przecież jak może zakonnica znęcać się nad dzieckiem... :> Widzimy zupełnie inny obrazek od tego jaki nam się wydawał... :>

Data: 2009-10-17 07:45:54
Autor: Roger Perejro
Sadystka w przebraniu zakonnicy...
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał

Jeśli Nie to zamknij ryj i przestań strugać debila...

Strugac? On nic nie musi strugac, awe to autentyczny stuprocentowy debil.

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-10-16 21:49:49
Autor: Adam

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hb7l1m$amg$1news.interia.pl...
Niech habit więzienny sobie szyje. Resztę ślepych sadystek gęsiego do pierdla za współudział.

Ciekawe jest to, że merdia zgodnie prezentowały matorski film, starannie pomijając jego początek - na którym widać, jak niepełnosprawne umysłowo dziecko z dziką furią okłąda pięściami zakonnicę.
Dzisiaj realizator w Polsacie chyba coś przegapił i koło 17-tej "nieopatrznie" puszczono cały fragment - z tą sekwencją ataku na zakonnicę.
AC

Data: 2009-10-16 21:52:01
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Adam" <bluesman1952@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag news:hbaitg$nv8$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

   nawet gdyby tak bylo, dzieci bic opiekunom nie wolno.

   ar

Data: 2009-10-17 13:22:05
Autor: Adam
Sadystka w przebraniu zakonnicy...
  nawet gdyby tak bylo, dzieci bic opiekunom nie wolno.

  ar
To nie ulega watpliwości - ale fakt selektywnej prezentacji materiału wyraźnie wskazuje na działanie pod założona tezę.
AC

Data: 2009-10-17 13:33:15
Autor: CYC

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hbc9hh$jln$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Jaki selektywny material ? Co Ty bredzisz ? .
Sytuacja pokazywana byla od samego poczatku , chyba , ze zrodel takiej postawy "zakonnicy " chcesz szukac w jej klimakterium . To znenia posta rzeczy !. To wtedy material rzeczywiscie jest selektywny .
Jak mozna bronic takiego potwora ? .
Czy w was , broniacych ja nawet resztek czlowieczenstwa nie zostalo tylko samo pseudosacrum ? .
Jesli mozna zrozumiec fakt , ze zakonnica nie wytzrymala napiecia i jakos w nerwowym uniesieniu  dala kuksanca dziecku , to w zaden sposob nie mozna usprawiedliwic systemowych z premedytacja wymierzanych w twarz razow , szarpania , czy ciagniecia za wlosy i bicie butem po glowie ( tego ostatniego incydentu nie widac ale jest opis i napewno prawdziwy , zreszta zlozny w prokuraturze ).
Nie do przyjecia jest rowniez proba kompromitujacych prob obrony tego potwora w sutannie przez jej przelozonych , czy to zakonnic , czy cywilnych .. To co cala Polska widziala "siostry " nie widza a wrecz wmowic chca Polsce, ze to co widzieli tak naprawde jest czyms calkim innym a mianowicie , ze to dziecko bilo siostre a ta tylko sie bronila i ze to targanie za wlosy nie bylo targaniemn , tylko trzymaniem na glowce dziecka reki i ze dziecko w tym czasie ruszalo glowka !.
No czy mozna byc glupszym prezentujac wobec faktow taka linie obrony ?.
I takie cos , jest na naszych garnuszkach i to nie byle jakich co widac po spasionych sylwetkach ii rezydencjach w ktorych pomieszkuja  .

cyc

Data: 2009-10-16 21:57:34
Autor: Lorn
Adam pisze:
[...]

Z dzika furią? :> Ty albo jesteś ślepy jak one, albo powinieneś trafić pod ich opiekę. :>

Dzisiaj realizator w Polsacie chyba coś przegapił i koło 17-tej "nieopatrznie" puszczono cały fragment - z tą sekwencją ataku na zakonnicę.

Nawet dziecko upośledzone umysłowo po targaniu za włosy i okładaniu po głowie laczkiem się broni. Poszukaj w sieci i obejrzyj sobie jeszcze raz to "amatorskie nagranie" :>

Data: 2009-10-17 09:39:40
Autor: CYC

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hbahtj$sri$1news.interia.pl...
Adam pisze:
[...]

Bez sensu sa usilowania przekonywania mohera wtedy , kiedy w gre wchodzi wykazywanie dranstwa ktoregos  z "czarnych ". Dla koltuna "czarny" to swiety a nawet sam Bog i kazda jego krytyka jest bluznierstwem a proba ich obrony atutem w wyscigu do nieba .

cyc

Data: 2009-10-18 22:21:33
Autor: swstr
Sadystka w przebraniu zakonnicy...
Niech habit więzienny sobie szyje. Resztę ślepych sadystek gęsiego do pierdla za współudział.

to chyba tylko polacy tak maja ze sraja do wlasnego gniazda

dla nich nie jest istotne to ze 99,99% osob duchownych udziela sie w kraju i za
granica , na misjach , w kosciele , ze zapieprzaja fizycznie zeby to
spoleczenstwo jakos istnialo , ze warto pomoc drugiemu czasem umierajacemu od
ktorego spoleczenstwo sie odwrocilo i zyczy mu szybkiego zejscia

dla takich pacanow jak autor watku jest istotne to ze TVN czy inne dziadostwo
dotarlo do tego ze zakonnicy puscily nerwy , bywa jest tylko  starszym
czlowiekiem ktoremu puscily nerwy , gdzie normalnej innej osobie by duzo
wczesniej puscily , a gdzie sa rodzice tego dziecka , czy wygodniej im bylo
pozbyc sie go oddajac pod opieke innym

noto kufaa sru naglosnic to zeby zrownac kosciol z ziemia zeby nikt tam nie
chcial   chodzic , wazne  jest to i najwazniejsze ze znalezli material ze kufaa
zakonnice to bestje a kazdy ksiadz to pedofil

ateagina@poczta.fm  zenada i dno zajmujesz sie pierdoletami nie majac pojecia o
calosci , jestes taka madra/y to przygarnij kilkoro dzieci i pokaz nam jak to
sie robi , podpowiem ze mozesz dostac od organizacji zaplate za taka dzialalnosc

Data: 2009-10-18 23:04:21
Autor: Lorn
swstr pisze:
Niech habit więzienny sobie szyje. Resztę ślepych sadystek gęsiego do pierdla za współudział.

to chyba tylko polacy tak maja ze sraja do wlasnego gniazda

Nie jesteś Polakiem?

[...]

Przeprowadziłeś sondaż ? Skąd Ci wyszło 99,99%? :>

[...]

A przeczytaj sobie cały watek zanim napiszesz podobne bzdury... Stara, ale widać jara... Ma siłę dziewczynkę laczkiem tłuc i za włosy ciągać. Zachowujesz się jak Adam wiec podobnie i Tobie napiszę, cytując: "Ty albo jesteś ślepy jak one, albo powinieneś trafić pod ich opiekę. :>"
Pacanami są wszyscy, którzy nie widzą niczego złego... Przecież to tylko dzieci upośledzone, a jak strzeli sie je po twarzy to sie uspokoi...

noto kufaa sru naglosnic to zeby zrownac kosciol z ziemia zeby nikt tam nie
chcial   chodzic , wazne  jest to i najwazniejsze ze znalezli material ze kufaa
zakonnice to bestje a kazdy ksiadz to pedofil

Na taką opinię pracują... Jedna/druga czy nawet trzecia historia tego typu jest haniebna... Nie ma pozwolenia nawet dla siostry zakonnej czy księdza pedofila na przeprowadzkę do innej parafii... Do paki. Szanuję ludzi KK, którzy wypełniają swoją posługę, ale zwyrodnialcy występują wszędzie :> Szkoda tylko, że KK ma to w dupie i gra na naszym poczuciu wypełniania przykazań, podczas gdy ich szeregi są moralnie zawirusowane.

[...]

Jak mam z Tobą dyskutować? :> Zacytowałbym CyC`a, ale on Was Brzydko określa... :> Prowadząc dom tego typu, wymaga się odpowiednio wykwalifikowanej kadry... Jestem w stanie przyjąć tłumaczenie, że stara i zmęczona... Nerwy puściły. Nie jestem w stanie przyjąć do świadomości tłumaczenia reszty personelu, który nie widzi problemu... :> Obrażanie raczej nie jest chrześcijańskie... Czyżby te 90% deklarowanych Chrześcijan było w błędzie?

Data: 2009-10-18 23:28:27
Autor: swstr
[...]

zgodze sie ze kosciol nie radzi sobie ze wszystkimi problemami wewnetrznymi
i tu przyznam tobie racje , trzeba ganic kosciol za brak stanowczosci i udawanie
ze problem rozwiaza sie sam lub ze problemu nie ma  problem jest taki ze 99,99% dzialan osob duchownych jest pozytywny
99,99% informacji docierajacych przez radio TV , internet o kosciele jest
negatywnych

Przeprowadziłeś sondaż ? Skąd Ci wyszło 99,99%? :>

z zycia

Data: 2009-10-18 23:45:40
Autor: Lorn
swstr pisze:
[...]

KK ma problem... Bardzo poważny problem, którym jest brak konsekwencji w zwalczaniu dewiacji, upośledzenia społecznego... Znam wielu porządnych księży, którym własne dobro jest obce... 99,99% wybacz, ale jest to naiwne... :>

Przeprowadziłeś sondaż ? Skąd Ci wyszło 99,99%? :>

z zycia

Każdy ma swoje życie i doświadcza zupełnie innych atrakcji...

Sadystka w przebraniu zakonnicy...