Sadystka w przebraniu zakonnicy...

Data: 2009-10-15 10:43:38
Autor: J-23
Sadystka w przebraniu zakonnicy...
On 15 Paź, 19:33, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Miałeś kiedykolwiek do czynienia z upośledzonym dzieckiem, które wpadło w
histerię?

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Jasne ze uposledzonych umyslowo, to juz mozna po bozemu lac po glowie,
i szarpac za wlosy?

J-23 itede

Data: 2009-10-15 10:52:04
Autor: J-23
On 15 Paź, 19:49, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Miałeś kiedykolwiek do czynienia z upośledzonym dzieckiem, które wpadło w
histerię?  Tak czy nie?

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Na szczescie nie mialem do czynienia z takim potworem w sutannie. Bo
zaraz dostalaby kopa w te tlusta dupe.

J-23 itede

Data: 2009-10-15 10:59:43
Autor: J-23
On 15 Paź, 19:54, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Miałeś kiedykolwiek do czynienia z upośledzonym dzieckiem, które wpadło w
> histerię? Tak czy nie?

> Na szczescie nie mialem do czynienia z takim potworem w sutannie. Bo
> zaraz dostalaby kopa w te tlusta dupe.

Dlaczego nie chcesz odpowiedzieć na moje pytanie?

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Co mozna odpowiedziec na pytanie, ktore w zalozeniu nasycone jest
okreslona sugestia dot. konkluzji. Sam sobie odpowiadaj na pytania z
teza.

J-23 itede

Data: 2009-10-15 19:58:33
Autor: Lorn
Sadystka w przebraniu zakonnicy...
abc pisze:

Na szczęście ktoś Ciebie idioto kasuje... Nie trzeba mieć do czynienia z takimi dziećmi... Żeby wiedzieć, że bicie i maltretowanie to żaden sposób na uspokojenie.

Data: 2009-10-15 20:04:58
Autor: matador
J-23 pisze:

Na szczescie nie mialem do czynienia z takim potworem w sutannie. Bo
zaraz dostalaby kopa w te tlusta dupe.

Podzielam opinię. Właśnie oglądam ten reportaż. Ale słuchając ten bełkot "sióstr" skojarzyłem go z bełkotem Niesioła, Palikota, Tuska...
"Pluj świni w oczy...". Moralne dno. Mały ten świat chamów.

matador.

Data: 2009-10-15 22:44:46
Autor: VicAbarca
matador пишет:
Podzielam opinię. Właśnie oglądam ten reportaż. Ale słuchając ten bełkot "sióstr" skojarzyłem go z bełkotem Niesioła, Palikota, Tuska...
"Pluj świni w oczy...". Moralne dno. Mały ten świat chamów.

Jak mawia moj kuzyn i przyjaciel - ksiadz katolicki - zaden skurwiel od zdania egzaminow w seminarium i wlozenia sutanny nie przestaje byc skurwielem...
:)

--
Vic

Data: 2009-10-15 11:00:48
Autor: Antenka
On 15 Paź, 19:51, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Miałeś kiedykolwiek do czynienia z upośledzonym dzieckiem, które wpadło w
histerię?  Tak czy nie?

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Lorn niech zada lepiej pytanie, dlaczego rodzice nie chcą mieć takiego
dziecka w domu, tylko oddają je do zakładu?
Tak je kochają, że chcą mieć je jak najdalej od siebie???

Antenka

Data: 2009-10-15 11:13:58
Autor: J-23
On 15 Paź, 20:04, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Lorn niech zada lepiej pytanie, dlaczego rodzice nie chcą mieć takiego
> dziecka w domu, tylko oddają je do zakładu?
> Tak je kochają, że chcą mieć je jak najdalej od siebie???

Ooop!  Takiego pytania to on nigdy nie zada? Woli ronić krokodyle łzy nad
przemocą i złorzeczyć na zakonnice.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

W du... ma jakies ordynarne zakonnice.
W zyciu nie dam nawet zlotowki na ten Twoj KK.

J-23 itede

Data: 2009-10-15 20:05:02
Autor: Lorn
Antenka pisze:
[...]

Oddają z nadzieją na fachową opiekę... Dom ten cieszył się nienaganną opinią. Gdyby rodzice tych dzieci wiedzieli jak je napier.... ta sadystka... Sam bym zdjął laczka i po łbie ją zdzielił.

Data: 2009-10-16 09:30:59
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:496102e7-5bf3-42e3-a1cf-705f2e98d747p35g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Czy postawa rodzicow uprawnia czarna suke do tego aby maltretowala to dziecko ? Tylko w umysle takiego koltuna jak Ty mogla zalegnac sie taka mysl ..
Nawet nie to jest najgorsze , ze znalazl sie w gronie tych spasionych jak wieprzki zakonnic taki potwor , choc sadze , ze wszytkie tam sa jej podobne , ale to , ze zadna z nich a takze przedstawiciele lokalnej wladzy usilowali nie zauwazyc sprawy mimo takich dowodow , ze nawet taki uposledzony jak to dziecko musialby przyznac , ze doszlo do maltretowania , jest skandalem , ktory w normaqlnym panstwie wstrzasnalby nimi od podstaw.
To jest przerazajace . Nie moge zrozumiec  ze znajduja sie tacy jak oni i Ty , ktorzy w imie jakiejs nieracjonalnej solidarnosci za wszelka cene bronia tego potwora w sutannie i jej poplecznikow . Zreszta zjawisko jest szersze bo idzie rowniez o pedofili w sutannach i inne popelniane przez czarnych przestepstwa , za ktore w skoltunialej przez takich jak Ty Polsce, sprawcy nie moga trafic przed oblicza sadow .
Co jeszcze wymyslicie matolki aby wlezc do tylka tej mafii ? Juz calujecie ich po brudnych rekach , juz daliscie im immunitet , juz pozwalacie im bezkarnie okradac panstwo ,  godzicie sie nawet na to aby wasze dzieci gwalcili lub bili po twarzach , kopali i ciagneli za wlosy . Co jeszcze dacie im w prezencie ? bo siebie oddaliscie juz dawno !.
To tacy jak wy zbeszczescili stan duchowny bo pozwoliliscie na szerzenie sie wsrod nich dranstwa dajac im bezkarnosc . To tak jakbyscie opluli samego Boga !.

cyc

Data: 2009-10-16 12:34:46
Autor: CYC

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hb97fj$cq5$1news.onet.pl...

[...]

a pozatym gdzie Ty widzialas koltunku u bitego po twarzy i wyrywaniu mu wslosow z glowy dziecka histerie ? . Film jakie ogladala  cala Polska dokumentuje , ze histeria popisala sie sadystka w sutannie .
Do upadlego , do wykazania kompletnej wlasnej glupoty bedziecie koltunskie mohery bronic tego , czego w zaden spsob i zaden normalny czlowiek nie jest w stanie obronic !.
Zygac sie chce czytajac takie jak Twoja wypowiedzi , wypowiedzi , ktore podwazaja od podstaw wiare w uczciwosc tych , ktorzy maja zas...ny obowiazek stac na strazy moralnosci , tymbardziej ,ze biora za to ciezkie pieniadze .
Zwolniono zakonniece , ktora najpewniej w nagrode otrzyma miejsce w spokojnym i mniej wymagajacym miejscu zamiast zostac wywalona na zbity pysk z zakonu i szukac prace jako sprzataczka a ja sie pytam a co z tymi jej przelozonymi , ktorzy w swoim religijno - koltunskim zaslepieniu nie zauwazali lotrostwa zakonnej siostry ?. Dlaczego oni jeszcez pracuja zamiast szlifowac bruk w poszukiwaniu pracy ?

cyc

Data: 2009-10-15 20:55:32
Autor: Prawusek
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message

Łatwo łapiesz się na cuda Pluska?

Data: 2009-10-15 12:28:37
Autor: J-23

On 15 PaĹş, 19:33, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

Łatwo łapiesz się na cuda Pluska?

aleosochozi???

Mnie tam jest wszystko jedno kto rzadzi. Niewiele w moim zyciu zalezy
od tzw. opcji politycznej. Tzn. jestem zainteresowany jak najwiekszym
liberalizmem w gospodarce, i swoboda dot. mozliwosci przemieszczania
sie. PiS-u nie lubie za zasciankowosc, i za serwilizm w stosunku do
kk. Resztamiwisi. Lacznie z Tuskiem. Najchetniej wyjecholbym do
cieplych krajow! W ogole nie odczowam intensywnie zadnej polskosci.
Bardziej czuje sie europejczykiem.

J-23 itede

Sadystka w przebraniu zakonnicy...