"Sadzić, palić, zalegalizować!"

Data: 2011-10-22 19:31:19
Autor: Ikselka
"Sadzić, palić, zalegalizować!"
"- Sadzić, palić, zalegalizować - to hasło jest nadal na naszych ustach -
mówił rzecznik klubu Ruchu Palikota Andrzej Rozenek.
Rozenek podkreślił, że jego ugrupowanie docelowo opowiada się za
zalegalizowaniem palenia marihuany w naszym kraju; pierwszym krokiem
prowadzącym do tego ma być "depenalizacja posiadania konopi na własny
użytek". Rzecznik klubu Ruchu Palikota zapowiedział, że "projekt trafi do
Sejmu natychmiast jak zostaniemy zaprzysiężeni". Zaznaczył, że liczy na
poparcie "wszystkich postępowych posłów". "
http://www.wprost.pl/ar/266953/Palikot-chce-by-nie-karano-za-posiadanie-marihuany/

Najpierw tuskowa tragikomiczna Wojna Jednodniowa z dopalaczami, a teraz
palikotowe "Sadzić, palić, zalegalizować!"

A co tam, jakoś się obaj panowie dogadają, nie? Farsa.
:-/
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-22 11:01:12
Autor: K.
On Oct 22, 6:31 pm, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

Najpierw tuskowa tragikomiczna Wojna Jednodniowa z dopalaczami, a teraz
palikotowe "Sadzić, palić, zalegalizować!"

A co tam, jakoś się obaj panowie dogadają, nie?
Farsa.

Hm, Ikselka, czemu masz takie smutne podejście typu: nie mam prawa
głosu, 'oni' i tak się dogadają?
Przecież głównie to jest walka P-kota o zadowolenie dotychczasowego
elektoratu i zdobywanie nowego.
Jeśli ty sama masz prawo głosu jako obywatelka, to czemuż rezygnujesz
z wypowiedzenia swojej opinii i możliwości usłyszenia jej przez innych
ludzi?

Data: 2011-10-22 21:30:27
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 22 Oct 2011 11:01:12 -0700 (PDT), K. napisał(a):

[...]

Ależ nie rezygnuję - przecież głosowałam na PiS.

Data: 2011-10-22 19:37:43
Autor: Token

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1g5xilppcd6dk$.1k3fben59q7ba.dlg40tude.net...
[...]

A Palikot bedzie pierwszym ktory opanuje rynek
marihuany w polsce otwierajac siec produkcji i sprzedazy.
Przeciez jemu chodzi tylko o robienie na tym kasy.
Ile mozna handlowac sama gorzala?

Data: 2011-10-22 19:45:16
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 22 Oct 2011 19:37:43 +0200, Token napisał(a):

[...]

No pewnie - wydawanie gazety katolickiej już mu nie bardzo szło, bo za dużo
naszczał na Kosciół i się ludziska odwrócili od KK, gazetka już nie szła -
to się przerzucił na wódę, teraz wejdzie w interes pewniejszy...

Data: 2011-10-22 20:03:20
Autor: Paulinka
Ikselka pisze:
[...]

Nawet Holandia się wycofuje powolutku z legalizacji marihuany, bo okazał się ten temat jednak zbyt problematyczny.
Jesteśmy zapóźnieni. Najpierw znajdą się palikotowcy, którzy będą to forsować, a potem się okaże, ze w Polsce i tak się nie da tego wprowadzić.
Zresztą myślę, że inicjatywy Palikota czyli krzyż i marihuana to taki wstępny pokłon dla swoich wyborców, żeby nie myśleli, że ich partia od razu do koryta zasiadła.
Takie szoł, które NIC nie znaczy.

--

Paulinka

Data: 2011-10-22 21:32:14
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 22 Oct 2011 20:03:20 +0200, Paulinka napisał(a):

Ikselka pisze:
[...]

Znaczy - koryto. Jak zawsze u Palikota. I obojętne mu jak zawsze, czy to
była katolicka gazeta, czy wóda. Że też TYLE ludzi jest w Polsce ciemnych,
żeby go wybrac...

Data: 2011-10-23 06:29:24
Autor: sofu
"Sadzić, palić, zalegalizować!"

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503precz_ze_spamem@wp.pl> napisał w wiadomości news:j7v0hb$bko$5node2.news.atman.pl...
-- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -- \

Co za problematyczny temat?
A cóż to za bełkot bez wyjaśnienia sedna sprawy?
Ponieważ Holandia zalegalizowała maryche, to do niej się zjeżdzają różnej maści ćpuny i dewianty robiąc burdel z ich kraju.
Sama marycha im nie przeszkadza, bo kulturalne palenie jej niewiele ma wspólnego z zażywaniem prawdziwych twardych narkotyków.
Bardziej się można otumanić alkoholem i tytoniem tudzież herbatą (czajem) niż marychą.

sofu

Data: 2011-10-22 20:14:05
Autor: Grzegorz Z.
Ikselka napisał:

Najpierw tuskowa tragikomiczna Wojna Jednodniowa z dopalaczami, a teraz
palikotowe "Sadzić, palić, zalegalizować!"

W którym miejscu sprzeczność?

Ja nigdy w życiu niczego nie paliłem, nie palę i palić nie mam zamiaru
(fuj!) ale znasz przypadek żeby kogoś "po maryśce" na "intensywnej terapii"
umieścili.

Poza tym Tusk jest "maryśce" także przeciwny.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-22 21:33:27
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 22 Oct 2011 20:14:05 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Ikselka napisał:

[...]

Jak to "także"? Przecież Palikot woła o legalizację!

Data: 2011-10-23 01:11:27
Autor: Grzegorz Z.

Ikselka napisał:

[...]

Pisałem o sobie. Poza tym gdzie masz tą zapowiadaną przez Komitet Wyborczy Prawa i Sprawiedliwości (małym druczkiem) billboardową koalicję Tuska z Palikotem?

Data: 2011-10-23 18:49:08
Autor: Ikselka

Ikselka napisał:

[...]

Jest - niebilbordowa.

Data: 2011-10-23 19:21:58
Autor: pluton
> [...]
Wyborczy
> Prawa i Sprawiedliwości (małym druczkiem) billboardową koalicję Tuska z

Jest - niebilbordowa.

Palikot mowi : 'spierdalac z krzyzem', a Tusk: 'spierdalac z Palikotem'.
Palikot mowi : 'dragi, dragi', a Tusk: 'spierdalac z Palikotem i dragami'.

A Palikot caly szczesliwy, ze ma koalicje z Tuskiem (*).

(*) pis-logic.

Nullification

Data: 2011-10-22 22:30:45
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-22 20:14, Grzegorz Z. pisze:

[...]

To niech nie pali skoro już mu to nie smakuje, ale niech nie zabrania innym palić,.

Data: 2011-10-22 21:09:09
Autor: pluton
"Sadzić, palić, zalegalizować!"
Najpierw tuskowa tragikomiczna Wojna Jednodniowa z dopalaczami, a teraz
palikotowe "Sadzić, palić, zalegalizować!"

A co tam, jakoś się obaj panowie dogadają, nie?

Najpierw palikotowe 'wypierdalac z tym krzyzem', potem jarkowe
'zostawta kszyrza sejmu'.

Data: 2011-10-22 21:35:17
Autor: u2
W dniu 2011-10-22 19:31, Ikselka pisze:
Najpierw tuskowa tragikomiczna Wojna Jednodniowa z dopalaczami, a teraz
palikotowe "Sadzić, palić, zalegalizować!"

Widac, ze dzialaja rasia w rasie na rzecz narkotykowej pelomafii.

Data: 2011-10-22 23:12:58
Autor: u2
W dniu 2011-10-22 21:58, Ikselka pisze:
Widac, ze dzialaja rasia w rasie na rzecz narkotykowej pelomafii.
Tak to wygląda.

Tak jest. Mafiozi rzadza.

Data: 2011-10-22 21:59:12
Autor: pluton
"Sadzić, palić, zalegalizować!"

Widac, ze dzialaja rasia w rasie na rzecz narkotykowej pelomafii.

narkotykowa pisomafia poniosla ciezkie straty po zamknieciu sklepow z
dopalaczami.

Nullification

Data: 2011-10-22 22:10:26
Autor: Ikselka
"Sadzić, palić, zalegalizować!"
Dnia Sat, 22 Oct 2011 21:59:12 +0200, pluton napisał(a):

narkotykowa pisomafia

No no no 33333-)

Data: 2011-10-22 23:13:57
Autor: u2
W dniu 2011-10-22 22:10, Ikselka pisze:
Dnia Sat, 22 Oct 2011 21:59:12 +0200, pluton napisał(a):

narkotykowa pisomafia

No no no 33333-)

Wlasnie ogladam na TVP Historia jaki wplyw na zdrowie maja elektrownie
atomowe. Po-razajace.

Data: 2011-10-23 00:00:24
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 22 Oct 2011 23:13:57 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Atam. na pewno mniej szkodliwy niż to, co POlitycy robią z naszym krajem!
http://www.youtube.com/watch?v=RvwEGLrATAk

Data: 2011-10-28 16:01:06
Autor: Flyer
"Sadzić, palić, zalegalizować!"
In article <1g5xilppcd6dk$.1k3fben59q7ba.dlg@40tude.net>, ikselk@gazeta.pl says...

[...]

Po alkoholu też człowiek wariuje, a przynajmniej niektóre człowieki, więc ... lepiej nie zakazywać substancji psychoaktywnych, ale wprowadzić do KK przepis, że przestępstwo popełnione pod ich wpływem traktowane jest jako popełnione przy pełnej świadomości. I po bólu. Nie ma problemu, że panicz W. miał pomroczność jasną i dlatego nie należy go karać, a inny, po dopalaczach, zabił babcię "bo głosy mu mówiły". I wprowadzić obowiązek informacji na takich używkach, że ich zażycie/wypicie będzie traktowane, w przypadku złamania prawa, jako działanie z premedytacją.

Ci, którzy będą chieli trafić do pierdla, w końcu do niego trafią.

PFL

"Sadzić, palić, zalegalizować!"