"Sadzić, palić, zalegalizować!"

Data: 2011-10-22 20:14:05
Autor: Grzegorz Z.
"Sadzić, palić, zalegalizować!"
Ikselka napisał:

Najpierw tuskowa tragikomiczna Wojna Jednodniowa z dopalaczami, a teraz
palikotowe "Sadzić, palić, zalegalizować!"

W którym miejscu sprzeczność?

Ja nigdy w życiu niczego nie paliłem, nie palę i palić nie mam zamiaru
(fuj!) ale znasz przypadek żeby kogoś "po maryśce" na "intensywnej terapii"
umieścili.

Poza tym Tusk jest "maryśce" także przeciwny.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-22 21:33:27
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 22 Oct 2011 20:14:05 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Ikselka napisał:

[...]

Jak to "także"? Przecież Palikot woła o legalizację!
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-23 01:11:27
Autor: Grzegorz Z.

Ikselka napisał:

[...]

Pisałem o sobie. Poza tym gdzie masz tą zapowiadaną przez Komitet Wyborczy Prawa i Sprawiedliwości (małym druczkiem) billboardową koalicję Tuska z Palikotem?

Data: 2011-10-23 18:49:08
Autor: Ikselka

Ikselka napisał:

[...]

Jest - niebilbordowa.

Data: 2011-10-23 19:21:58
Autor: pluton
> [...]
Wyborczy
> Prawa i Sprawiedliwości (małym druczkiem) billboardową koalicję Tuska z

Jest - niebilbordowa.

Palikot mowi : 'spierdalac z krzyzem', a Tusk: 'spierdalac z Palikotem'.
Palikot mowi : 'dragi, dragi', a Tusk: 'spierdalac z Palikotem i dragami'.

A Palikot caly szczesliwy, ze ma koalicje z Tuskiem (*).

(*) pis-logic.

Nullification

Data: 2011-10-22 22:30:45
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-22 20:14, Grzegorz Z. pisze:

[...]

To niech nie pali skoro już mu to nie smakuje, ale niech nie zabrania innym palić,.

"Sadzić, palić, zalegalizować!"