Sąd Najwyższy - Gang magistrów 2:0

Data: 2018-10-03 06:52:44
Autor: Bruno Brunowski
Sąd Najwyższy - Gang magistrów 2:0
"Sąd Najwyższy wystosował w środę cztery pytania prejudycjalne do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej. Są one tożsame z pytaniami przedstawionymi przez skład siedmiu sędziów postanowieniem z dnia 2 sierpnia tego roku - poinformował zespół prasowy SN."

https://www.tvn24.pl/sn-wystosowal-cztery-pytania-prejudycjalne-do-tsue,873158,s.html

http://www.sn.pl/aktualnosci/SitePages/Komunikaty_o_sprawach.aspx?ItemSID=241-271e0911-7542-42c1-ba34-d1e945caefb2&ListName=Komunikaty_o_sprawach

--
Bruno

Data: 2018-10-04 09:17:28
Autor: Lord Donald
[...]

Srajdak jeszcze srasz tym gównem. Już dawno wyjaśniliśmy że se mogą pisać do samej waszej kanclerz, a my Polacy możemy mieć to w dupie. Przeceniasz srajdak możliwości swojej niemieckiej PO i jak ich nazywasz swojego niemieckiego pana. To, że wasza targowica z PO pisze różne oszczerstwa na nasz kraj do waszych niemieckich panów to już wiemy doskonale, nic nowego. Byle debil już w kraju przekonał się co do niemieckiego pochodzenia waszych POsrańców i ich skreślił. Po prostu jedyne co im zostanie po wyborach z waszych niemieckich POsrańców, to chyba ten wasz rząd u waszego jak go tutaj nazywasz niemieckiego pana na uchodźstwie. A to że piszą coś tam do waszej kanclerz to mamy w dupie, to tylko świadczy jaki jest pochodzenie i interes waszych jak ich nazywasz niemieckich PO-srańców. Ale pisz to dalej srajdak, bo rzeczywiście nikt tak nie szkodzi waszym, POstańcom jak wy sami pisząc te posty, jak oni z frycami kolaborują aby zniszczyć nasz kraj.

Data: 2018-10-04 00:28:56
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 4 października 2018 09:17:30 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> "Sąd Najwyższy wystosował w środę cztery pytania prejudycjalne do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej. Są one tożsame z pytaniami przedstawionymi przez skład siedmiu sędziów postanowieniem z dnia 2 sierpnia tego roku - poinformował zespół prasowy SN."

[ciach bełkocik]

A jakieś rzeczowe argumenty masz, czy tylko miotanie obelg ci zostało?

--
Bruno

Data: 2018-10-04 11:39:20
Autor: Lord Donald
[...]

Widzisz srajdaczku skoro dla ciebie to, że twoje POsrane niemieckie PO pisze donosy do niemieckiego układu w Brukseli. To, że  już spadli z poparciem w Polsce poniżej 15% i to w koalicji z N razem. Dla ciebie to żaden argument i nieprawda , mimo nawet twoje niemieckie TVN o tym trąbi jak twoi POsrańcy piszą donosy na rzekomo ich kraj do obcego państwa. Ty tu nadal srajdaczku pierdzisz tu, że tego nie robią, to abo jesteś opłaconym przez nich trollem i piszesz według zleconego ci scenariusza. Albo, że jesteś skończonym kretynem, który wierzy  tak jak sam tu nieraz pisałeś swoim niemieckim panom i ich niemieckiemu rządowi PO, aż tak bardzo że jak mówi nasze Polskie przysłowie, "szczają ci twoi niemieccy panowie w oczy a ty nadal, że deszcz pada". Srajdaczku bez znaczenia, czy byś tu zesrał powielonym setką postów z kilkudziesięciu kont dziennie. To i tak na gówno twoje chore argumenty, skoro fakty pokazują jasno, że twoje niemieckie PO razem z ich tratwą ratunkową N zacznie za niedługo wąchać próg wyborczy od spodu. To nawet twój jak go nazywasz niemiecki pan nie kiwnie palcem aby im przywrócić koryto, choćby POsrańcy słali do niego więcej donosów niż ty tu produkujesz hejterskich postów dziennie.

Data: 2018-10-04 02:40:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 4 października 2018 11:39:22 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [ciach bełkocik]

[ciach bełkocik]

Czyli nie masz.

--
Bruno

Data: 2018-10-04 12:17:03
Autor: u2
Sąd Najwyższy - Gang magistrów 2:0
W dniu 04.10.2018 o 11:40, Brunatny Brutal pisze:
Czyli nie masz.

a ty masz żydku ?:))))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-10-04 03:42:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 4 października 2018 12:17:03 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 04.10.2018 o 11:40, Brunatny Brutal pisze:
> Czyli nie masz.

a ty masz żydku ?:))))))))))

O, i następny się odezwał. Równie rzeczowo.

Otóż, Kukuryźniczku mam:

Art. 267 Traktatu o Funkcjonowaniu Unii Europejskiej:
"Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej jest właściwy do orzekania w trybie prejudycjalnym:
a) o wykładni Traktatów;
b) o ważności i wykładni aktów przyjętych przez instytucje, organy lub jednostki organizacyjne Unii;

W przypadku gdy pytanie z tym związane jest podniesione przed sądem jednego z Państw Członkowskich, sąd ten może, jeśli uzna, że decyzja w tej kwestii jest niezbędna do wydania wyroku, zwrócić się do Trybunału z wnioskiem o rozpatrzenie tego pytania.

W przypadku gdy takie pytanie jest podniesione w sprawie zawisłej przed sądem krajowym, którego orzeczenia nie podlegają zaskarżeniu według prawa wewnętrznego, sąd ten jest zobowiązany wnieść sprawę do Trybunału.

Jeżeli takie pytanie jest podniesione w sprawie zawisłej przed sądem krajowym dotyczącej osoby pozbawionej wolności, Trybunał stanowi w jak najkrótszym terminie."

Jakoś pisiory nie potrafią wymyślić skutecznej metody na ten artykuł. Metoda "na rympał", czyli wycofanie zażalenia ZUS jest jak widać nieskuteczna, za to potencjalnie naraża na straty budżet Państwa. Od razu widać, że wysokiej klasy juryści wymyślili ten sposób.

--
Bruno

Data: 2018-10-04 12:56:46
Autor: u2
W dniu 04.10.2018 o 12:42, Brunatny Brutal pisze:
O, i następny się odezwał. Równie rzeczowo.

Otóż, Kukuryźniczku mam:

Art. 267 Traktatu o Funkcjonowaniu Unii Europejskiej:

nudy zieeeew:)))))

Data: 2018-10-04 14:01:06
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 04.10.2018 o 12:42, Brunatny Brutal pisze:
> O, i następny się odezwał. Równie rzeczowo.

nudy zieeeew:)))))

i znowu podwójniaczku zostałeś zdildowany :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-05 06:43:49
Autor: Pajdak
u2 i lordzik
PIAJCZYNA  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5bb5e89d$0$494$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 04.10.2018 o 11:40, Brunatny Brutal pisze:
Czyli nie masz.

a ty masz żydku ?:))))))))))
--

Wciąż liżesz rowek lordzikowi? ;-)))

Ciekawa z was kompania: pijaczyna i psychol.

--
Pajdak

Data: 2018-10-04 11:51:46
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Widzisz srajdaczku skoro dla ciebie to, że twoje POsrane niemieckie PO pisze donosy do niemieckiego układu w Brukseli. To, że  już spadli z poparciem w Polsce poniżej 15% i to w koalicji z N razem. Dla ciebie

doldzik, pamiętaj że masz codziennie harować tutaj za miskę ryżu za miskę ryżu
jak twój pańcio pinokio ci kazał :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-04 12:17:50
Autor: u2
Sąd Najwyższy - Gang magistrów 2:0
W dniu 04.10.2018 o 11:51, Pisiorowy Escobar pisze:
Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich żydowskich obywateli

taaaa wysyłając ich do gazu:))))))))))))

Data: 2018-10-04 13:23:52
Autor: Lord Donald
[...]

Jeszcze nie dawno ty tu tak srajdaczku chwaliłeś miskę zupy za całodzienne targanie cegieł na budowie u jak go nazwałeś twojego niemieckiego pana. Pisałeś, że jesteś tak wdzięczny za ta miskę, że w podzięce jeszcze dasz się swemu panu wydymać. A tu narzekasz na miskę ryżu w Polsce. Podejrzewam, że miska ryżu dla ciebie tam u twojego fryca raczej to co jadasz jedynie w wigilię, ale polskie zawsze ci śmierdzi szwabska dziwko. Nie dziwić się, a popatrz na swoich POsrańców, za koryto u nas w kraju to kraj frycowi do zera by sprzedali, wasz Grzesio to co tydzień dywanik całuje u waszej frał kanclerz, nie licząc reszty bydła z PO. Ale srajdaczku, te twoje POsrańcy to odkąd przegrali wybory to goło dupki, jak wynosili przez 25 lat nas majątek do waszej frau kanclerz to byli dla niej fajni, już niedługo nawet wasza frał kanclerz zasadzi im kopa podobnie jak to zrobili Polacy u nas w kraju. Takie szwabskie dziwki upodlone gnidy wiecznie u fryca na dorobku, będą nadal skamleć, jaki to polaczek niewdzięczny jest, i nie chce w niewoli u waszego pana tyrać, a waszymi donosami możecie se dupę podetrzeć do wasze frycki mogą nam na chuja naskoczyć.

Data: 2018-10-04 14:00:39
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> Jeszcze nie dawno ty tu tak srajdaczku chwaliłeś miskę zupy za całodzienne targanie cegieł na budowie u jak go nazwałeś twojego

doldzik, co coś ci się przywidziało - co twój szef dosypuje ci do miski ryżu
:DDD

pamiętaj - rób dniówkę należycie bo nawet michy nie dostaniesz :DDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-05 07:33:27
Autor: Pajdak
PSYCHOL  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pp4t87$sua$1gioia.aioe.org...
[...]

Buuhahahhahahaa! Przecież to ty targałeś te cegły! ;-))

u jak go nazwałeś twojego niemieckiego pana.

Który POwstał w twoim chorym łbie!

Pisałeś,

Ty to pisałeś PSYCHOLU!

że jesteś tak wdzięczny za ta miskę, że w podzięce jeszcze
dasz się swemu panu wydymać.

Ale ci nie zapłacił, a odbyt do dzis cie boli ;-)))

A tu narzekasz na miskę ryżu w Polsce.

Jesz ryż czy buraki pastewne? ;-)))

Podejrzewam, że miska ryżu dla ciebie tam u twojego fryca raczej to co jadasz jedynie w wigilię,

Na Wigilii dzielicie się jajeczkiem ;-)))

ale polskie zawsze ci śmierdzi

To smród z twoich kaleson! ;-))))

szwabska dziwko.

Dołóż mu! Dołóż! ;-)))

Nie dziwić się, a popatrz na swoich POsrańców,

POpatrz na siebie! Ten psychol w lustrze to ty! ;-)))

za koryto u nas w kraju

TO mój kraj, twój jest za Uralem! Wynocha!

to kraj frycowi do zera by sprzedali,

Wpisz w google: Gliński tuczy Rydzyka ;-)))

wasz Grzesio

Senator Kogut ma na imie Grzesio?

to co tydzień dywanik całuje

To ten co czeka w przedsionku na Nowogrodzkiej? ;-)))

u waszej frał kanclerz,

Nie mów, ona jest "frał"? ;-)))

nie licząc reszty bydła z PO.

Dołóż mu! Dołóż! ;-)))

Ale srajdaczku,

Bukiecik białych róż mu wyslij! ;-)))

te twoje POsrańcy to odkąd przegrali wybory

Wybory zostały sfałszowane przez Moskwę! ;-)))

to goło dupki,

POpracuj nad ortografią osiołku! ;-)))

jak wynosili przez 25 lat nas majątek

Nie mów! To ci co sprzedali stocznię gdańską za 100 zł a odkupili za 10 mln?
PiS POtrafi robić interesy!

do waszej frau kanclerz to byli dla niej fajni,

skąd wiesz? Przeciez czekałes na korytarzu ;-))

już niedługo nawet wasza frał kanclerz zasadzi im kopa

Boli cie jeszcze? ;-)))

podobnie jak to zrobili Polacy

Dlaczego nie piszesz: zrobilismy? Wpadłeś!
Nie jesteś Polakiem! JESTES KACAP!

u nas w kraju.

Twój kraj jest za Uralem! Wynocha!

Takie szwabskie dziwki upodlone gnidy

Pluj! Pluj! Pluj! ;-))))

wiecznie u fryca na dorobku,

Tobie się nbie udało! DDR szlag trafił, reparacji niet! ;-)))

będą nadal skamleć,

Np. czekając na wejście do gabinetu na Nowogrodzkiej ;-)))

jaki to polaczek

No! Teraz na 100% POtwierdza się żeś KACAP.

niewdzięczny jest,

Np paczpan, wydymał cie i nie zapłacił! Wot swołocz! ;-)))

i nie chce w niewoli u waszego pana tyrać,

Ty tyrasz na sukienkowych, obecnych twoich panów! ;-)))

a waszymi donosami możecie se dupę podetrzeć

Do POdcierania jest papier toaletowy cepie! ;-)))
Ty wciąż POdcierasz słomą z butów? ;-)))

do wasze frycki mogą nam na chuja naskoczyć.

Nie mogą bo to co nazywasz tak pieszczotliwie u ciebie jest wielkości fistaszka! ;-)))

No i jak PSYCHOLU, POdobał cie twój styl? ;-)))

Oko za oko łajdaku!

Nie pozdrawiam z Frankfurtu! ;-))))))))))))))))))))))

--
Pajdak

Data: 2018-10-05 07:13:11
Autor: Pajdak
PSYCHOL "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pp4n47$hta$1gioia.aioe.org...
W dniu 04.10.2018 o 09:28, Bruno Brunowski pisze:
A jakieś rzeczowe argumenty masz, czy tylko miotanie obelg ci zostało?

Widzisz srajdaczku skoro dla ciebie to, że twoje POsrane niemieckie PO pisze donosy do niemieckiego układu w Brukseli.

Nie mów! PO rosyjsku piszą czy PO hebrajsku?

To, że  już spadli z  poparciem w Polsce poniżej 15% i to w koalicji z N razem.

Masturbujesz się ze szczęścia? Ty stary komuch POpierasz pseudokatoli?

Dla ciebie to żaden argument i nieprawda ,

Wszystko jest w twoim schorowanym łbie.

mimo nawet twoje niemieckie TVN

W jakim kraju ma serwery PiS-owska opluwaczka, pamietasz?

o tym trąbi jak twoi POsrańcy piszą donosy na rzekomo ich kraj

Twój kraj jest za Uralem ;-)))

do obcego państwa.

Kochasz Rosję, prawda? ;-)))
To miłość za pieniądze czy bezinteresowna?

Ty tu nadal srajdaczku pierdzisz tu,

Wypierdziałes się już dziś staruchu? ;-)))

że tego nie robią, to abo

A L B O ... ty ciemnoto!

jesteś opłaconym przez nich trollem

Tobie płaci Moskwa!

i piszesz według zleconego ci scenariusza.

Ty robisz za darmochę czy za rubelki? ;-)))

Albo, że jesteś skończonym kretynem,

Bruno w przeciwienstwie do ciebie nie jest! ;-)))

który wierzy  tak jak sam tu nieraz pisałeś

Staruchu, udowodniłem ci, że to ty POdszywasz się pod kogo się da.

swoim niemieckim panom

Twój pan jest na Kremlu, prawda?

i ich niemieckiemu rządowi PO,

To PO tez trzęscie Niemcami? ;-)))

aż tak bardzo że jak mówi nasze Polskie przysłowie, "szczają ci twoi niemieccy panowie w oczy a ty nadal, że deszcz pada".

Nasze? Ty przecież jesteś rusek. Kołchoźnik! ;-)))

Srajdaczku

Ależ go dopieszczasz! ;-)
Liczysz na wzajemność cioto? ;-)))

bez znaczenia,

Administratiwnyj wostorg - to twoja schiza.

czy byś tu zesrał

Rąbiesz w gacie czy założyli ci podpaskę?

powielonym setką postów z kilkudziesięciu kont dziennie.

Tysięcy! Milionów! ;-)))

To i tak na gówno

Wydłubujesz sobie paluchem czy korkociągiem? ;-)))

twoje chore argumenty,

Asinus asinorum z ciebie ;-)

skoro fakty

Tym gorzej dla faktów! ;-)))

pokazują jasno, że twoje niemieckie PO

PO jest niemieckie? Czy Kornhauser to polskie nazwisko? ;-)))

razem z ich tratwą ratunkową N

To sitwa! ;-)))

zacznie za niedługo wąchać próg wyborczy od spodu.

Uwielbaisz co, co? ;-)))

To nawet twój jak go nazywasz niemiecki pan

Niemeicki pan to twój wymysł PSYCHOLU i POdszywaczu.

nie kiwnie palcem aby im przywrócić koryto,

Putin tylko kiwnie małym palcem, a juz liżesz mu trampki ;-)))

choćby POsrańcy słali do niego więcej donosów

POwiesz w końcu kim jest "niemiecki pan", do którego piszesz donosy?

niż ty tu produkujesz hejterskich postów dziennie.

Dziadek, ty jesteś POprostu C H O R Y !!!

--
Pajdak

Data: 2018-10-05 06:42:02
Autor: Pajdak
napisał:

[ciach bełkocik]

A jakieś rzeczowe argumenty masz, czy tylko miotanie obelg ci zostało?

--

To PSYCHOL. Niemiecka przeszłość na mózg mu padła. Jest już bliski obłędu!

--
Pajdak

Sąd Najwyższy - Gang magistrów 2:0