Sąd Najwyższy zezwala na to, aby sędzi ą był złodziej

Data: 2018-03-21 21:23:21
Autor: u2
Sąd Najwyższy zezwala na to, aby sędzi ą był złodziej
http://niewygodne.info.pl/artykul9/04327-Sad-Najwyzszy-strzelil-sobie-w-kolano.htm

Jeśli Sąd Najwyższy zezwala na to, aby sędzią był złodziej, to mamy do czynienia z patologią wymiaru sprawiedliwości

poniedziałek, 19.03.2018 r.

foto: Vmenkov (Wikipedia / CC by SA 3.0)

Aby zostać sędzią w Polsce trzeba być tzw. nieskazitelnego charakteru. A to oznacza, że nie można być karanym za wykroczenia takie jak kradzież mienia. Każdy młody magister prawa, który będzie chciał zostać sędzią, a na swoim koncie ma wyrok za kradzież, może o karierze sędziego zapomnieć. Przesłanka nieskazitelności charakteru powinna funkcjonować także później, gdy dana osoba została już sędzią. Sąd Najwyższy uznał jednak inaczej. Zezwolił bowiem na to, aby sędzią była osoba, którą można nazwać złodziejem. A to już jest forma patologii.

Przypomnijmy - w ostatni piątek Sąd Najwyższy złagodził karę orzeczoną w pierwszej instancji sędziemu ze Szczecina za kradzież części wiertarki w markecie budowlanym. Zamiast wylecieć z zawodu (co orzekł sąd dyscyplinarny w I instancji) sędzia ten przez dwa lata będzie otrzymywał wynagrodzenie obniżone o 1/4. Co jednak najistotniejsze - będzie mógł normalnie orzekać.

r e k l a m y

Czymże jest sprawiedliwość? Czyż nie jest to poczucie, że państwo - mające uprawnienie do stosowania nakazów i zakazów pod rygorem sankcji - wykorzystuje swoje twarde przywileje, by dobro wynagrodzić, a zło ukarać? Jeżeli sędzia, który musi być jak żona Cezara, dokonuje kradzieży w markecie budowlanym (i to wcale nie z roztargnienia czy gapiostwa lecz z premedytacją i świadomością konsekwencji popełnianego czynu), to czy nadal zasługuje na to, aby rozstrzygać o tym, czy ktoś inny jest winny przestępstwa kradzieży? Czy nadal może decydować o wysokości kary dla takiego człowieka? W tym kontekście przypadek sędziego ze Szczecina, któremu Sąd Najwyższy darował wyrzucenie z zawodu, jak mało co uderza we wspomniane poczucie sprawiedliwości. Wszak osoba, którą można nazwać złodziejem, będzie nadal sędzią, wymierzającym... sprawiedliwość.

Piątkowy wyrok Sądu Najwyższego był bez wątpienia kompromitacją dla całego wymiaru sprawiedliwości. Idealnie wpisał się on w rządową kampanię "sprawiedliwe sądy". Jednego jestem pewien - póki w naszym kraju będą zapadały takie orzeczenia, póty Polacy nie będą szanowali, ani sądów, ani sędziów, o Trybunałach Stanu czy Konstytucyjnym nie wspominając. Sąd Najwyższy zalegalizował patologię. Zdecydował, aby nie wyrzucać ze swoich szeregów złodzieja tylko dlatego, że kradzież dotyczyła drobnej rzeczy.

r e k l a m y

Wyrok ten można również interpretować w inny sposób - otóż Sąd Najwyższy dał przyzwolenie na drobne przekręty. Drobna kradzież? Czemu nie! Najwyżej będzie z tego symboliczna kara. Pogrozimy palcem, powiemy żeby tego nie robić. I tyle. Tak czy inaczej ma to walor destrukcyjny dla wizerunku wymiaru sprawiedliwości III RP, jako trzeciego filar władzy państwowej, dla którego sprawiedliwość winna być najważniejsza (a okazuje się, że nie jest).

r e k l a m y

niewygodne.info.pl

blog niewygodny dla establishmentu III RP

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-03-21 22:08:44
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

http://niewygodne.info.pl/artykul9/04327-Sad-Najwyzszy-strzelil-sobie-w-kolano.htm

Jeśli Sąd Najwyższy zezwala na to, aby sędzią był złodziej, to mamy do czynienia z patologią wymiaru sprawiedliwości

oj tam rysiu czarnecki ostatnio buchnął telefon innej posłance w studiu tv
pewnie pomylił się :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
i wcale nie mamy do czynienia z patologią posła :DDDDDDDDdd

ps. a większego ścieku dla matołów niż niewygodny-kibelek nie było ? :DDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-03-21 22:40:19
Autor: u2
W dniu 21.03.2018 o 22:08, Presidente de San Escobar pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

te piździak, ten rysiu co ma zięcia generała H. ?

Data: 2018-03-21 16:35:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 21 marca 2018 22:40:19 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> pewnie pomylił się :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
> i wcale nie mamy do czynienia z patologią posła :DDDDDDDDdd

A czy teraz już nie szeregowca H.? I czeski błąd, bo teścia.

Data: 2018-03-22 10:59:47
Autor: u2
W dniu 22.03.2018 o 00:35, Jakub A. Krzewicki pisze:
A czy teraz już nie szeregowca H.? I czeski błąd, bo teścia.

jak to, generał nie jest teściem rysia ?:))))))))))))))

Data: 2018-03-23 16:47:32
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 22 marca 2018 10:59:46 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 22.03.2018 o 00:35, Jakub A. Krzewicki pisze:
> A czy teraz już nie szeregowca H.? I czeski błąd, bo teścia.

jak to, generał nie jest teściem rysia ?:))))))))))))))

A czy już go zdegradowali do tego szeregowca za WRONę?

Data: 2018-03-24 09:50:00
Autor: u2
W dniu 24.03.2018 o 00:47, Jakub A. Krzewicki pisze:
A czy już go zdegradowali do tego szeregowca za WRONę?

pytaj się żydków z Nowogrodzkiej:))))))))))

Data: 2018-03-24 16:02:06
Autor: jacekbialy80
Sąd Najwyższy zezwala na to, aby sędzią był złodziej
Tym bardziej, że pan generał pierwszypolakwkosmosie to czysty aryjczyk.
JB

Data: 2018-03-25 01:11:41
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 00:02 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Tym bardziej, że pan generał pierwszypolakwkosmosie to czysty aryjczyk.
JB

Zaglądałeś mu w rozporek?

--
stevep

Data: 2018-03-25 10:17:02
Autor: u2
W dniu 25.03.2018 o 01:11, steviepiepszykoski pisze:
W dniu .03.2018 o 00:02 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Tym bardziej, że pan generał pierwszypolakwkosmosie to czysty aryjczyk.
JB

Zaglądałeś mu w rozporek?

takie ubeckie metody to tylko ty cyrkus stosujesz, Hermaszewski to od Hermesa i Szewca, hermes jest grecki, ale szewc żydoski:)

Data: 2018-03-25 14:22:11
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> takie ubeckie metody to tylko ty cyrkus stosujesz

tymi sposobami władcy twojego umysłu wyprali tenże móźdżek :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-03-25 14:47:42
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J.Kurski -TVPiS

takie ubeckie metody to tylko ty cyrkus stosujesz, Hermaszewski to od
Hermesa i Szewca, hermes jest grecki, ale szewc żydoski:)
--

Tylko ty H-W-K? ;-)

CL

Data: 2018-03-25 17:25:37
Autor: stevep
W dniu 2018-03-25 o 10:17, u2 pisze:
[...]

A ty od czubków.

--
stevep

Data: 2018-03-26 20:22:58
Autor: stevep
Sąd Najwyższy zezwala na to, aby sęd zią był złodziej
W dniu 2018-03-25 o 22:57, u2 pisze:
W dniu 25.03.2018 o 17:25, steviepiepszykoski pisze:
A js od czubków.

ta cyrkus, to od dawna wiadomo:))))))))))))))))
Zgoda, żeś kretyn.

--
stevep

Data: 2018-03-26 20:44:29
Autor: u2
Sąd Najwyższy zezwala na to, aby sęd zią był złodziej
W dniu 26.03.2018 o 20:22, steviepiepszykoski pisze:
Zgoda, żem kretyn.

ano, cyrkus zgoda:)))))))))))))))))

Data: 2018-03-22 09:39:49
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> pewnie pomylił się :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
> i wcale nie mamy do czynienia z patologią posła :DDDDDDDDdd

te piździak, ten rysiu co ma zięcia generała H. ?

nie pierdziel piśdziak, ważne że kaczyńska bierze trzeci ślub kościelny
:DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-03-22 11:00:39
Autor: u2
W dniu 22.03.2018 o 09:39, Presidente de San Escobar pisze:
ważne że kaczyńska bierze trzeci ślub kościelny

zazdrościsz piździak, ciebie hans dyma w niemieckim burdelu bez ślubu:)))))))))))))

Data: 2018-03-22 12:29:11
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J.Kurski -TVPiS
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5ab37ec5$0$672$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 22.03.2018 o 09:39, Presidente de San Escobar pisze:
ważne że kaczyńska bierze trzeci ślub kościelny

zazdrościsz piździak, ciebie hans dyma w niemieckim burdelu bez ślubu:)))))))))))))

Ty też zyjesz bez ślubu ze swoją kozą! ;-)))

CL

Data: 2018-03-22 17:40:41
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 11:00 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 22.03.2018 o 09:39, Presidente de San Escobar pisze:
ważne że kaczyńska bierze trzeci ślub kościelny

zazdrościsz piździak, ciebie hans dyma w niemieckim burdelu bez  ślubu:)))))))))))))

Musisz być niezmiennie takim kretynem?

--
stevep

Data: 2018-03-23 09:05:58
Autor: Presidente de San Escobar
stevep <steveo011w@tkdami.net> napisał(-a):

> zazdrościsz piździak, ciebie hans dyma w niemieckim burdelu bez  > ślubu:)))))))))))))

Musisz być niezmiennie takim kretynem?

a co mu pozostało ? biedak tak się stara a wierchuszka i tak robi z niego
codziennie balona :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-03-23 09:05:23
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 22.03.2018 o 09:39, Presidente de San Escobar pisze:
> ważne że kaczyńska bierze trzeci ślub kościelny

zazdrościsz piździak, ciebie hans dyma w niemieckim burdelu bez ślubu:)))))))))))))

ciebie to dymają władcy twojego mózgu za darmo i w stodole
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-03-22 12:28:23
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J.Kurski -TVPiS
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:h1o5bd5fikjjhc6minpfbiic25baoe11ho4ax.com...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

te piździak, ten rysiu co ma zięcia generała H. ?

nie pierdziel piśdziak, ważne że kaczyńska bierze trzeci ślub kościelny

Jakież to katolickie! Rzygać się chce.

CL

Data: 2018-03-22 06:02:26
Autor: Dojna zmiana - \(c\) A. Duda - prezydent,PiS

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5ab2bf38$0$996$65785112news.neostrada.pl...
http://niewygodne.info.pl/artykul9/04327-Sad-Najwyzszy-strzelil-sobie-w-kolano.htm

Aby zostać sędzią w Polsce trzeba być tzw. nieskazitelnego charakteru.

Przykładem jest Stacho Piotrowicz.

CL

Sąd Najwyższy zezwala na to, aby sędzi ą był złodziej