S膮d wymaga po艣wiadczenia podpis贸w

Data: 2013-01-23 19:40:26
Autor: Alek
S膮d wymaga po艣wiadczenia podpis贸w
U偶ytkownik "Sebastian Bia艂y" <heby@poczta.onet.pl> napisa艂
Zak艂adam ksi臋g臋 wieczyst膮. Sprawa prosta. Mam umow臋 zakupu mieszkania ze sp贸艂dzielni膮. Niestety s膮d zakwestionowal na niej *podpisy* informuj膮c mnie 偶e mam dostarczy膰 wniosek "z podpisami notarialnie po艣wiadczonymi".
                         ^^^^^^^
WTF? Przede wszystkim:

a) s膮d nie okresli艂 *ktore* podpisy mam po艣wiadczy膰. Na umowie widniej膮
                                                       ^^^^^^^^^
4 podpisy os贸b ze sp贸艂dzielni, przy czym nie wiem czy od 2006 roku kiedy je sk艂adali kto艣 nie umar艂 ... Widniej膮 te偶 2 nasze, ale prze艣licznie wygl膮daj膮, cie偶ko si臋 przyczepi膰. 呕e nie wspomn臋 ze po 6 latach podpis zmienia si臋.

b) s膮d nie odda艂 mi umowy ... ale musz臋 j膮 dostarczy膰 ...

c) czy piecz膮tka i podpis w oryginale nie maj膮 mocy prawnej? To po co te szopki z pieczatkami?

Mia艂 kto艣 takie problemy i mo偶e zgadn膮膰 o co chodzi z tymi podpisami?

Najpierw zdecyduj si臋 czego s膮d za偶膮da艂 (patrz podkre艣lenia).

Data: 2013-01-23 19:44:00
Autor: Alek
S膮d wymaga po艣wiadczenia podpis贸w
U偶ytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51002eac$0$1302$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tekst si臋 rozjecha艂 z podkre艣leniami, wi臋c precyzuj臋: masz dostarczy膰 wniosek czy umow臋 z podpisami po艣wiadczonymi?

Data: 2013-01-23 20:45:11
Autor: Sebastian Bia艂y
On 2013-01-23 19:44, Alek wrote:
Tekst si臋 rozjecha艂 z podkre艣leniami, wi臋c precyzuj臋: masz dostarczy膰
wniosek czy umow臋 z podpisami po艣wiadczonymi?

Umow臋. Umow臋 t膮 aktualnie posiada s膮d...

Ewentualnie chodzi mu o jak膮s inn膮 wersj臋 z takimi podpisami, ale ona nie istnieje, bo notariusz nie uczestniczy艂 w podpisaniu.

S膮d wymaga po艣wiadczenia podpis贸w