S膮d wymaga po艣wiadczenia podpis贸w

Data: 2013-01-23 21:28:24
Autor: Robert Tomasik
S膮d wymaga po艣wiadczenia podpis贸w
U偶ytkownik "Sebastian Bia艂y" <heby@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kdp43p$7eb$1node2.news.atman.pl...
Zak艂adam ksi臋g臋 wieczyst膮. Sprawa prosta. Mam umow臋 zakupu mieszkania ze sp贸艂dzielni膮. Niestety s膮d zakwestionowal na niej *podpisy* informuj膮c mnie 偶e mam dostarczy膰 wniosek "z podpisami notarialnie po艣wiadczonymi". WTF? Przede wszystkim:

a) s膮d nie okresli艂 *ktore* podpisy mam po艣wiadczy膰. Na umowie widniej膮 4 podpisy os贸b ze sp贸艂dzielni, przy czym nie wiem czy od 2006 roku kiedy je sk艂adali kto艣 nie umar艂 ... Widniej膮 te偶 2 nasze, ale prze艣licznie wygl膮daj膮, cie偶ko si臋 przyczepi膰. 呕e nie wspomn臋 ze po 6 latach podpis zmienia si臋.

b) s膮d nie odda艂 mi umowy ... ale musz臋 j膮 dostarczy膰 ...

c) czy piecz膮tka i podpis w oryginale nie maj膮 mocy prawnej? To po co te szopki z pieczatkami?

Mia艂 kto艣 takie problemy i mo偶e zgadn膮膰 o co chodzi z tymi podpisami?

Jedynie s膮d mo偶e komentowa膰 swoje 偶膮dania. Napisz o swoich w膮tpliwo艣ciach. Bo na pierwszy rzut oka faktycznie wydaje si臋 to bez sensu. Te podpisy ju偶 z艂o偶ono kilka lat temu i nie by艂o - jak rozumiem - przy tym notariusza. No to jak on ma potwierdzi膰 je?

S膮d wymaga po艣wiadczenia podpis贸w