[kronika2prl] Sędziowie stanu wojennego

Data: 2011-05-18 14:08:37
Autor: mi
[kronika2prl] Sędziowie stanu wojennego
Na grupie co najmniej kilka razy odezwały się głosy oburzenia, że jak tak można szargać sędziów, przeca okres młodzieńczego skurwienia był i minął. Że teraz "nasza młoda demokracja", że minęło tyle lat II PRL, że gruba kreska, że tylko nienawistnicy...

Otóż okazuje się, że prawodawstwo stanu wojennego wciąż świetnie się ma a dyspozycyjnymi sędziami stanu wojennego można nawet uznać tych, którzy w momencie jego ogłoszenia ledwo raczkowali i na kupę mówili "papu". Jakby nie było dyspozycyjnie szafują dorobkiem reżimu Jaruzelskiego.

Gówniarska sędzia skazuje z art. 212 kk, jednego z najznamienitszych artefaktów stanu wojennego:
http://www.radiownet.pl/publikacje/apel-pomozecie#/publikacje/apel-pomozecie

Co ja tam będę, mały żuczek, się rozwodził o tymże artykule. Niech to zrobią zawodowcy - stanowisko HFPC:
http://www.hfhrpol.waw.pl/obserwatorium/images/konferencje/212/Paragraf%20212%20Wersja%20Elektr.pdf
Stanowisko TPCiO:

Na wszelki wypadek pożegnam się. Nie wiem czy i kiedy się pojawię. Z tego artykułu jakiś dyspozycyjny z łatwością mnie skaże z pięćdziesiąt razy. :)

[kronika2prl] Sędziowie stanu wojennego