Sępy dostały po nosie.

Data: 2013-10-21 19:17:02
Autor: WW
Sępy dostały po nosie.
Witam

No i stało się. Trybunał oddalił skargę. Grupa ludzi, uważających się za szczególnie pokrzywdzonych, dostała po nosie. Uważali się za lepszych od pozostałych, bo wszak kilka milionów Polaków wymordowali Niemy - nuda, ale te kilkadziesiąt tysięcy Rosjanie - cymesik!
Toć od 20 lat w RP nr 3 i 4 o niczym innym się nie mówi, jak o odwecie na komuchach. Kto by tam pamiętał niemieckie zbrodnie, wszak oni teraz nasi przyjaciele są - nieprawdaż?
I znaleźli się cwani prawnicy i wysmażyli pozew do międzynarodowego sadu, ten sprawę rozpatrzył wnikliwie i powiedział - nie!
Ale pogrobowcy nie kierują się wszak rozumem i wnieśli odwołanie.
A tu najlepsi juryści, w największym składzie, powiedzieli też - nie!
To koniec!
Nie będzie odszkodowań!

Ale postawie dolary przeciwko orzeszkom, że wyrok sądu nie zostanie uznany w Polsce, że nadal będą judzić i głośno krzyczeć o swojej krzywdzie.
Tak głośno, aż zagłusza głos tych z Oświęcimia, Majdanka, Stutthofu i pozostałych.
Tych z komór gazowych już prawie nie słychać.

No bo ich musi być na wierzchu. Bo Rosji trzeba dokopać.

A świata tamta wojna już dawno nie interesuje. Po okopach zanikły ślady, naprawdę walczących pozostało niewielu a i to już bez sił. Teraz liczy się siła gospodarki, ilość zasobów i rakiet, wpływy na świecie. To Rosja jest dziś pożądanym partnerem dla USA czy UE.
Czas to wreszcie zrozumieć.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-10-21 19:28:54
Autor: abc
Sępy dostały po nosie.
No i stało się. Trybunał oddalił skargę.

Europejski Trybunał Praw Człowieka uznał, że nie może ocenić rosyjskiego
śledztwa ws. zbrodni katyńskiej z lat 1990-2004, bo Rosja przyjęła konwencję
praw człowieka dopiero w 1998 r., czyli osiem lat po rozpoczęciu śledztwa.

To wszystko. Twoje zionące miłością spekulacje to bzdury.

Data: 2013-10-21 21:36:21
Autor: the_foe
Sępy dostały po nosie.
W dniu 2013-10-21 19:28, abc pisze:
[...]

i ma to logiczną podstawę, gdyby było inaczej nikt by do Konwencji nie wchodził bo kazdy ma cos na sumieniu

--
@foe_pl

Data: 2013-10-21 19:37:25
Autor: dante
Sępy dostały po nosie.
Dnia Mon, 21 Oct 2013 19:17:02 +0200, WW napisał(a):

[...]

No bo ich musi być na wierzchu. Bo Rosji trzeba dokopać.

[...]

„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Chodzi o zasady, ale Ty nigdy tego nie pojmiesz.

--
Ego scio quoniam intrabunt post discessionem meam lupi graves in vos non
parcentes gregi

Data: 2013-10-21 20:55:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Sępy dostały po nosie.

Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:l43ook$dln$1speranza.aioe.org...
[...]

No to wyjaśnij na czym polegają twoje zasady?

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-10-21 21:25:15
Autor: dante
Sępy dostały po nosie.
Dnia Mon, 21 Oct 2013 20:55:07 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Ale to nie ja "się sądzę"... stary koziołku.

--
Я знаю, что когда уйду от вас, придут свирепые волки и не пощадят стада.
Даже среди вас появятся люди, извращающие правду ради того, чтобы верующие

Data: 2013-10-21 20:54:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Sępy dostały po nosie.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l43nig$lsm$1node1.news.atman.pl...
[...]

A ja postawię dolary przeciwko orzeszkom, że wygrasz zakład. Dokładnie to samo pomyślałem słuchając o tym w TV.

ubawiony

Data: 2013-10-21 21:31:43
Autor: A. Filip
WW: przed ETPC w Strasburgu]
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
[...]

Dla skarżących sprawa jest/była ważna i więcej niż interesująca a że
inni też mogą chcieć coś na tym ugrać - świat taki jest. Wyszydzać
skarżących otwarcie nie ma potrzeby a po przegranej jest nawet w bardzo
złym guście.

Dla Polski zaś wychodzi że nie można mieć wszystkiego: oddalania skarg
(majątkowych) Niemców przegonionych na zachód w 1945 i przyjęcia
(pośrednich) skarg na Sowiety/Rosję za _zbrodnie_ z 1940.
Albo ETPC ma kompetencje albo nie za ten okres, jak się znajdzie wyłom
dla Katynia to znajdzie się i wyłom dla wypędzonych. _Chcieć_ "Wyjść jak Zabłocki na mydle" to byłoby zboczenie.

--
A. Filip
Dla chcącego nic trudnego.

Data: 2013-10-21 21:40:31
Autor: the_foe
WW: Sępy dostały po nosie. [Rosyjskie "śledztwo" Katyńskie przed ETPC w Strasbur gu]
W dniu 2013-10-21 21:31, A. Filip pisze:
Albo ETPC ma kompetencje albo nie za ten okres, jak się znajdzie wyłom
dla Katynia to znajdzie się i wyłom dla wypędzonych.

swieta prawda.
Szkoda tych ludzi ale z drugiej strony sami stosujemy ta taktyke wobec "wypedzonych" i znacjonalizowanych włascicieli sprzed wojny.

--
@foe_pl

Data: 2013-10-22 00:01:17
Autor: miś z okienka

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:l43vvd$tp9$1news.dialog.net.pl...

| swieta prawda.
| Szkoda tych ludzi ale z drugiej strony sami stosujemy ta taktyke wobec
| "wypedzonych" i znacjonalizowanych włascicieli sprzed wojny.

My to znaczy kto? Prawowity rząd był na uchodźtwie, więc dlaczego Polska ma odpowiadać za stalinowskie wypedzenia i nacjonalizacje?

Data: 2013-10-22 00:22:07
Autor: A. Filip
WW: przed ETPC w Strasburgu]
miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

> [...]

My to znaczy kto? Prawowity rząd był na uchodźtwie, więc dlaczego Polska ma odpowiadać za stalinowskie wypedzenia i nacjonalizacje?

A prawdziwy Chiński rzad był na Tajwanie dopóki USA nie "sprzedały" jego
miejsca w Radzie "Bezpieczeństwa" ONZ ChRL? :-)

Zresztą mówimy o argumentacji nie po linii "kto wypędził" ale "kto odniósł korzyść (materialną)".

--
A. Filip
Zawieś ucho na moich słowach.

Data: 2013-10-22 01:21:00
Autor: miś z okienka

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości

| A prawdziwy Chiński rzad był na Tajwanie

Był i jest.

 dopóki USA nie "sprzedały" jego
| miejsca w Radzie "Bezpieczeństwa" ONZ ChRL? :-)

Co ma do tego jakaś 'sprzedaż'?  Ktoś wyrzuca do kosza monetę, to znaczy, że
teraz jest fałszywa?

| Zresztą mówimy o argumentacji nie po linii "kto wypędził" ale
| "kto odniósł korzyść (materialną)".

Pociąg z ludźmi mógł jechać za Kołyme, albo do Polski Ludowej. Jeśli przyjechał
do Szczecina, to rzeczywiście mieli korzyść..
Niemcy dostali po buzi od swojego niedawnego sojusznika i ktoś inny ma za to płacić? Bandyci włamują się do domu i przy okazji jeden drugiemu odrąbuje rekę - właściciel winien mu kupić protezę? (jeszcze niedawno pisałeś coś o gustach)
Niemcy mają swój ból, swoje tęsknoty, swoje dążenia i to należy rozumieć. Traktowanie Niemców po wojnie przez Stalina (początkowo chciał ich w Polsce wymordować) było wielką zbrodnią, natomiast Polacy muszą sobie jasno powiedzieć, że oni też nie wygrali tej wojny.

Data: 2013-10-22 19:10:55
Autor: the_foe
W dniu 2013-10-22 00:01, miś z okienka pisze:

> [...]

My to znaczy kto? Prawowity rząd był na uchodźtwie, więc dlaczego Polska ma
odpowiadać za stalinowskie wypedzenia i nacjonalizacje?

W przyapdku Polski prawowitym rzadem był ten co miał realną władze. Inaczej w Polsce nie byłoby prawowitej władzy od 1926 roku. Jako, ze Konstytucja Marcowa została obalona bezprawnie to takze rządy na uchodźstwie nie były usytułowane poprzez prawną ciagłość.
Trzeba tez wspomniec, ze tzw ziemie odzyskane w wiekszosci nie zostały znacjonalizowane w niektórych przypadkach do dziś w ksiegach wieczystych jako wlasciciele widnieja Niemcy. Polska przejela te tereny na podstawie zabezpieczenia porzuconego mienia. Z tego powodu nie sprzedawano tych nieruchomosci tylko oddawano w wieczyste uzytkowanie. Dlatego, tez Niemcy, którym udało jakos sie ostać na włościach mogli tam przebywac (szybko jednak dokwaterowywano im Polaków którzy szybko zadbali o to by Niemiec czmychnął). jezeli Niemcowi udało sie to wszytko przetrzymac to wczesniej czy pozniej go sie nacjonalizowało, za co placimy do dzis (chocby w przypadku Trawny).

--
@foe_pl

Data: 2013-10-22 21:36:22
Autor: miś z okienka

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:l46biu$uv8$1news.dialog.net.pl...
> [...]
| > |
| > |

| W przyapdku Polski prawowitym rzadem był ten co miał realną władze.

Hans Frank też miał realną władzę. Idąc twoim rozumowaniem powinniśmy płacić odszkodowania za 'polskie obozy'?

| Inaczej w Polsce nie byłoby prawowitej władzy od 1926 roku.

Demokracja nie jest wartością sama w sobie, a więc prawowity rząd nie musi być demokratyczny.

 Jako, ze
| Konstytucja Marcowa została obalona bezprawnie

I rząd na niej oparty przeniósł się na emigrację? Kraj stracił po zamachu niepodległość? Nie było czegoś takiego, a ciągłość instytucji państwa pozostała w rękach piłsudczykowskiej dyktatury. Niezaleznie od tego, jak ją oceniać, były to prawowite władze suwerennego państwa.

 to takze rządy na
| uchodźstwie nie były usytułowane poprzez prawną ciagłość.

Były u sytuowane prawną ciągłością od roku 1926. To było kilkanaście lat suwerennego państwa.

Data: 2013-10-22 21:53:03
Autor: miś z okienka
WW: Sępy dostały po nosie. [Rosyjskie "śledztwo" Katyńskie przed ETPC w Strasburgu]

| Trzeba tez wspomniec, ze tzw ziemie odzyskane w wiekszosci nie zostały
| znacjonalizowane

'Znacjonalizowane'? Cóz to za określenie - one zostały skolektywizowane (PGR-y)

 w niektórych przypadkach do dziś w ksiegach wieczystych
| jako wlasciciele widnieja Niemcy.

Komuch nie przyszedł po to, żeby Polakom zakładać księgi wieczyste (skadinąd to i dobrze)

 Polska przejela te tereny na podstawie
| zabezpieczenia porzuconego mienia.

Ja myślałem, że na podstawie Konferencji Poczdamskiej.

 Z tego powodu nie sprzedawano tych
| nieruchomosci tylko oddawano w wieczyste uzytkowanie.

Komu mieli sprzedawać? Uciekinierom z sowieckiego łagru?

 Dlatego, tez
| Niemcy, którym udało jakos sie ostać na włościach mogli tam przebywac

Cynicznie to brzmi. Opornych szykanowano, szukajac pretekstu, żeby wsadzić do Łambiniowic. I to niezaleznie od tego, czy mówił po niemiecku, ślasku, mazursku etc. Po prostu człowiek, który pamiętał niemieckie państwo nie miał prawa być obywatelem państwa komunistycznego (z podobnych powodów zsyłano do łagrów byłych jeńców sowieckich).

Nie bardzo kojarzę o co tu chodzi.

Data: 2013-10-22 08:40:26
Autor: WW
W dniu 2013-10-21 21:40, the_foe pisze:
[...]

Jest jeszcze druga stroną medalu.
Chodzi o przedsiębiorstwo "Holokaust".
Odszkodowania za "mordowanie żydów" wypłacono organizacją żydowskim - duże odszkodowania.
Jednak zgodnie z prawem, odszkodowania należały się państwom, którego obywateli mordowano. Znaczna cześć "pomordowanych żydów" była przed Ii WŚ obywatelami Polski. Zatem to Polska powinna się domagać i otrzymać odszkodowania a nie organizacje żydowskie!
Mord w Katyniu, to mord popełniony fizycznie przez NKWD, którego wierchuszka i nie tylko składała się w znacznej części z żydów-obywatelu ZSRR.
Zatem jeśli w przypadku mordowanych przez Niemców żydów nie ma znaczenia ich obywatelstwo, to i w przypadku Katynia też nie powinno - nieprawdaż?

Jednak wszyscy mówią o mordowaniu żydów, ale "mordowali Rosjanie" - zastanawiające?

Data: 2013-10-22 16:13:02
Autor: jr

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l456ku$5ce$1node1.news.atman.pl...

> [...]
| WŚ obywatelami Polski. Zatem to Polska powinna się domagać i otrzymać
| odszkodowania a nie organizacje żydowskie!

Ty się o Polaków nie martw. Niemcy przepraszali, płacili tyle ile od nich żądano. Komuch nawet nie przeprosił.

| Mord w Katyniu, to mord popełniony fizycznie przez NKWD, którego
| wierchuszka i nie tylko składała się w znacznej części z żydów-obywatelu
| ZSRR.

Równiez z Polaków - obywateli sowieckich.

| Zatem jeśli w przypadku mordowanych przez Niemców żydów nie ma znaczenia
| ich obywatelstwo, to i w przypadku Katynia też nie powinno - nieprawdaż?

Ależ prawdaż. Zbiorowy obłęd sowietyzmu jest zbrodnią przeciw ludzkiej cywilizacji, dlatego narodowość katów i ofiar nie ma tu żadnego znaczenia.

| Jednak wszyscy mówią o mordowaniu żydów, ale "mordowali Rosjanie" -
| zastanawiające?

Nikt tak nie mówi oprócz ciebie WW. Dzisiejsza Rosja uważa się za spadkobiercę sowietów. Dlatego wszyscy powinni się domagać odszkodowań od putinowskiego państwa - także Rosjanie. Jeśli kiedykolwiek Rosja odetnie się od czerwonego gówna, nasze rządania wobec Rosji automatycznie ustąpią.

Data: 2013-10-21 23:58:35
Autor: miś z okienka

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:86zpurbm3fdal1.huge.strangled.net...

> [...]
| inni też mogą chcieć coś na tym ugrać - świat taki jest. Wyszydzać
| skarżących otwarcie nie ma potrzeby a po przegranej jest nawet w bardzo

  wytłumacz komuchowi swoje gusta
 Buu-ha-ha!

Data: 2013-10-21 23:21:23
Autor: jr
Sępy dostały po nosie.

> [...]
| Toć od 20 lat w RP nr 3 i 4 o niczym innym się nie mówi, jak o odwecie
| na komuchach. Kto by tam pamiętał niemieckie zbrodnie, wszak oni teraz

Oczywiście prawdaż!
Była Norymberga, był odwet za komory, katów osądzili, odszkodowania wypłacili, więc dlaczego nie przyjaciele? Nawet Żydzi się z nimi przyjaźnią i mają rację.

Data: 2013-10-22 08:43:07
Autor: WW
Sępy dostały po nosie.
W dniu 2013-10-21 23:21, jr pisze:

Oczywiście prawdaż!
Była Norymberga, był odwet za komory, katów osądzili, odszkodowania wypłacili,
więc dlaczego nie przyjaciele? Nawet Żydzi się z nimi przyjaźnią i mają rację.

Jest różnica między wybaczeniem a zapomnieniem.

Data: 2013-10-22 15:59:35
Autor: jr
Sępy dostały po nosie.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l456pv$5ce$2node1.news.atman.pl...

| Jest różnica między wybaczeniem a zapomnieniem.

Ty chciałbyś zapominać za innych WW, czy tylko wybaczać?

Data: 2013-10-22 09:39:04
Autor: Lord Donald
Sępy dostały po nosie.
W dniu 21.10.2013 23:21, jr pisze:

> [...]

więc dlaczego nie przyjaciele? Nawet Żydzi się z nimi przyjaźnią i mają rację.

No tak, ale teraz Niemcy mogą wnieść pozew za zbrodnie dokonane na oficerach SS, przecież ich też w zemście skazywano na śmierć, większość w ramach odpowiedzialności zbiorowej jedynie za przynależność, jakby pominąć fakt kilkuletniej wojny światowej i zbrodni jakich część z nich dokonała, to także Niemcy mogli by domagać się ogłoszenie to ludobójstwem. Katyń należy rozpatrywać szerszej, w ramach wojny polsko bolszewickiej, w okresie między wojennym polska armia w 2012 dostała się także do niewoli pod Kijowem, z stąd nazwa doliny Myszołowka, gdzie zostali zebrani polscy jeńcy i kolor ich mundurów wyglądem dawał efekt mysz w klatce, no ale po tym nakazano polakom wracać do polski, nikt nie skazywał jeńców, a już wtedy bolszewicy mogli sobie zaoszczędzić krwawej działalności Piłsudskiego. Dopiero po cudzie nad Wisłą relacje się zmieniły, nasi oficerowie pod władzą rzeźnika Piłsudskiego wymordowali wszystkich jeńców bolszewickich, pierwsze 60tys żołnierzy spuścili Wisłą każąc im budować tratwy gdzie po brzegach Wisły rozstawione były karabiny maszynowe i dziesiątkowały przepływających jeńców, są zapiski z pruskiej prasy gdzie naoczni świadkowie i kolor Wisły po ich stronie komentowała te wydarzenie. Po za tym cała wojna polsko bolszewicka szacunkowo nie wyjaśnia zaginięcia w sumie 160 tys jeńców, i raczej wyjaśnieniem nie jest to że polska strona twierdzi że powymierali z głodu i z chorób bo nas nie było stać na ich utrzymanie, lub strzelali sobie w tył głowy nie chcąc wracać do kraju, podobnie mógł by się tłumaczyć Hitler, że gazowanie i głodzenie ludzi w obozach było jedynie kwestią ekonomii, z resztę i tak podobnie naziści go teraz tłumaczą jak robią to zwolennicy Piłsudskiego. Wyjaśnienie Katynia powinno się odbywać w kontekście całego konfliktu wojny polsko bolszewickiej, a nie jako początek współpracy polsko sowieckiej, bo okres PRL ten był okresem powojennym a nie końcem okresu międzywojennego, a więc po okresie wojny polsko bolszewickie nie byliśmy przyjaciółmi jak to teraz twierdzą, i tak możemy się cieszyć że Stalin uważał, że zwykli żołnierze nie ponoszą odpowiedzialności za wykonywanie rozkazów oficerów, jakbyśmy dokonali takich zbrodni na Niemcach jakich dokonaliśmy na Rosjanach, to nie wiem czy po drugiej wojnie tyle lat po niej pamiętał by ktoś gdzie leżała Polska po zemście nazistów, nie było by nikogo by aby przykrywać prawdę o wyroku na Bandzie rzeźników pod wodzą Piłsudskiego i próbą wyciągnięcia kawałka prawdy ukrywając resztę prawdy, po prostu Katyń był wyrokiem na polskich rzeźnikach po wojnie [polsko-bolszewickiej, podobnie jak skazywanie na śmierć wszystkich oficerów nazistowskich po drugiej wojnie światowej.

Data: 2013-10-22 17:50:08
Autor: Trybun
Sępy dostały po nosie.
W dniu 2013-10-22 09:39, Lord Donald pisze:
No tak, ale teraz Niemcy mogą wnieść pozew za zbrodnie dokonane na oficerach SS, przecież ich też w zemście skazywano na śmierć, większość w ramach odpowiedzialności zbiorowej jedynie za przynależność,

SS została przez świat uznana z organizację przestępczą, a więc wyroki za sama przynależność to nie żadna odpowiedzialność zbiorowa.

Data: 2013-10-23 10:27:15
Autor: dante
Sępy dostały po nosie.
Dnia Tue, 22 Oct 2013 17:50:08 +0200, Trybun napisał(a):

[...]

I dlatego pozwolono SS-manom, w amerykańskich stanach,
pozakładać kilka banków.

Data: 2013-10-23 11:08:24
Autor: Lord Donald
Sępy dostały po nosie.
W dniu 22.10.2013 17:50, Trybun pisze:
[...]

Watacha Piłsudskiego także powinna być uznana za organizację przestępczą, 160tys wymordowanych jeńców i obozy zagłady jak Bereza, itp... może prymitywne w porównaniu z nazistami, ale to także zbrodnie wojenne. W porównaniu Hitlera z Piłsudskim, to Hitler wygrywa tym że był bardziej skuteczny, Hitler chociaż swojemu narodowi zapewnił byt dokonując zbrodni, Piłsudski to nieudacznik, miał podobnie chore ambicje ale rezultat opłakany, pomijając nędzę i prymitywizm w mordowaniu, gdy Hitler nie brudził zwykłego szeregowca swoimi mordami powołując specjalne szwadrony śmierci SS, to u Piłsudskiego rozkazy mordowania jeńców tyczyły się każdego zwykłego szeregowca, po za tym za jego rządów okres jaki nam sprawił nazywa się okresem wielkiego głodu, to po prostu rzeźnik który lubił mordować ruskich, nawet kosztem naszego narodu, coś w rodzaju dzisiaj jednakowych ambicji jednoczących działaczy PiS, nawet mamy przykład tym, że sami wyciągają dowody na to że platfusy podłożyli im bombę w samolocie, ale nie mogą się oprzeć twierdzeniu że w jakiś cudowny sposób Putin wlazł na pokład samolotu w trakcie i montował ładunki wybuchowe na pokładzie, zrobią wszystko aby podnieść szabelkę i zatłuc Ruska, nawet kosztem nędzy, i wyśmiewania oraz opluwania naszego narodu przez inne narody.

Data: 2013-10-22 15:16:30
Autor: jr
Sępy dostały po nosie.

> [...]
| szczególnie pokrzywdzonych, dostała po nosie. Uważali się za lepszych od
| pozostałych, bo wszak kilka milionów Polaków wymordowali Niemy - nuda,

   jacy znów Rosjanie WW? Ty wiesz ilu Rosjan wymordowali komuniści?

Data: 2013-10-22 17:50:34
Autor: Trybun
Sępy dostały po nosie.
W dniu 2013-10-22 15:16, jr pisze:
> [...]
| ale te kilkadziesiąt tysięcy Rosjanie

    jacy znów Rosjanie WW? Ty wiesz ilu Rosjan wymordowali komuniści?

Założę się że ww podobnie jak 99,9 procenta Polaków nie ma pojęcia ilu Rosjan "wymordowali komuchy", ale ty mu powiesz, uświadomisz go, prawda?

Data: 2013-10-22 22:12:07
Autor: miś z okienka
Sępy dostały po nosie.

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l467sh$93s$6node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| Założę się że ww podobnie jak 99,9 procenta Polaków nie ma pojęcia ilu
| Rosjan "wymordowali komuchy", ale ty mu powiesz, uświadomisz go, prawda?

Dokładnie tego nie wie nikt. Jest natomiast pewne, że komuniści wymordowali więcej Rosjan niż Hitlerowcy Żydów (6 mln). Mieli więcej czasu i przestrzeni.
Dygnitarze III Rzeszy przyjeżdżali się uczyć, jak organizować partię, bezpieką, bojówki młodzieżowe, jak szykanować określone grupy społeczne, jak organizować obozy koncentracyjne. Jedyną hitlerowską innowacją były miejsca kaźni w pobliżu baraków. Sowieci wywozili ofiary poza miejsce koncentracji i dopiero tam likwidowali (dlatego ich całkowita liczba nie jest znana).

Data: 2013-10-22 17:49:49
Autor: Trybun
Sępy dostały po nosie.
W dniu 2013-10-21 19:17, WW pisze:
[...]

A nie chodziło w tym wyroku tylko o "nieludzkie traktowanie przez Rosjan rodzin ofiar zarodni katyńskiej"?

Data: 2013-10-22 18:22:16
Autor: WW
Sępy dostały po nosie.
W dniu 2013-10-22 17:49, Trybun pisze:

A nie chodziło w tym wyroku tylko o "nieludzkie traktowanie przez Rosjan
rodzin ofiar zarodni katyńskiej"?

Dokładnie o to. Chciano zmanipulować Trybunał i tylnymi drzwiami wprowadzić na wokandę sprawę Katynia. Jednak tam siedzą naprawdę dobrzy i inteligentni juryści. Odkryli prymitywna zagrywkę garstki krzykaczy i potraktowali tak, jak na to zasługiwała.
Nie stwierdzono nieludzkiego traktowani - tylko tyle i aż tyle.
No, ale dla nich "sprawiedliwość musi być po naszej stronie". Trybunał cieszy się wielkim szacunkiem na świecie. Bezmyślne i nieuprawnione w najmniejszym stopniu podważanie jego wyroku tylko pogarsza i tak już kiepski obraz Polski w świecie.