S臋py dosta艂y po nosie.

Data: 2013-10-21 23:21:23
Autor: jr
S臋py dosta艂y po nosie.

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l43nig$lsm$1node1.news.atman.pl...
| Witam
|
| No i sta艂o si臋. Trybuna艂 oddali艂 skarg臋. Grupa ludzi, uwa偶aj膮cych si臋 za
| szczeg贸lnie pokrzywdzonych, dosta艂a po nosie. Uwa偶ali si臋 za lepszych od
| pozosta艂ych, bo wszak kilka milion贸w Polak贸w wymordowali Niemy - nuda,
| ale te kilkadziesi膮t tysi臋cy Rosjanie - cymesik!
| To膰 od 20 lat w RP nr 3 i 4 o niczym innym si臋 nie m贸wi, jak o odwecie
| na komuchach. Kto by tam pami臋ta艂 niemieckie zbrodnie, wszak oni teraz
| nasi przyjaciele s膮 - nieprawda偶?

Oczywi艣cie prawda偶!
By艂a Norymberga, by艂 odwet za komory, kat贸w os膮dzili, odszkodowania wyp艂acili, wi臋c dlaczego nie przyjaciele? Nawet 呕ydzi si臋 z nimi przyja藕ni膮 i maj膮 racj臋.

Data: 2013-10-22 08:43:07
Autor: WW
S臋py dosta艂y po nosie.
W dniu 2013-10-21 23:21, jr pisze:

Oczywi艣cie prawda偶!
By艂a Norymberga, by艂 odwet za komory, kat贸w os膮dzili, odszkodowania wyp艂acili,
wi臋c dlaczego nie przyjaciele? Nawet 呕ydzi si臋 z nimi przyja藕ni膮 i maj膮 racj臋.

Jest r贸偶nica mi臋dzy wybaczeniem a zapomnieniem.

Pozdrawiam
WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Data: 2013-10-22 15:59:35
Autor: jr
S臋py dosta艂y po nosie.

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l456pv$5ce$2node1.news.atman.pl...

| Jest r贸偶nica mi臋dzy wybaczeniem a zapomnieniem.

Ty chcia艂by艣 zapomina膰 za innych WW, czy tylko wybacza膰?

Data: 2013-10-22 09:39:04
Autor: Lord Donald
S臋py dosta艂y po nosie.
W dniu 21.10.2013 23:21, jr pisze:

> [...]

wi臋c dlaczego nie przyjaciele? Nawet 呕ydzi si臋 z nimi przyja藕ni膮 i maj膮 racj臋.

No tak, ale teraz Niemcy mog膮 wnie艣膰 pozew za zbrodnie dokonane na oficerach SS, przecie偶 ich te偶 w zem艣cie skazywano na 艣mier膰, wi臋kszo艣膰 w ramach odpowiedzialno艣ci zbiorowej jedynie za przynale偶no艣膰, jakby pomin膮膰 fakt kilkuletniej wojny 艣wiatowej i zbrodni jakich cz臋艣膰 z nich dokona艂a, to tak偶e Niemcy mogli by domaga膰 si臋 og艂oszenie to ludob贸jstwem. Katy艅 nale偶y rozpatrywa膰 szerszej, w ramach wojny polsko bolszewickiej, w okresie mi臋dzy wojennym polska armia w 2012 dosta艂a si臋 tak偶e do niewoli pod Kijowem, z st膮d nazwa doliny Myszo艂owka, gdzie zostali zebrani polscy je艅cy i kolor ich mundur贸w wygl膮dem dawa艂 efekt mysz w klatce, no ale po tym nakazano polakom wraca膰 do polski, nikt nie skazywa艂 je艅c贸w, a ju偶 wtedy bolszewicy mogli sobie zaoszcz臋dzi膰 krwawej dzia艂alno艣ci Pi艂sudskiego. Dopiero po cudzie nad Wis艂膮 relacje si臋 zmieni艂y, nasi oficerowie pod w艂adz膮 rze藕nika Pi艂sudskiego wymordowali wszystkich je艅c贸w bolszewickich, pierwsze 60tys 偶o艂nierzy spu艣cili Wis艂膮 ka偶膮c im budowa膰 tratwy gdzie po brzegach Wis艂y rozstawione by艂y karabiny maszynowe i dziesi膮tkowa艂y przep艂ywaj膮cych je艅c贸w, s膮 zapiski z pruskiej prasy gdzie naoczni 艣wiadkowie i kolor Wis艂y po ich stronie komentowa艂a te wydarzenie. Po za tym ca艂a wojna polsko bolszewicka szacunkowo nie wyja艣nia zagini臋cia w sumie 160 tys je艅c贸w, i raczej wyja艣nieniem nie jest to 偶e polska strona twierdzi 偶e powymierali z g艂odu i z chor贸b bo nas nie by艂o sta膰 na ich utrzymanie, lub strzelali sobie w ty艂 g艂owy nie chc膮c wraca膰 do kraju, podobnie m贸g艂 by si臋 t艂umaczy膰 Hitler, 偶e gazowanie i g艂odzenie ludzi w obozach by艂o jedynie kwesti膮 ekonomii, z reszt臋 i tak podobnie nazi艣ci go teraz t艂umacz膮 jak robi膮 to zwolennicy Pi艂sudskiego. Wyja艣nienie Katynia powinno si臋 odbywa膰 w kontek艣cie ca艂ego konfliktu wojny polsko bolszewickiej, a nie jako pocz膮tek wsp贸艂pracy polsko sowieckiej, bo okres PRL ten by艂 okresem powojennym a nie ko艅cem okresu mi臋dzywojennego, a wi臋c po okresie wojny polsko bolszewickie nie byli艣my przyjaci贸艂mi jak to teraz twierdz膮, i tak mo偶emy si臋 cieszy膰 偶e Stalin uwa偶a艂, 偶e zwykli 偶o艂nierze nie ponosz膮 odpowiedzialno艣ci za wykonywanie rozkaz贸w oficer贸w, jakby艣my dokonali takich zbrodni na Niemcach jakich dokonali艣my na Rosjanach, to nie wiem czy po drugiej wojnie tyle lat po niej pami臋ta艂 by kto艣 gdzie le偶a艂a Polska po zem艣cie nazist贸w, nie by艂o by nikogo by aby przykrywa膰 prawd臋 o wyroku na Bandzie rze藕nik贸w pod wodz膮 Pi艂sudskiego i pr贸b膮 wyci膮gni臋cia kawa艂ka prawdy ukrywaj膮c reszt臋 prawdy, po prostu Katy艅 by艂 wyrokiem na polskich rze藕nikach po wojnie [polsko-bolszewickiej, podobnie jak skazywanie na 艣mier膰 wszystkich oficer贸w nazistowskich po drugiej wojnie 艣wiatowej.

Data: 2013-10-22 17:50:08
Autor: Trybun
S臋py dosta艂y po nosie.
W dniu 2013-10-22 09:39, Lord Donald pisze:
No tak, ale teraz Niemcy mog膮 wnie艣膰 pozew za zbrodnie dokonane na oficerach SS, przecie偶 ich te偶 w zem艣cie skazywano na 艣mier膰, wi臋kszo艣膰 w ramach odpowiedzialno艣ci zbiorowej jedynie za przynale偶no艣膰,

SS zosta艂a przez 艣wiat uznana z organizacj臋 przest臋pcz膮, a wi臋c wyroki za sama przynale偶no艣膰 to nie 偶adna odpowiedzialno艣膰 zbiorowa.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-10-23 10:27:15
Autor: dante
S臋py dosta艂y po nosie.
Dnia Tue, 22 Oct 2013 17:50:08 +0200, Trybun napisa艂(a):

[...]

I dlatego pozwolono SS-manom, w ameryka艅skich stanach,
pozak艂ada膰 kilka bank贸w.

Data: 2013-10-23 11:08:24
Autor: Lord Donald
S臋py dosta艂y po nosie.
W dniu 22.10.2013 17:50, Trybun pisze:
[...]

Watacha Pi艂sudskiego tak偶e powinna by膰 uznana za organizacj臋 przest臋pcz膮, 160tys wymordowanych je艅c贸w i obozy zag艂ady jak Bereza, itp... mo偶e prymitywne w por贸wnaniu z nazistami, ale to tak偶e zbrodnie wojenne. W por贸wnaniu Hitlera z Pi艂sudskim, to Hitler wygrywa tym 偶e by艂 bardziej skuteczny, Hitler chocia偶 swojemu narodowi zapewni艂 byt dokonuj膮c zbrodni, Pi艂sudski to nieudacznik, mia艂 podobnie chore ambicje ale rezultat op艂akany, pomijaj膮c n臋dz臋 i prymitywizm w mordowaniu, gdy Hitler nie brudzi艂 zwyk艂ego szeregowca swoimi mordami powo艂uj膮c specjalne szwadrony 艣mierci SS, to u Pi艂sudskiego rozkazy mordowania je艅c贸w tyczy艂y si臋 ka偶dego zwyk艂ego szeregowca, po za tym za jego rz膮d贸w okres jaki nam sprawi艂 nazywa si臋 okresem wielkiego g艂odu, to po prostu rze藕nik kt贸ry lubi艂 mordowa膰 ruskich, nawet kosztem naszego narodu, co艣 w rodzaju dzisiaj jednakowych ambicji jednocz膮cych dzia艂aczy PiS, nawet mamy przyk艂ad tym, 偶e sami wyci膮gaj膮 dowody na to 偶e platfusy pod艂o偶yli im bomb臋 w samolocie, ale nie mog膮 si臋 oprze膰 twierdzeniu 偶e w jaki艣 cudowny spos贸b Putin wlaz艂 na pok艂ad samolotu w trakcie i montowa艂 艂adunki wybuchowe na pok艂adzie, zrobi膮 wszystko aby podnie艣膰 szabelk臋 i zat艂uc Ruska, nawet kosztem n臋dzy, i wy艣miewania oraz opluwania naszego narodu przez inne narody.

S臋py dosta艂y po nosie.