Są wstępne wyniki sekcji Z. Wasserma nna

Data: 2011-09-01 20:32:51
Autor: jadrys
Są wstępne wyniki sekcji Z. Wasserma nna

Kompletnie nie rozumiem o co panience Wassermann chodziło z tą sekcją.
Czy tylko na zwrócenie na siebie uwagi?

Nie orientuję się w tym zbyt dobrze, ale czy to córka jest władna przeprowadzić ekshumację ojca, no i poddać wydobyte zwłoki badaniom?

Data: 2011-09-01 20:39:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j3oj3k$90i$1news.onet.pl...

[...]

A kto od czsu katastrofy pyszczył o ekshumację? Duch święty?

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź

Data: 2011-09-01 20:46:49
Autor: jadrys
[...]

Jednak mimo wszystko uważam że pretensje kierujesz pod niewłaściwym adresem.

Data: 2011-09-02 00:27:31
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j3ojss$c5r$1news.onet.pl...

[...]

Mylisz się, to ona nalegała cały czas na ekshumację i ponowną sekcję... Gdyby nie ona, nie byłoby tej ekshumacji...

boukun

Data: 2011-09-02 11:52:17
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-02 00:27, boukun pisze:

[...]

A to niby dlaczego siÄ™ mylÄ™? Mam mieć za zÅ‚e córce to że ma wÄ…tpliwoÅ›ci co do przyczyn Å›mierci ojca?  Do niej mam mieć o to pretensje?

Data: 2011-09-02 12:32:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j3q90g$51p$1news.onet.pl...
[...]

Przecież nie chodziło o przyczynę śmierci ojca, ta jest powszechnie znana i nikt nie ma wątpliwości.
Panience chodziło o to, że w sekcji zwłok sporządzonej przez ruskich nie jest opisana blizna pooperacyjna i nie jest wyszczególniony brak bliżej nieokreślonych narządów wewnętrznych (np. wyrostek robaczkowy itp.).

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź

Data: 2011-09-02 15:25:15
Autor: jadrys
[...]

No i to jest zrozumiałe, - chciała sie upewnić że modli się i zapala znicze na grobie w którym rzeczywiście leży jej ojciec. Nie rozumię twojego sarkazmu w stosunku do niej..

Data: 2011-09-02 15:49:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j3qlef$22f$1news.onet.pl...

[...]

Przecież, że jest to jej ojciec - wiedziała przed sekcją.
I jeśli modliła się na grobie - wiedziała, kto jest w grobie.
Nie wiedziała tylko, czy jej pochowany ojciec jest pochowany z blizną, czy też blizna się gdzieś poniewiera samopas?

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź

Data: 2011-09-03 02:39:24
Autor: stevep
S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna
Dnia 02-09-2011 o 15:49:44 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:j3qlef$22f$1news.onet.pl...

Mylisz siê, to ona nalega³a ca³y czas na ekshumacjê i ponown±  sekcjê... Gdyby nie ona, nie by³oby tej ekshumacji...

boukun

A to niby dlaczego siê mylê? Mam mieæ za z³e córce to ¿e ma  w±tpliwo¶ci co do przyczyn ¶mierci ojca?  Do niej mam mieæ o to  pretensje?

Przecie¿ nie chodzi³o o przyczynê ¶mierci ojca, ta jest powszechnie  znana i nikt nie ma w±tpliwo¶ci.
Panience chodzi³o o to, ¿e w sekcji zw³ok sporz±dzonej przez ruskich  nie jest opisana blizna pooperacyjna i nie jest wyszczególniony brak  bli¿ej nieokre¶lonych narz±dów wewnêtrznych (np. wyrostek robaczkowy  itp.).

No i to jest zrozumia³e, - chcia³a sie upewniæ ¿e modli siê i zapala  znicze na grobie w którym rzeczywi¶cie le¿y jej ojciec. Nie rozumiê  twojego sarkazmu w stosunku do niej..
Przecie¿, ¿e jest to jej ojciec - wiedzia³a przed sekcj±.
I je¶li modli³a siê na grobie - wiedzia³a, kto jest w grobie.
Nie wiedzia³a tylko, czy jej pochowany ojciec jest pochowany z blizn±,  czy te¿ blizna siê gdzie¶ poniewiera samopas?

Musia³a sprawê blizny rozstrzygn±æ przed wyborami nawet kosztem spokoju  nie¿yj±cego ojca.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-03 07:43:23
Autor: jadrys
[...]

Nie wiedziała kto jest w trumnie, a tym samym kto jest w grobie. Nie była przy wkładaniu zwłok do trumny. A i na tych oględzinach w prosektorium widać musiała mieć jakieś wątpliwości.

Data: 2011-09-02 22:32:39
Autor: pluton
S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna
A to niby dlaczego siê mylê? Mam mieæ za z³e córce to ¿e ma w±tpliwo¶ci
co do przyczyn ¶mierci ojca?  Do niej mam mieæ o to pretensje?

Ale przeciez to oczywiste, ze zmarl od zatrucia grzybami.

Nullification

Data: 2011-09-03 07:41:56
Autor: jadrys
Są wstępne wyniki sekcji Z. Wasserma nna
W dniu 2011-09-02 22:32, pluton pisze:
A to niby dlaczego się mylę? Mam mieć za złe córce to że ma wątpliwości
co do przyczyn Å›mierci ojca?  Do niej mam mieć o to pretensje?

Ale przeciez to oczywiste, ze zmarl od zatrucia grzybami.

Bez komentarza.

Data: 2011-09-03 17:34:48
Autor: pluton
S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna

> Ale przeciez to oczywiste, ze zmarl od zatrucia grzybami.

Bez komentarza.

Czyzbym wyczuwal nutke ironii ?

Nullification

Data: 2011-09-03 18:39:05
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-03 17:34, pluton pisze:
[...]

Ależ skąd.. - Nie w takim temacie.

Data: 2011-09-03 20:55:25
Autor: pluton
S± wstêpne wyniki sekcji Z. Wassermanna

> Czyzbym wyczuwal nutke ironii ?

Ale¿ sk±d.. - Nie w takim temacie.

No to dobrze, chociaz moglem tak podejrzewac wiedzac, ze nie znasz
prawdziwego przebiegu wydarzen.

Nullification

Są wstępne wyniki sekcji Z. Wasserma nna