Safari Pazola - prośba o opinie

Data: 2009-03-23 22:41:37
Autor: Paweł
Safari Pazola - prośba o opinie
Cześć ponownie
Planuję nurkowaniew formie safari południowego z firmą Pazola. Poszukuje opinii i recenzji od PT Forumowiczów, którzy już z nimi pływali. Będę wdzięczny za wszelkie informacje mogące wspomóc moja decyzję. Dzieki. P.

Data: 2009-03-23 22:48:37
Autor: Kraken Zakrzówek
Safari Pazola - prośba o opinie
Są OK. Fajni, mili, zorganizowani

MSC

Data: 2009-03-24 08:01:11
Autor: Wiesław Łopata

Użytkownik "Kraken Zakrzówek" <kraken@kraken.pl> napisał w wiadomości
Są OK. Fajni, mili, zorganizowani

A najlepiej jakbyś sie wybrał na to safari z Pazolą poprzez Krakena.

Jest to klasyczny przykład "szeptanej reklamy" i przy okazji autoreklamy..

Wiesiek

Data: 2009-03-24 16:26:14
Autor: Kraken Zakrzówek
Safari Pazola - prośba o opinie

A najlepiej jakbyś sie wybrał na to safari z Pazolą poprzez Krakena.
Jest to klasyczny przykład "szeptanej reklamy" i przy okazji autoreklamy..
Wiesiek

I tu się Wiesiu mylisz. Z przyczyn zawartych umów gdzie indziej nie rozbimy
wyjazdów przez Safari Pazola. Byliśmy z nimi na 3 imprezach parę lat temu -
ostatni raz dwa lata temu. W najbliższym czasie to znaczy w tym sezonie nie
wybieramy.
Polecam bo znam i cenię.
Myślę, że zarówno mnie jak i Safari Pazola należy się od ciebie
"przepraszam"

Maciek "Szczęściarz" Curzydło
Kraken
Zakrzówek

Data: 2009-03-25 13:08:33
Autor: Darek Mroz
Safari Pazola - prośba o opinie
Myślę, że zarówno mnie jak i Safari Pazola należy się od ciebie
"przepraszam"

Niesądzę. Pisanie "opinii" i ukrywanie że łączą/łaczyły was stosunki komercyjne (tzn zarabialiście dzieki Pazoli pieniądze) wymaga przepszenia publiki a nie zgrywania obrażonej damy.

Ja byłem na 15stu safarii w Egipcie i z tego raz z Pazolą. O Pazoli słyszałem różne opinie, natomiast moje doświadczenie jest bardzo jednostronne - było to NAJGORSZE safarii na jakim byłem.

Zaczeło się o tego że na łodzi załoga wymusiła 50USD dodatkowej zrzutki od łebka bo zmieniono trase (nikt oto nie prosił). 2 osoby prowadzące z firmy Pazoli były w ciągłym konflikcie z kapitanem i załogą. Załoga była nowa i po raz pierwszy płyneła tą łódką. Więc problemy takie jak niedziałająca klima, woda, problem z kompresorem, problemy z dogadaniem się kiedy, gdzie nurkujemy, ile grup były codziennością. Załoga często się włóczyła i odpoczywała na głównym deku z klientami, popiając colę z lodówki dla klientów. Coś takiego widziłałem pierwszy raz w życiu w Egipcie.
Jedynie kucharz był OK.
Sam Pazola przez 7 dni był nieosiągalny na żadnym telefonie (podobno był na urlopie). Zchodząc z łodzi powiedziałem sobie nigdy więcej i nie byłem wyjątkiem. Większość ludzi chciała zwrot częsci kasy, ale ja wolałem się w tym nie babrać i głosuję portfelem.

Darek Mroz

Data: 2009-03-25 21:06:06
Autor: mark
> [...]

Darek Mroz -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
To pikuś ! A byłeś może z Planet Safari ?

                                      mark

Data: 2009-04-05 20:25:00
Autor: info
> [...]

Sam Pazola przez 7 dni był nieosiągalny na żadnym telefonie (podobno był na urlopie). Zchodząc z łodzi powiedziałem sobie nigdy więcej i nie byłem wyjątkiem. Większość ludzi chciała zwrot częsci kasy, ale ja wolałem się w tym nie babrać i głosuję portfelem.

może to i prawda a może nie... nie wiem nikt tego nie zweryfikuje... może jestes jakaś konkurencja... ja osobiście byłem kilka razy z nimi i wszystko było ok. można było się przyczepić do kilku rzeczy ale nigdy nie było jakiegoś wołania kasy dodtakowej za zmiany trasy. co do łodzi... mozna by dyskutowac ale bedą na kilku safarii z innymi firmami to stwierdzam że standart łodzi i obsługa wszędzie taka sama. piotr czy magda są bardzo kompetentni słowni. ja większej wtopy nie miałem i polecam.
mariusz.

Data: 2009-04-05 21:32:59
Autor: Sharm Diver
Safari prośba o opinie
info@ida-octopus.pl wrote:

ale bedą na kilku safarii z innymi firmami to stwierdzam że standart łodzi i obsługa wszędzie taka sama.
mariusz.

Wcinam się w wątek:

A mi się wydaje że nie zadałeś sobie zbyt dużo trudu aby znaleźć dobrą ofertę.
Nie wiem w jakim standardzie nurkowałeś.
Czy mogę Ci wysłać moją ofertę safari? Zdjęcia łodzi, cenę?
Wprawdzie nie sądzę abyś skorzystał bo jak pisałeś na liście mnie nie lubisz jako " nachalnego spamera" (1 mail w ciągu roku - ostatni dwa lata temu) ale być może wypowiesz się jako osoba BARDZO Źle nastawiona na temat prezentowanej jakości łodzi i ceny :)

Zapraszam też inne osoby zainteresowane nurkowaniem w luksusie za cenę tanich kryp z innych ofert :)

Data: 2009-04-06 16:08:24
Autor: info
Safari prośba o opinie
info@ida-octopus.pl wrote:

> [...]

Zapraszam też inne osoby zainteresowane nurkowaniem w luksusie za cenę tanich kryp z innych ofert :)

bardzo chetnie te oferte zobaczę, przyślji, jeżeli bedzie konkurencyjna do pazoli wtedy może... z tym że u piotra wiem co kupuję, ale przyślji, akurat jestem na etapie organizowania safarii na dalekie południe. mariusz
ps. ale nie przysyłaj oferty twojej bazy w sharmie tylko safarii.
m.

Data: 2009-03-26 06:58:16
Autor: Kraken Zakrzówek
[...]

Cześć Wiesiu, może jednak wypowiesz się co cię skłoniło do poprzedniego maila.

MSC

Data: 2009-03-26 09:39:41
Autor: Wiesław Łopata

> [...]

autoreklamy..
> Wiesiek

Cześć Wiesiu, może jednak wypowiesz się co cię skłoniło do poprzedniego

Podpisuje sie pod pierwszym zdaniem jakie wyraził Darek Mroz - czyta moje
myśli.
Wyraziłbym to bardziej łagodnie (bo łagodny jestem ja) ale myśl jest taka
sama.
Koledzy! Nie idźcie ta drogą (reklamy)!
Wiesiek

Data: 2009-03-26 11:15:38
Autor: gupikaowiec_75
Wiesław Łopata pisze:

Koledzy! Nie idźcie ta drogą (reklamy)!
Wiesiek

Dlaczego nie ?? bardzo dobra i skuteczna forma reklamy !

Krzych

Data: 2009-04-05 09:25:22
Autor: Paweł
Safari Pazola - prośba o opinie
Dziękuję za Wasze opinie. No cóż muszę przyznać, że skłaniam się do tych negatywnych. Mimo wczesnej rezerwacji skasowano nam nasz termin tłumacząc to brakiem chętnych na "dopełnienie" łodzi. Prawdę mówiąc zostaliśmy na lodzie i poszukujemy innego operatora. Byłbym wdzieczny za podpowiedzi, rozważam Dive-
Away
Pozdrawiam - P@w

Data: 2009-04-05 10:46:19
Autor: Sharm Diver
Safari Pazola - pro
Pawe wrote:
  Byłbym wdzieczny za podpowiedzi, rozważam Dive-
Away
Pozdrawiam - P@w

Ze strony tej firmy:
Polecamy: tanie rozmowy, wykładziny, dywany, bombki, pisanki, lampy, iso
kominki warszawa, apartamenty hiszpania, biżuteria, rowery górskie

Data: 2009-04-05 15:41:50
Autor: Paweł
Safari Pazola - pro
Pawe wrote:
> [...]

Polecamy: tanie rozmowy, wykładziny, dywany, bombki, pisanki, lampy, iso
kominki warszawa, apartamenty hiszpania, biżuteria, rowery górskie

Nie po raz pierwszy nie rozumiem w jakim celu zabierasz głos nie mając nic do powiedzenia... Zapewniam Cię, że ta dyskusja nabierze większego sensu jeśli powstrzymasz się od udzielania głupawych odpowiedzi
P.

Data: 2009-04-05 18:23:47
Autor: Sharm Diver
Dive Away
Pawe wrote:
Pawe wrote:
[...]

A więc na temat:
jak zauważysz łódź wypływa w wielu przypadkach na następne safari przed powrotem z poprzedniego :)

Data: 2009-04-06 11:36:37
Autor: divemasta
Dive Away
A więc na temat:
jak zauważysz łódź wypływa w wielu przypadkach na następne safari przed powrotem z poprzedniego :)

Zawsze najlepszym rozwiązaniem jest wyjaśnienie wątpliwości u źródła. Daty się zazębiają, ponieważ ostatnią noc klienci spędzają w hotelu a nie na łodzi w porcie, jak to się zwykle dzieje w przypadku 7-
dniowych safari. Jeszcze ma Pan jakieś wątpliwości?
Pozdrawiam
Darek Sepioło

Data: 2009-04-06 15:46:10
Autor: in for
Dive Away

Darek Sepioło

Znam Darka osobście od 5 lat, wiele razy też z nim współpracowałem, jeśli firmuje coś swoim nazwiskiem to MUSI być OK :).

Pozdr.,
Jacek Kurzątkowski

Data: 2009-04-08 13:00:51
Autor: Paweł
Dive Away
Chyba jednak nie do końca tak jest, vide wcześniejsza odpowiedź
P.

Data: 2009-04-08 12:59:49
Autor: Paweł
Dive Away
Witam
Niestety oferty Pana biura również nie są precyzyjne, np. aby skorzystać z safari St,John's 22-29.04 trzeba wybrać przelot rejsowy( ok.3500 zł)lub wylecieć wczesniej i czekać w Marsa Alam na wypłynięcie. Wg mnie organizator safari powinien zapewnić optymalne cenowo i czasowo przeloty, które są nieodłącznym składnikiem imprezy.
Paweł

Data: 2009-04-07 09:50:36
Autor: info
Safari Pazola
janek!
nie mogę odesłać ci odpowiedzi, wraca od ciebie poczta. a odnośnie ofety którą otrzymałem od ciebie, to muszę przyznać że jezlei jest ta łodka która mi przysłał to oferta jest bardzo rozsądna i warta rozważenia. podaj mi jakiegoś mejla na którego będę mógł odpisać. porozmawiamy o szczegółach. mój skyp CMASIK.
mariusz wydro

Data: 2009-04-07 11:02:01
Autor: Sharm Diver
Safari Pazola
info@ida-octopus.pl wrote:
[...]

Dziękuję za miłe słowa.
Mail doszedł.

Zapraszam :)

Data: 2009-04-07 06:56:02
Autor: Leszek N
Safari Pazola - prośba o opinie
Witam!
Organizowałem z nimi 3 safarii. Pierwsze dwa było OK. Na trzecim dali całkowicie d... Dlatego zakończyłem z nimi współpracę.

Leszek Nowak

Data: 2009-04-14 12:48:04
Autor: Tomasz
Safari Pazola - prośba o opinie
Ja niestety nie mogę polecić tego biura . Długo by opowiadać ....

Data: 2009-04-14 21:45:36
Autor: Paweł
Safari Pazola - prośba o opinie
A czy mogłbyś mimo wszystko kilka zastrzeżeń w punktach, jeśli nie na forum to na priv, dzięki :-)
P.

Data: 2009-04-15 07:51:41
Autor: Leszek N
Safari Pazola - prośba o opinie
Parę lat temu organizowałem Safarii na Brothers Island. Ze względu na to, że przez Pazole została wynajęta łódź niesprawna technicznie i nie mająca szans dopłynąć na miejsce docelowe, to zamiast na wyspach kręciliśmy się wzdłuż wybrzeża.
Główny zarzut do Piotra to to, że przez cały czas byliśmy oszukiwani przez załogę i Piotra co do faktycznej przyczyny zmiany trasy safarii. Co więcej Pazola, pomimo oczywistych faktów, nadal wypierał się odpowiedzialności za taki, a nie inny stan rzeczy.
W rezultacie część osób złożyło pozew do sądu i wygrało sprawę uzyskując zasądzone odszkodowanie.
Nie wiem jak jest obecnie, bo od tamtego czasu zerwałem z nimi współpracę, ale "kto raz się sparzył..."

--

Safari Pazola - prośba o opinie