[MARKET]Safari St.Johns-Abu Fandera Egipt

Data: 2010-05-01 09:53:20
Autor: Bea
[MARKET]Safari St.Johns-Abu Fandera Egipt
Witam nurasów.

Do odstąpienia safari w Egipcie na trasie St.Johns-Abu Fandera z Safari Pazola.
Termin wyjazdu 29.05 - 05.06
Do odstąpienia są 2 miejsca w atrakcyjnej cenie 450 E + przelot 1300 zł. za osobę. (wylot z Warszawy)
Opisy łodzi i miejsc nurkowych ze strony Safari Pazola.

http://www.safaripazola.com/menu/12/1/kalendarz/
http://www.safaripazola.com/menu/145/1/kalendarz/

Nie mogę niestety jechac z powodów zdrowotnych.
Termin safari jest idealne ze wzgledu na Boże Ciało.
Wystarczy wziąśc 3 dni urlopu aby ponurkowac cały tydzień.
Proszę pisac na maila, kasując co nieco z adresu.

Pozdrawiem serdecznie
Bea

Data: 2010-05-03 22:02:58
Autor: niuras
[MARKET]Safari St.Johns-Abu Fandera Egipt
Proszę o bezposredni kontakt(problem z Twoją domeną), interesuje mnie
pare szczegółów.
pozdr

Data: 2010-05-04 05:21:40
Autor: Ryszard Rell
On 3 Maj, 22:02, niuras <niu...@op.pl> wrote:
> [...]

> Wystarczy wziąśc 3 dni urlopu aby ponurkowac cały tydzień.
> Proszę pisac na maila, kasując co nieco z adresu.

- Pokaż cytowany tekst -

proszę o info o wyjeździe na bell@onet.pl

[MARKET]Safari St.Johns-Abu Fandera Egipt