Safari nurkowe Egipt St.Johns [market]

Data: 2009-06-30 03:11:29
Autor: karolina@individi.pl
Safari nurkowe Egipt St.Johns [market]
26 września wybieramy sie na tygodniowe safari nurkowe na St Johns w
Egipcie - jedno z najciekawszych nurkowisk w Egipcie.

Szczegóły wyjazdu znajdziecie na naszej stronie:

http://nurkowanie.individi.pl/view/432/Safari_nurkowe_w_Egipcie.html

Serdecznie zapraszamy

Karolina
www.individi.pl
606 60 82 76

Data: 2009-06-30 12:16:50
Autor: adam
Safari nurkowe Egipt St.Johns [market]
26 września wybieramy sie na tygodniowe safari nurkowe na St Johns w
Egipcie - jedno z najciekawszych nurkowisk w Egipcie.

Fajny termin. Tylko ciekawe czy otworzą St Dżonsa bo narazie zmknięty i podobno przed grudniem nie otworzo

jk

Data: 2009-06-30 17:20:27
Autor: lot
On 2009-06-30 12:16:50 +0200, "adam" <17771123ds@wpp.pl> said:

[...]

Gdybyś i ty się zamknął do grudnia.

Lot

P.S.
Spierdalaj kolina!

Data: 2009-07-01 09:19:58
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h2comm$ffq$1news.onet.pl...
> [...]

Fajny termin. Tylko ciekawe czy otworzą St Dżonsa bo narazie zmknięty i podobno przed grudniem nie otworzo

Możesz podać źródło informacji ? czy to jak zwykle twoje imaginacje

Data: 2009-07-01 09:26:46
Autor: adam
Safari nurkowe Egipt St.Johns [market]
Możesz podać źródło informacji ? czy to jak zwykle twoje imaginacje

Żródłem jest grupa która wróciła w zeszłym tygodniu.
A propo rekinów. Widzieli zodiaka którego nieopodal SJ nagle zaatakowały rekiny (już był poszyty)

Data: 2009-07-02 22:38:22
Autor: piotr
Safari nurkowe Egipt St.Johns [market]
Byliśmy po tym wypadku, nurkowisko nie zamknięte, ale niechętnie tam pływają, bo
jakaś psychoza zapanowała.
Ale płynąć tam można było, przynajmniej 2 tyg temu, bez żadnych problemów.

Data: 2009-07-02 23:30:07
Autor: anioł
> [...]

> A propo rekinów. Widzieli zodiaka którego nieopodal SJ nagle zaatakowały > rekiny (już był poszyty)

Dziwisz się ?
Zobacz co rekiny na SJ zrobiły miesiąć temu !
http://yfrog.com/6dsharkvj

--

Safari nurkowe Egipt St.Johns [market]