Safrane i silnik Volvo 2.5, i brak oleju

Data: 2012-04-03 21:34:19
Autor: Michał
Safrane i silnik Volvo 2.5, i brak oleju
dziś się okazało ze w jednym nie było oleju...
brakowało 4.2litra.... (tak do niego 4 tyg chciałem dolać tylko się pomyliłem i wlałem do innego)

to normalne że się od tego te silniki nie psują ?

2.2 daewoo zarznęło (eksplozja) się po ~130km jazdy 160km/h
bez oleju, a tu nic, chodził normalnie.

czy coś się mogło uszkodzić ? (objawów nie było)

Data: 2012-04-04 09:02:50
Autor: Agent

Użytkownik " Michał" <mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jlfqcr$hma$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pewnie miał ceramizer wlany. Jak nic się nie uszkodziło i chodził normalnie to następnym razem nie dolewaj. Więcej kasy na piwo będzie.

Data: 2012-04-04 10:12:33
Autor:
[...]

Coraz głupsze te twoje prowokacje.

--
MW

Data: 2012-04-04 11:41:12
Autor: Bydlę
On 2012-04-04 08:12:33 +0000, <MW> said:

[...]

Ee... to zacytowane jest fajne. :-)

--
Bydlę

Data: 2012-04-08 00:31:11
Autor: Michał
On 2012-04-04 08:12:33 +0000, <MW> said:

Ee... to zacytowane jest fajne. :-)

Ale to nie prowokacja :) i auto jeździ (jeszcze)

http://www.youtube.com/watch?v=PMGuO-KzuXg

to filmik 11 mies temu, tylko że się od tego czasu oleju (chyba)
nie nalało...

2.5 tfu volvo - goło i wesoło :) ale pancernie

Data: 2012-04-08 07:55:06
Autor: MM
Dnia 03-04-2012 o 23:34:19  Michał <mttj@wytnij.gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Nie pij już, nie jaraj już, a jak już to zrobiłeś to nie siadaj przed  komputerem i za kierownicą.

nudne się już to robi.

Safrane i silnik Volvo 2.5, i brak oleju