Saga Rodzin Polskich - odc.16 - "W imie łojca i syna i wadowica świntego"

Data: 2009-02-25 15:44:05
Autor: Grzegorz Z.
Saga Rodzin Polskich - odc.16 - "W imie łojca i syna i wadowica świntego"
75-letni mężczyzna wychodząc z domu oznajmił córce, że idzie popełnić
samobójstwo, ponieważ zabił swojego 55-letniego syna. Do tragedii miało
dojść we wsi Zakrzów pod Wadowicami.

O makabrycznej historii poinformował Alert24 mieszkaniec małopolskiej wsi,
w której miał rozegrać się dramat. 20 lutego na policję w Zakrzowie
zgłosiła się córka 75-letniego mężczyzny, ponieważ zaniepokoiła się tym, co
powiedział jej ojciec. - Kobieta powiedziała, że mężczyzna wychodząc z domu
20 lutego, powiedział jej, że idzie popełnić samobójstwo, ponieważ zabił
swojego 55-letniego syna - powiedziała asp. sztab. Elżbieta
Goleniowska-Warchał, rzeczniczka policji wojewódzkiej w Wadowicach. Od
soboty policja, straż pożarna oraz SOK-iści, poszukują zarówno ojca jak i
syna. Jako żywych. Policja nie potwierdza informacji o zabójstwie.

Mieszkańcy wsi Zakrzów powiedzieli w rozmowie z portalem wadowice24.pl, że
córka mężczyzny opowiedziała im, iż jej ojciec najpierw zabił jej
55-letniego brata, a następnie poćwiartował jego ciało i spalił je w piecu.

Portal ustalił także, że niedawno córka 75-letniego mężczyzny kilka dni
temu trafiła do zakładu psychiatrycznego.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6317907,Tragedia_rodzinna__zabil_syna_i_popelnil_samobojstwo_.html

Data: 2009-02-25 22:06:01
Autor: Piotr
Dnia Wed, 25 Feb 2009 15:44:05 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

75-letni mężczyzna wychodząc z domu oznajmił córce, że idzie popełnić
samobójstwo, ponieważ zabił swojego 55-letniego syna. Do tragedii miało
dojść we wsi Zakrzów pod Wadowicami.

A zgrzesiu na warcie przy szambie stoi, niczego się nie boi...
Dzielny zgrześ! Znaczyt maładiec!
pz
Piotr

Data: 2009-02-26 00:34:18
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 25 Feb 2009 22:06:01 +0100, Piotr napisał(a):

[...]

O tak. Wg ciebie powinienem po cichutku, w izdebce, by bóg żydów oddał mi?

Data: 2009-02-26 14:19:28
Autor: Piotr
Dnia Thu, 26 Feb 2009 00:34:18 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

O tak. Wg ciebie powinienem po cichutku, w izdebce, by bóg żydów oddał mi?

O tak, ty powinieś po cichu, w izdebce i tak jak umiesz.
pz
Piotr

Data: 2009-02-27 04:23:46
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 26 Feb 2009 14:19:28 +0100, Piotr napisał(a):

Dnia Thu, 26 Feb 2009 00:34:18 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

O tak. Wg ciebie powinienem po cichutku, w izdebce, by bóg żydów oddał mi?

O tak, ty powinieś po cichu, w izdebce i tak jak umiesz.

A na koniec sru dziadka do pieca?

Data: 2009-02-27 07:42:33
Autor: Piotr
Dnia Fri, 27 Feb 2009 04:23:46 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

A na koniec sru dziadka do pieca?

Ja tam waszych obyczajów nie znam, zgrzesiu... Ale pamiętaj w Polsce
to za dziadka w piecu pójdziesz do więzienia.
pz
piotr

Data: 2009-02-27 10:36:23
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 27 Feb 2009 07:42:33 +0100, Piotr napisał(a):

Dnia Fri, 27 Feb 2009 04:23:46 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

A na koniec sru dziadka do pieca?

Ja tam waszych obyczajów nie znam, zgrzesiu... Ale pamiętaj w Polsce
to za dziadka w piecu pójdziesz do więzienia.

To prawda. Nawet jeśli bym się kościelnie ożenił i sam dziadkiem został.

Data: 2009-02-27 07:59:26
Autor: Andrzej Kokakolski
Saga Rodzin Polskich - odc.16 -
Przeciez Pan ma wlasnie podobna mentalnosc jak ten morderca,
tyle ze Pana raduje zabijanie dziecka w lonie matki.

AK

"Ach jakze mi jest szkoda Ern'sta Hemingway'a
Hej, czyscil dubeltowke przestrzelil se

glowke"                 --

Data: 2009-02-27 09:32:06
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 27 Feb 2009 07:59:26 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski napisał(a):

Przeciez Pan ma wlasnie podobna mentalnosc jak ten morderca,
tyle ze Pana raduje zabijanie dziecka w lonie matki.

Czytał Pan w ogóle mój post na początku wątku?

W wiadomości nie było ani słowa o grzebaniu w cipie!

Data: 2009-02-27 12:50:20
Autor: Andrzej Kokakolski
Saga Rodzin Polskich - odc.16 -
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Czytał Pan w ogóle mój post na początku wątku?

W wiadomości nie było ani słowa o grzebaniu w cipie!

Byla mowa o usmiercaniu. I do tego sie odnosilem.
Czy na swiat i wszelkie zagadnienia patrzy Pan tylko przez...
TAKI "pryzmat"?   :)

AK

Data: 2009-02-27 16:17:48
Autor: Kanada
Saga Rodzin Polskich - odc.16 -
Andrzej Kokakolski napisal:

Byla mowa o usmiercaniu. I do tego sie odnosilem.
Czy na swiat i wszelkie zagadnienia patrzy Pan tylko przez...
TAKI "pryzmat"?   :)

Problem aborcji jest kontrowersyjny, ale mysle, ze warto przed zajeciem jakiegos radykalnego stanowiska w tej sprawie poznac statystyki:

http://www.abortionno.org/Resources/fastfacts.html

Wnioski prosze sobie samemu wyciagnac z faktow.

Data: 2009-02-27 16:20:32
Autor: Karol
Saga Rodzin Polskich - odc.16 -

ups, sorry wpisal mi sie w poprzednim poscie nie moj obecny nick:))

Karol

Data: 2009-02-27 22:18:43
Autor: Grzegorz Z.
Saga Rodzin Polskich - odc.16 -
Dnia Fri, 27 Feb 2009 12:50:20 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski napisał(a):

[...]

Byla mowa o usmiercaniu.

Aha. Dobrze zatem że wątek nie był o zżeraniu schabowego.

Data: 2009-02-28 23:25:46
Autor: ColgatesBilly
Saga Rodzin Polskich - odc.16 -

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:1h7u6kgfrvll8.8zuxwyqoc9g9$.dlg40tude.net...
[...]

A wlasnie ze takie nostalgiczne wontki maja wielka przyszlosc !

Data: 2009-02-27 13:50:18
Autor: Maur Zgór
Saga Rodzin Polskich - odc.16 - "W imie łojca i syna i wadowica świntego"
Bo to był antysemita

http://www.rp.pl/artykul/269468.html

--
Maur Zgór

Saga Rodzin Polskich - odc.16 - "W imie łojca i syna i wadowica świntego"