Saga rodu Wałkunów nie zaginie...

Data: 2009-06-18 15:22:17
Autor: Piotr
Saga rodu Wałkunów nie zaginie...
"Trwają prace nad kolejną serią "Świata według Kiepskich". W
najnowszych odcinkach rodzina Kiepskich i ich przyjaciele tradycyjnie
będą zaskakiwać widzów swoimi pomysłami. Już po raz kolejny fani
przekonają się o nadzwyczajnej wyobraźni bohaterów, którzy - aby
rozwiązać swoje problemy życiowe - gotowi są na bardzo wiele. Nowa
seria, składająca się z 15 odcinków, zostanie wyemitowana na antenie
Telewizji POLSAT jesienią 2009 roku."

http://film.onet.pl/zwiastuny/0,66046,,,322,fotonews.html

A już się martwiłem, że emisja przygód Jarosława Kiepskiego zostanie
przerwana.
Piotr

Data: 2009-06-18 07:01:51
Autor: boukun
On 18 Cze, 15:22, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
[...]

A widzisz tłuku, pozostałoby ci tylko oglądać stare, wyśmienite
odcinki na serwisie który podawał ostatnio Tzwa w Ips...

Data: 2009-06-18 16:04:55
Autor: Piotr
Dnia Thu, 18 Jun 2009 07:01:51 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

[...]

Moje stwierdzenie to tylko taka figura retoryczna, Jarku.
Ja mam tu świat wg wałkuna na bieżąco, he, he.
Piotr

Data: 2009-06-18 07:15:59
Autor: boukun
On 18 Cze, 16:04, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

> [...]

Moje stwierdzenie to tylko taka figura retoryczna, Jarku.
Ja mam tu świat wg wałkuna na bieżąco, he, he.

A co masz w domu to nie chcę wiedzieć.

boukun

Data: 2009-06-18 16:24:51
Autor: Piotr
Dnia Thu, 18 Jun 2009 07:15:59 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

A co masz w domu to nie chcę wiedzieć.

He, he, he, ćwiczysz na konkurs "Hałsfrałszpass", Jarku?
Piotr

Data: 2009-06-18 16:34:22
Autor: Vic
Saga rodu Wałkunów nie zaginie...