Sagi rodzinny Bi³yk c.d.

Data: 2009-08-15 09:01:38
Autor: Antenka
Sagi rodzinny Bi³yk c.d.
Jan Bi³yk lat 28 - grupowy nick Tzvelel Aldona

Ewa Bi³yk lat 23 - siostra Aldony, lat 23 ,studentka matematyki

A teraz bomba!

S.Teresa Bi³yk - starsza siostra Jasia - Tzvelka - wst±pi³a do zakonu
i pisuje podrêczniki do nauki religii dla dzieci

Antenka

Data: 2009-08-15 09:22:19
Autor: Tzva Adonai
Sagi rodzinny Bi³yk c.d.
On 15 Sie, 18:01, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

S.Teresa Bi³yk - starsza siostra Jasia - Tzvelka - wst±pi³a do zakonu
i pisuje podrêczniki do nauki religii dla dzieci

No widzisz, moherowy pierdzib±czku, nieopatrznie zaatakowa³a¶ swój
gatunek...

Data: 2009-08-15 09:32:28
Autor: Antenka
Sagi rodzinny Bi³yk c.d.
No widzisz, moherowy pierdzib±czku, nieopatrznie zaatakowa³a¶ swój
gatunek...

A jednak siostra Jasia, bo bardzo siê napuszy³ - zupe³nie
niepotrzebnie :)

Antenka

P.s. Tzvelek sorry, wiem ¿e to by³a okrutna z³o¶liwo¶æ z moeje strony,
naprawdê sorry. Siostrê masz fajn±, je¶li to rzeczywi¶cie twoja
siostra.
Oczywi¶cie, nie dzwoni³am do ¿adnej Ewy. A te foty s± ¶wietne, je¶li
s± twoje, to gratulujê.

Data: 2009-08-15 19:16:37
Autor: bolek
Sagi rodzinny Bi³yk c.d.

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:29015e28-b562-4b0e-9cf6-7d88a7a56349b15g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- --

A ma co¶ takiego rodziców ? Klon ?
A mo¿e procesor. Bo to nie my¶li.

Data: 2009-08-15 20:08:48
Autor: konserwator
Sagi rodzinny Bi³yk c.d.

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:d210d314-e67f-4be9-bbcc-c7cc7ded9814w6g2000yqw.googlegroups.com...
[...]

zakonu kabalistow?

Data: 2009-08-15 21:17:01
Autor: ColgatesBilly
Sagi rodzinny Bi³yk c.d.
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:d210d314-e67f-4be9-bbcc-c7cc7ded9814w6g2000yqw.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -

Myslisz (jak ja) ze powodem jego stanu jest
nieszczesliwa milosc... kazirodcza?

Kol

Data: 2009-08-15 12:10:48
Autor: Antenka
Sagi rodzinny Bi³yk c.d.
On 15 Sie, 20:17, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

[...]

Kris, wiesz co na to jeszcze nie wpad³am...Mo¿e rzeczywi¶cie zakocha³
siê we w³asnej siostrze..No ale na to pytanie tylko Tzvelek  zna
odpowied¼.

Antenka

Data: 2009-08-17 12:15:15
Autor: plazoVic
Sagi rodzinny Bi³yk c.d.
Antenka wrote:
[...]

Antenko, po jakiego grzyba babrasz sie w wywlekanie czyichs personaliow?
Przeciez to jest grupa dyskusyjna, pisujemy tutaj pod pseudonimami i zalozenie jest takie, ze tak ma zostac.

Do dyskusji z Tzva potrzebujesz wiedziec jak ma na nazwisko i czym zajmuje sie jego siostra??? A sama chcialabys, zeby ktos zajal sie wywlekaniem informacji o twoim zyciu?

Tzva to picer i niedowartosciowany egocentryk. Ale to wszystko widac w jego postach. Po co to dodatkowo weryfikowac?

--
plazoVic

"Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabraæ" SJL

Data: 2009-08-17 03:26:49
Autor: Antenka
Sagi rodzinny Bi³yk c.d.

Masz racjê. Kto¶ zacz±³ badaæ, a ja podchwyci³am. No i te moje
detektywistczne ci±goty...I dodatkowo ta babska ciekawo¶æ, zupe³nie
jak Ewa w raju .Przyrzekam uroczy¶cie, ¿e o nikm z psp nie chcê
niczego wiedzieæ. O mnie te¿ niczego siê nie dowiecie...;)

Antenka

Data: 2009-08-17 12:32:32
Autor: plazoVic
Sagi rodzinny Bi³yk c.d.
Antenka wrote:
Przyrzekam uroczy¶cie, ¿e o nikm z psp nie chcê
niczego wiedzieæ.

:)

O mnie te¿ niczego siê nie dowiecie...;)

Jak ktos bedzie bardzo chcial to sie dowie.

Troche umiejetnosci, troche sprytu i kazdego masz jak na tacy. Niestety.

Data: 2009-08-17 07:05:22
Autor: Antenka
Sagi rodzinny Bi³yk c.d.
Jak ktos bedzie bardzo chcial to sie dowie.

Troche umiejetnosci, troche sprytu i kazdego masz jak na tacy. Niestety.

My¶la³am, ¿e jak na patelni :)

Antenka

Data: 2009-08-17 14:09:13
Autor: raff
Sagi rodzinny Bi³yk c.d.
Antenka pisze:
[...]

Dobrze, Pani Chemiku ;-)

R.

Data: 2009-08-17 07:12:54
Autor: Antenka
Sagi rodzinny Bi³yk c.d.

Dobrze, Pani Chemiku ;-)

Co¶ ty wymy¶li³ Raffik hmm? Jaki "Chemik"? Tu Antenka :D

Antenka

P.s. Z chemii pamiêtam ten wierszyk: "Chemiku m³ody lej zawsze kwas do
wody".No i jakie¶ symbole, warto¶ciowo¶æ niektórych pierwiastków. To
by³ mój ¶rednio-umiarkowany ulubiony przedmiot, bardziej lubi³am
fizykê. Dziwne, bo matmy nie znosi³am.

Data: 2009-08-17 14:27:42
Autor: Aron
Sagi rodzinny Bi³yk c.d.

U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:0a2c1619-821e-4135-81e9-6119612408b5e27g2000yqm.googlegroups.com...

[...]

No nareszcie cos madrego !

Szachraj Goldszmidt

Data: 2009-08-17 07:14:53
Autor: Antenka
Sagi rodzinny Bi³yk c.d.
No nareszcie cos madrego !

Tzvelek wrzuæ na luz. My¶la³e¶, ¿e ciê dopadnê w realu? Jestem zbyt
powa¿na na tak± dziecinadê :D

Antenka

Data: 2009-08-18 01:01:37
Autor: Antenka
Sagi rodzinny Bi³yk c.d.

Nieszczê¶liwie zakochana niewiasto,

Aha, jak tak piszesz to mo¿e tak jest. Po co zmieni³ nick? Wariatkowo,
jak pragnê zdrowia, wariatkowo :D

Antenka

P.s. Nie wybieram sobie na obiekt westchnieñ ch³optysiów uzale¿nionych
od netu ze schiz± ;-)

Sagi rodzinny Bi³yk c.d.