Sagi rodzinny Bi³yk c.d.

Data: 2009-08-15 21:17:01
Autor: ColgatesBilly
Sagi rodzinny Bi³yk c.d.
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:d210d314-e67f-4be9-bbcc-c7cc7ded9814w6g2000yqw.googlegroups.com...
Jan Bi³yk lat 28 - grupowy nick Tzvelel Aldona

Ewa Bi³yk lat 23 - siostra Aldony, lat 23 ,studentka matematyki

A teraz bomba!

S.Teresa Bi³yk - starsza siostra Jasia - Tzvelka - wst±pi³a do zakonu
i pisuje podrêczniki do nauki religii dla dzieci

Antenka

-- -- -- -- -- -

Myslisz (jak ja) ze powodem jego stanu jest
nieszczesliwa milosc... kazirodcza?

Kol

Data: 2009-08-15 12:10:48
Autor: Antenka
Sagi rodzinny Bi³yk c.d.
On 15 Sie, 20:17, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

[...]

Kris, wiesz co na to jeszcze nie wpad³am...Mo¿e rzeczywi¶cie zakocha³
siê we w³asnej siostrze..No ale na to pytanie tylko Tzvelek  zna
odpowied¼.

Antenka

Sagi rodzinny Bi³yk c.d.