Sakiewicz: pod krzyżem przypalali papierosami. "Mamy dowód"

Data: 2010-10-28 04:16:10
Autor: muto2100
Sakiewicz: pod krzyżem przypalali papierosami. "Mamy dowód"
Data: 2010-10-28 13:45:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Sakiewicz: pod krzyzem przypalali papierosami. "Mamy dowód"

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:8e8ea992-fd65-421f-91d4-6c1c41b8baecg13g2000yqj.googlegroups.com...
http://www.wpolityce.pl/view/3274/Sakiewicz__pod_krzyzem_przypalali_papierosami___Mamy_dowod_.html

Jedna pani drugiej pani....
Zalosne...

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"
"Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)"

Data: 2010-10-28 19:57:07
Autor: u2
[...]

Nie jedna pani drugiej pani, tylko jeden "pan" drugiej pani.

Data: 2010-10-28 21:28:39
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Sakiewicz: pod krzyzem przypalali papierosami. "Mamy dowód"

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cc9626b$0$22807$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Sakiewicz ma 30 procesów za oszczerstwa. Tfu!

Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy ¶wiecki obyczaj, że politycy odpowiadaj± przed ludĽmi,
 a nie przed hierarchi± ko¶cieln± -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-28 21:32:55
Autor: Andrzej Adam Filip
Kto ma procesy "za oszczerstwa"?
Jarek nie obronił kżyża <Brońmy RP przed pisem@..pl> pisze:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:4cc9626b$0$22807$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Sakiewicz ma 30 procesĂłw za oszczerstwa. Tfu!

A ile procesów prawomocnie *przegrał*?

Bo proces *karny* "o oszczerstwo" to nawet Kobylański mógł wytoczyć,
wytoczył i toczy (AFAIR).

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Za cierpienie da BĂłg zbawienie.

Data: 2010-10-28 23:38:59
Autor: Jaksa
Kto ma procesy "za oszczerstwa"?

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ganzpgpsz7+AAS@glynda.huge.strangled.net...
> [...]

A ile procesów prawomocnie *przegrał*?

Bo proces *karny* "o oszczerstwo" to nawet Kobylański mógł wytoczyć,

Czy ty aby masz co¶ przeciwko Panu Kobylańskiemu ?
Wielce szanowna persona, kapelusz z głowy!

Jaksa

Data: 2010-10-28 23:51:12
Autor: Jesienny
Jaksa napisał:

Bo proces *karny* "o oszczerstwo" to nawet Kobylański mógł wytoczyć,
wytoczył i toczy (AFAIR).

Czy ty aby masz co¶ przeciwko Panu Kobylańskiemu ?
Wielce szanowna persona, kapelusz z głowy!

Wielce szanowny szmalcownik z "Grunwaldu" i moczarów.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-10-29 09:17:51
Autor: Andrzej Adam Filip
Jesienny <Kruk@pisuary.pl> pisze:
Jaksa napisał:

Bo proces *karny* "o oszczerstwo" to nawet Kobylański mógł wytoczyć,
wytoczył i toczy (AFAIR).

Czy ty aby masz coś przeciwko Panu Kobylańskiemu ?
Wielce szanowna persona, kapelusz z głowy!

Wielce szanowny szmalcownik z "Grunwaldu" i moczarĂłw.

Byłbyś *znacznie* bardziej wiarygodny gdybyś zamieścił swoje "dane osobowe/adresowego" i pokazał że wizja pozwu ze strony
Kobylańsiego przed sądami RP nie wystrasza cię w "bezpieczną" i *tchórzliwą* anonimowość.

Bo ja miewałem okresy gdy sądziłem że ten proces (karny z powództwa
prywatnego) jest karÄ… samÄ… w sobie przeciw parunastu pozwanym :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Wierzyć w Tao jest łatwo, ale przyjąć Tao jest trudno.

Data: 2010-10-29 09:59:00
Autor: dK
Kto ma procesy "za oszczerstwa"?

Użytkownik "Jesienny" <Kruk@pisuary.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lomltcchotpx$.1fcxbky5yfjtg$.dlg40tude.net...
Jaksa napisał:

[...]

Jakie¶ konkrety, dowody? Czy tylko powtarzasz plotki ciotki Lotki?

dK

Data: 2010-10-30 00:38:12
Autor: Jaksa

Jaksa napisał:

> Czy ty aby masz co¶ przeciwko Panu Kobylańskiemu ?
> Wielce szanowna persona, kapelusz z głowy!

Wielce szanowny szmalcownik z "Grunwaldu" i moczarów.

Co ty powiesz Idzikowski? Jan Kobylański, od powojnia
zamieszkały w Ameryce Łacińskiej, polski multimilioner
z Paragwaju a póĽniej Urugwaju, udzielał się w tym samym
czasie w PZPR-owym Grunwaldzie i dodatkowo jeszcze
był moczarowcem?

Ty możesz z Kawęckim konkurować o miano głupa psp.

Jaksa

Data: 2010-10-28 15:45:33
Autor: cirrus
[...]

Mamy, ale nie pokazemy nikomu.

--
stevep

Data: 2010-10-28 19:50:38
Autor: Polok_prawdziwy
muto2100 wrote:

http://www.wpolityce.pl/view/3274/Sakiewicz__pod_krzyzem_przypalali_papierosami___Mamy_dowod_.html

No ajak miały te cygaretki gasić, wewłosach, cyjak...!?

- gdyby wewłosach, to mogły siem zapolić i łokrutny pożar spowodować, ty CIMNOMASO...!

Data: 2010-10-28 20:02:52
Autor: Grzegorz Z.