Sakwa do garnituru

Data: 2010-09-10 09:05:31
Autor: Zbrochaty
Sakwa do garnituru
Witam,
szukam sakwy, skorzanej albo wykonanej podobnie jak torba do
notebooka.
Cel cwiczenia jest taki aby sakwa do zludzenia przypominala teczke,
ktora  moglbym zabrac ze soba na spotkanie (zazwyczaj w garniturze)
Wielkosc taka, aby wlozyc laptop, zasilacz, notatnik i kilka papierow.

Czy ktos cos takiego widzial i gdzie zakupić?

Zbrochaty

Data: 2010-09-10 11:41:21
Autor: Maciek
Sakwa do garnituru
On 10 Wrz, 18:05, Zbrochaty <zbroch...@gmail.com> wrote:

Czy ktos cos takiego widzial i gdzie zakupić?

Hej,

Ja używam takiej:
http://www.bikekatalog.pl/2009/akcesoria/1516/foto:1/
Sprawdza się, chociaż może wydawać się nieco za duża.
W komplecie jest pokrowiec na deszcz a mocowanie po zdjęciu z
bagażnika
można sprytnie zamaskować i wtedy wygląda jak zwykła torba na laptop.

Cena podana w linku jest trochę na wyrost, mi udało się kupić ~150PLN
taniej.

Pozdrawiam,

Maciek

Data: 2010-09-10 22:21:11
Autor: Rafał Grzelak
Sakwa do garnituru
Maciek wrote:

Ja używam takiej:
http://www.bikekatalog.pl/2009/akcesoria/1516/foto:1/

Do granituru?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-09-12 00:54:24
Autor: reme.k
Sakwa do garnituru
> Ja używam takiej:
> http://www.bikekatalog.pl/2009/akcesoria/1516/foto:1/

Do granituru?

Właśnie ja mam taką wizję co by do garnituru mieć coś "rowerowego" "sakwowego"
bo eleganckiej teczki która będzie pasować do ubrania to raczej się nie znajdzie.
Zatem można pójść w przeciwną stronę i mieć coś wygląda jak sakwa rowerowa a nie
udaje teczkę.
Będzie taki ekscentryczny dizajn i może nawet czasem kogoś to zaintryguje czemu
właśnie tak :)
Zawsze wydaje mi się że ludzie wyrobieni i obyci zauważą że dziwny wygląd torby
nie wynika z braku kasy czy gustu tylko że to ma głębszy sens :)

Data: 2010-09-12 01:00:09
Autor: Piotr M
Sakwa do garnituru
Dnia 12-09-2010 o 00:54:24 <reme.k@vp.pl> napisał(a):

awsze wydaje mi się że ludzie wyrobieni i obyci zauważą że dziwny wygląd  torby
nie wynika z braku kasy czy gustu tylko że to ma głębszy sens

Tiaa, np być albo nie być.. ochlapany przez samochód.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-09-12 01:16:11
Autor: Rafał Grzelak
Sakwa do garnituru
reme.k@vp.pl wrote:

[...]

Tylko po co sobie komplikowac zycie?
Trzeba znalezc sakwe, do ktorej wejdzie teczka.

Jak pobrudzisz sakwe, to teczka bedzie czysta.
Jak pobrudzisz teczko-sakwe, to chodzisz z brudna albo pierzesz w
lazience w pracy. Bez sensu imho. :)

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-10-26 09:19:02
Autor: 666
Sakwa do garnituru
Nigdy się nie przejmowałem, jakiego rodzaju torbę/teczkę noszę do garnituru :-
Oczywiście musiała pasować do paska i butów...

Najgorzej to z plecakiem, wszelkich toreb mam dość (z każdą obciążoną paroma kilogramami torbą czuję się jak pokrzywieniec), a mody na plecak do granituru jeszcze nie wymyślono...

-- -- -

Data: 2010-09-10 18:24:21
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sakwa do garnituru
Zbrochaty bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
Czy ktos cos takiego widzial i gdzie zakupić?

Poszukaj może w ofercie Brooksa. Jeżeli znajdziesz to jedno mogę
zagwarantować: tanie nie będzie.

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-09-10 19:10:46
Autor: kosik
Sakwa do garnituru
W dniu 2010-09-10 18:05, Zbrochaty pisze:
[...]

Popatrz na ofertę firmy Fastrider. A najlepiej to kup sobie wodoodporną Crosso i klasyczną walizkę. Ja właśnie jeżdżę z taką sakwę i w miare potrzeb wkładam do niej torbe z laptopem 15,6" lub skórzaną teczkę. Wychodzi pewnie drożej ale bardziej uniwersalnie.

kosik

Data: 2010-09-10 23:02:20
Autor: Piotr M
Sakwa do garnituru
Dnia 10-09-2010 o 19:10:46 kosik <kosik77@interiabezsyfu.pl> napisał(a):

[...]

Też sobie o takim rozwiązaniu pomyślałem (mimo, że nie muszę pracować pod  krawatem, a i całe szczęście). Chodzić z sakwą i w garniturze? :) Trochę,  hmm, u uciążliwe (bród), niewygodne i może nawet śmieszne.. Ja jakbym  musiał to na pewno tez bym wkładał walizkę czy teczkę do jakiejś  wodoodpornej sakwy i hej.

Data: 2010-09-11 20:24:03
Autor: Jan Srzednicki
Sakwa do garnituru
On 2010-09-10, kosik wrote:
[...]

A skoro w temacie - kojarzycie nieprzemakalną torbę rowerową (na
bagażnik oczywiście) na samego laptopa - znaczy możliwie cienką i małą?
Office Bagi Ortlieba są duuuże, a mi się marzy maleństwo do równoważenia
sakwy z róşnymi bibelotami.

Data: 2010-09-14 16:16:09
Autor: Paweł Suwiński
Sakwa do garnituru
Dnia pią, 10 wrz 2010 tako rzecze Zbrochaty:

szukam sakwy, skorzanej albo wykonanej podobnie jak torba do
notebooka.
(...)
Czy ktos cos takiego widzial i gdzie zakupić?

New Look robi coś takiego:
http://www.rowerystylowe.pl/sakwy-torby-sakwy-rowerowe-jednostronne-c-24_350_137.html

Paweł Suwiński

Data: 2010-09-15 10:59:05
Autor: Zbrochaty
Sakwa do garnituru
New Look robi coś takiego:http://www.rowerystylowe.pl/sakwy-torby-sakwy-rowerowe-jednostronne-c...

Dzieki,
cos podobnego do tej torby chyba by bylo najlepsze:
http://www.rowerystylowe.pl/sakwa-rowerowa-laptopa-topeak-office-p-4529.html
Bede musial zobaczyc i dotknac, moze beda mieli nieco mniejsze (maly
laptop, kola 26 cali)
Jesli bede ja uzywal to tylko kiedy bedzie sucho - blotniki, peleryna/
wiatrowka to w przypadku deszczu i garnituru sa tylko polsrodkami. Nie
zamierzam wydawac kilkuset zl miesiecznie na pralnie chemiczna...

A inne pomysly przedpiscow: teczka w sakwie niby OK, ale za ktoryms
razem sakwa po prostu zniknie :)

Zbrochaty

Data: 2010-10-25 09:47:55
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Sakwa do garnituru
w odpowiedzi Zbrochaty na post news:7b0a2f12-e58d-469f-8831-
763f9bb86cd6@q9g2000vbd.googlegroups.com z Pt 10 wrz 2010 18:05:31 pisze co nastepuje:

Czy ktos cos takiego widzial i gdzie zakupić?

http://www.ortlieb.co.uk/product_info.php?pName=office-bag-
2&cName=bike-hard-shells

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2010-10-25 12:10:45
Autor: kosik
Sakwa do garnituru
W dniu 2010-10-25 11:47, Grzegorz Baltazar Kajdrowicz pisze:
http://www.ortlieb.co.uk/product_info.php?pName=office-bag-
2&cName=bike-hard-shells

Zaspamuję troszkę:

Mam taką na sprzedaż :)

kosik

Data: 2010-10-26 10:12:57
Autor: kosik
Sakwa do garnituru
W dniu 2010-10-25 22:26, Grzegorz Baltazar Kajdrowicz pisze:
za ile?

Poszło na maila.

kosik

Sakwa do garnituru