Sakwa do garnituru

Data: 2010-09-10 19:10:46
Autor: kosik
Sakwa do garnituru
W dniu 2010-09-10 18:05, Zbrochaty pisze:
szukam sakwy, skorzanej albo wykonanej podobnie jak torba do
notebooka.
Cel cwiczenia jest taki aby sakwa do zludzenia przypominala teczke,
ktora  moglbym zabrac ze soba na spotkanie (zazwyczaj w garniturze)
Wielkosc taka, aby wlozyc laptop, zasilacz, notatnik i kilka papierow.

Popatrz na ofertę firmy Fastrider. A najlepiej to kup sobie wodoodporną Crosso i klasyczną walizkę. Ja właśnie jeżdżę z taką sakwę i w miare potrzeb wkładam do niej torbe z laptopem 15,6" lub skórzaną teczkę. Wychodzi pewnie drożej ale bardziej uniwersalnie.

kosik

Data: 2010-09-10 23:02:20
Autor: Piotr M
Sakwa do garnituru
Dnia 10-09-2010 o 19:10:46 kosik <kosik77@interiabezsyfu.pl> napisał(a):

[...]

Też sobie o takim rozwiązaniu pomyślałem (mimo, że nie muszę pracować pod  krawatem, a i całe szczęście). Chodzić z sakwą i w garniturze? :) Trochę,  hmm, u uciążliwe (bród), niewygodne i może nawet śmieszne.. Ja jakbym  musiał to na pewno tez bym wkładał walizkę czy teczkę do jakiejś  wodoodpornej sakwy i hej.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-09-11 20:24:03
Autor: Jan Srzednicki
Sakwa do garnituru
On 2010-09-10, kosik wrote:
[...]

A skoro w temacie - kojarzycie nieprzemakalną torbę rowerową (na
bagażnik oczywiście) na samego laptopa - znaczy możliwie cienką i małą?
Office Bagi Ortlieba są duuuże, a mi się marzy maleństwo do równoważenia
sakwy z róşnymi bibelotami.

Sakwa do garnituru