Sakwa do garnituru

Data: 2010-09-10 11:41:21
Autor: Maciek
Sakwa do garnituru
On 10 Wrz, 18:05, Zbrochaty <zbroch...@gmail.com> wrote:

Czy ktos cos takiego widzial i gdzie zakupić?

Hej,

Ja używam takiej:
http://www.bikekatalog.pl/2009/akcesoria/1516/foto:1/
Sprawdza się, chociaż może wydawać się nieco za duża.
W komplecie jest pokrowiec na deszcz a mocowanie po zdjęciu z
bagażnika
można sprytnie zamaskować i wtedy wygląda jak zwykła torba na laptop.

Cena podana w linku jest trochę na wyrost, mi udało się kupić ~150PLN
taniej.

Pozdrawiam,

Maciek

Data: 2010-09-10 22:21:11
Autor: Rafał Grzelak
Sakwa do garnituru
Maciek wrote:

Ja używam takiej:
http://www.bikekatalog.pl/2009/akcesoria/1516/foto:1/

Do granituru?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-09-12 00:54:24
Autor: reme.k
Sakwa do garnituru
> Ja używam takiej:
> http://www.bikekatalog.pl/2009/akcesoria/1516/foto:1/

Do granituru?

Właśnie ja mam taką wizję co by do garnituru mieć coś "rowerowego" "sakwowego"
bo eleganckiej teczki która będzie pasować do ubrania to raczej się nie znajdzie.
Zatem można pójść w przeciwną stronę i mieć coś wygląda jak sakwa rowerowa a nie
udaje teczkę.
Będzie taki ekscentryczny dizajn i może nawet czasem kogoś to zaintryguje czemu
właśnie tak :)
Zawsze wydaje mi się że ludzie wyrobieni i obyci zauważą że dziwny wygląd torby
nie wynika z braku kasy czy gustu tylko że to ma głębszy sens :)

Data: 2010-09-12 01:00:09
Autor: Piotr M
Sakwa do garnituru
Dnia 12-09-2010 o 00:54:24 <reme.k@vp.pl> napisał(a):

awsze wydaje mi się że ludzie wyrobieni i obyci zauważą że dziwny wygląd  torby
nie wynika z braku kasy czy gustu tylko że to ma głębszy sens

Tiaa, np być albo nie być.. ochlapany przez samochód.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-09-12 01:16:11
Autor: Rafał Grzelak
Sakwa do garnituru
reme.k@vp.pl wrote:

[...]

Tylko po co sobie komplikowac zycie?
Trzeba znalezc sakwe, do ktorej wejdzie teczka.

Jak pobrudzisz sakwe, to teczka bedzie czysta.
Jak pobrudzisz teczko-sakwe, to chodzisz z brudna albo pierzesz w
lazience w pracy. Bez sensu imho. :)

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-10-26 09:19:02
Autor: 666
Sakwa do garnituru
Nigdy się nie przejmowałem, jakiego rodzaju torbę/teczkę noszę do garnituru :-
Oczywiście musiała pasować do paska i butów...

Najgorzej to z plecakiem, wszelkich toreb mam dość (z każdą obciążoną paroma kilogramami torbą czuję się jak pokrzywieniec), a mody na plecak do granituru jeszcze nie wymyślono...

-- -- -