[Jaka?] Sakwa na bagaznik

Data: 2009-11-27 13:35:31
Autor: aroslaw
[Jaka?] Sakwa na bagaznik
Witam

Poszukuje sakwe na bagaznik do wypadow za miasto tak wiec szukam czegos w cenie do 100zl no ostatecznie 110 max.
Dobrze by bylo zeby sakwa miala tzw górną torbę.
Jak narazie znalazlem w miare sensowną sakwe Kelly`s KB 205G
Czy warto ją kupic a moze znacie Panowie cos podobnego ??

Data: 2009-11-27 14:31:37
Autor: Bartek znad Nysy
[Jaka?] Sakwa na bagaznik
Witam

Ja używam podobnej KB250L. Na krótkie wypady za miasto może być. Sposób
mocowania  na rzepy do bagażnika nie jest zbyt udany jeżeli zachodzi
potrzeba częstego zdejmowania i zaczepiania. Trzeba się trochę
pogimnastykować zwłaszcza jak jest wypełniona. Wodoodporności jescze nie
przetestowałem.

Pozdrawiam
Bartek znad Nysy

Data: 2009-11-27 14:53:58
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[Jaka?] Sakwa na bagaznik
aroslaw bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

Coś podobnego to ja znam, od HiMountain. Masakra.
Weź lepiej kup sakwę od Crosso. Zestaw Dry-ów kosztuje 170zł. Wiem, że to
nieco ponad zakładany budżet, ale pchanie się w Kelly'sa ma sens jedynie
jeżeli będziesz chciał jeździć w słoneczne dni i zawsze będziesz miał rower
na oku. Crosso zdemontujesz w sekundę i są wodoszczlne. Może nie jest to
szczyt dizajnu, ale po co pchać się w Kelly'sa? Ja mam zestaw Dry-ów od kilku lat, od około pół roku używam ich praktycznie
codziennie (dojazdy na uczelnię). Poza faktem, że nic nie można w nich
znaleźć (brak przegródek) są świetne. --

[Jaka?] Sakwa na bagaznik