Sakwy Crosso a bagażnik Accenta

Data: 2009-07-27 12:53:04
Autor: piecia aka dracorp
Sakwy Crosso a bagażnik Accenta
Witam
Takie drobne pytanie czy sakwy Crosso Dry Big http://www.crosso.pl/pages/pl/produkty/sakwy-rowerowe/dry/dry-big.php
będą bez problemu pasować do bagażnika Accent RC-38
http://velo.com.pl/www/szukaj/?k=24&id=289
lub RC-37
http://velo.com.pl/www/szukaj/?k=24&id=290
Hak z sakwy lidlowej mi pękł a jak sobie popatrzyłem na mocowanie Crosso to pomyślałem że raczej nie będę robił nowego bo i tak pozostanie reszta plastikowa.
Z góry dziękuję.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-07-27 09:58:05
Autor: wojtek_w_pracy
On 27 Lip, 14:53, piecia aka dracorp <x...@onet.pl> wrote:
[...]

Drugi da radę (ma oczka do haków stabilizujących) , o pierwszym
zapomnij :)
Pozdr
wojtek_n

Data: 2009-07-27 19:36:43
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Mon, 27 Jul 2009 09:58:05 -0700, wojtek_w_pracy napisał(a):

Drugi da radę (ma oczka do haków stabilizujących) , o pierwszym zapomnij
:)
Dzięki, wymieniłem dwa bo nie byłem pewien który mam. Teraz jestem w domu i wiem że to RC-37
Pozostaje tylko zamówić sakwy.

--
piecia aka dracorp

Sakwy Crosso a bagażnik Accenta