Sakwy Crosso na tylnym bagażniku + fotelik Hamax

Data: 2010-08-05 05:45:40
Autor: Laszpa
Sakwy Crosso na tylnym bagażniku + fotelik Hamax
Sakwy Crosso na tylnym bagażniku + fotelik Hamax: możliwe? Przerabiał
to ktoś?

Pozdrawiam,
Laszpa

Data: 2010-08-05 14:55:51
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Thu, 5 Aug 2010 05:45:40 -0700 (PDT), Laszpa napisał(a):

Sakwy Crosso na tylnym bagażniku + fotelik Hamax: możliwe? Przerabiał
to ktoś?

Przerabiałem - nie przejdzie.

http://picasaweb.google.pl/lh/photo/bW5eVbaZxZbAkrS5rcDPsg?feat=directlink

Masz i fotel Hamaxa i sakwy Crosso dry :)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-08-10 01:02:04
Autor: Laszpa
On 5 Sie, 14:55, Marek 'Qrczak' Potocki <b...@maila.pl> wrote:
> [...]

> to ktoś?

Masz i fotel Hamaxa i sakwy Crosso dry :)

Hm, tego się obawiałem. Dziękuję za post. Na tylne sakwy Crosso
przyjdzie czas jak przeminie epoka fotelików w mojej rodzinie :)

Ps. Używam identycznego zestawu :) Crosso przód i Hamax tył :)

Sakwy Crosso na tylnym bagażniku + fotelik Hamax