Sakwy do ZX9R

Data: 2012-08-30 16:04:58
Autor: Bartek Kacprzak
Sakwy do ZX9R
Witam

Czy ktoś przerabiał już problem montażu sakw do tego motocykla albo innego sporta?
Może polecicie jakiś sprawdzony w bojach model sakw?
Czy konieczny jest montaż stelaża pod nie i czy firma motostel.pl jest do tego odpowiednia? Korzystaliście z jej wyrobów? Na stronie producent ma stelaże do różnych motocykli i opinie tych, którzy kupili są raczej pozytywne. Może w przyszłym roku uda mi się poturlać w dłuższą wyprawę i nie chciałbym wszystkiego upychać do plecaka.

pozdrawiam
Bartek ZX9R

Data: 2012-08-30 19:08:36
Autor: Jasio
Sakwy do ZX9R
Użytkownik "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisał w wiadomości news:503f7308$0$1215$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mi zawsze wystarczał topcase.
No chyba, że na _naprawdę_ długie wakacje z plecaczkiem. To wtedy i trzy kufry to mało na same waciki. (:

A serio: boczne sakwy w dziewiątce dałoby radę przyczepić i bez stelaży. Ewentualnie stosuje się też folię naklejaną na boczki, żeby się nie porysowały od sakiew.
Sakwy (mam oksforda, miałem motodetail - jeden pies) mają dwa rzepy do spięcia nad siedzeniem i jeden pod (z napisem "safety first" - serio, serio)
Biorąc pod uwagę współczynnik koszty/wygląd/praktyczność polecam zestaw na stałe stelaż (100-300zł) i topcase (300-600zł) plus zakładane okazjonalnie boczne sakwy (250-300zł).
Sakwy możesz zdjąc a na codzień jeździć z kufrem.

To wszystko pod warunkiem, że nie masz poprowadzonego zbyt wysoko wydechu i nie będzie Cię raził topcase na zx9r.
W takim wypadku polecam firmę ventura. Zajebiste wykonanie i projekt specjalnie pod dany model - nawet do 1198 mają. Tyle, że drogo i nie wiem czy ktoś to w PL sprzedaje.
http://www.ventura-bike.com/

PS
Kodowanie OK?

--
Jasio
vfr vfr etz

Data: 2012-08-30 21:16:07
Autor: Bartek Kacprzak
Sakwy do ZX9R

U¿ytkownik "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:503f9e15$0$1220$65785112news.neostrada.pl...

Dzieki za odpowiedz.

Mi zawsze wystarcza³ topcase.
No chyba, ¿e na _naprawdê_ d³ugie wakacje z plecaczkiem. To wtedy i trzy kufry to ma³o na same waciki. (:
Wakacje z plecaczkiem wiec wersja maxi :)

A serio: boczne sakwy w dziewi±tce da³oby radê przyczepiæ i bez stela¿y. Ewentualnie stosuje siê te¿ foliê naklejan± na boczki, ¿eby siê nie porysowa³y od sakiew.
Ok wlasnie sprawdzalem na ulubionym portalu te sakwy.

Sakwy (mam oksforda, mia³em motodetail - jeden pies) maj± dwa rzepy do spiêcia nad siedzeniem i jeden pod (z napisem "safety first" - serio, serio)
Bior±c pod uwagê wspó³czynnik koszty/wygl±d/praktyczno¶æ polecam zestaw na sta³e stela¿ (100-300z³) i topcase (300-600z³) plus zak³adane okazjonalnie boczne sakwy (250-300z³).
Sakwy mo¿esz zdj±c a na codzieñ je¼dziæ z kufrem.
No wlasnie szukam takiego zestawu, z tym, ze zamiast topcase szukam miekkiej torby na tyl. Moj plecak ma tendencje do opierania sie o kufer w efekcie czego lamie sie stelaz.
A zakladanie oparcia do 9 to przesada :) Jazda z kufrem odpada bo nie ma takiej potrzeby na codzien. Zreszta miekka torbe mozna latwiej ulozyc.

To wszystko pod warunkiem, ¿e nie masz poprowadzonego zbyt wysoko wydechu i nie bêdzie Ciê razi³ topcase na zx9r.
Wydech mam akcesoryjny ale poprowadzony na orginalnych mocowaniach wiec z montazem nie bedzie problemu. Bardziej balem sie koniecznosci montowania stelaza bo jak na razie do kawy nie znalazlem. Na stronie Givi nie ma takiego motocykla. Niby ta firma z linka dorabia ale w ich ofercie nie znalazlem takiego.

W takim wypadku polecam firmê ventura. Zajebiste wykonanie i projekt specjalnie pod dany model - nawet do 1198 maj±. Tyle, ¿e drogo i nie wiem czy kto¶ to w PL sprzedaje.
http://www.ventura-bike.com/
No te chyba nie na moja kieszen. Szukam czegos do max 2k pln za caly zestaw czyli topcase, sakwy boczne, sakwa na tyl.

PS
Kodowanie OK?
Jesli pytasz o swoje to u mnie ok.
A jesli o moje to pisalem z Tbirda i nie mam pojecia czy jest ok, bo byl to jednorazowy popis.

Bartek Kacprzak
EL ZXBlue9'99 Ave 1,8
May the Force be with You

Sakwy do ZX9R