Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Sakwy do ZX9R

Sakwy do ZX9R

Data: 2012-08-30 16:04:58
Autor: Bartek Kacprzak
Sakwy do ZX9R
Witam

Czy kto┼Ť przerabia┼é ju┼╝ problem monta┼╝u sakw do tego motocykla albo innego sporta?
Mo┼╝e polecicie jaki┼Ť sprawdzony w bojach model sakw?
Czy konieczny jest monta┼╝ stela┼╝a pod nie i czy firma motostel.pl jest do tego odpowiednia? Korzystali┼Ťcie z jej wyrob├│w? Na stronie producent ma stela┼╝e do r├│┼╝nych motocykli i opinie tych, kt├│rzy kupili s─ů raczej pozytywne. Mo┼╝e w przysz┼éym roku uda mi si─Ö poturla─ç w d┼éu┼╝sz─ů wypraw─Ö i nie chcia┼ébym wszystkiego upycha─ç do plecaka.

pozdrawiam
Bartek ZX9R

Data: 2012-08-30 19:08:36
Autor: Jasio
Sakwy do ZX9R
U┼╝ytkownik "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisa┼é w wiadomo┼Ťci news:503f7308$0$1215$65785112news.neostrada.pl...
Witam

Czy kto┼Ť przerabia┼é ju┼╝ problem monta┼╝u sakw do tego motocykla albo innego sporta?
Mo┼╝e polecicie jaki┼Ť sprawdzony w bojach model sakw?
Czy konieczny jest monta┼╝ stela┼╝a pod nie i czy firma motostel.pl jest do tego odpowiednia? Korzystali┼Ťcie z jej wyrob├│w? Na stronie producent ma stela┼╝e do r├│┼╝nych motocykli i opinie tych, kt├│rzy kupili s─ů raczej pozytywne. Mo┼╝e w przysz┼éym roku uda mi si─Ö poturla─ç w d┼éu┼╝sz─ů wypraw─Ö i nie chcia┼ébym wszystkiego upycha─ç do plecaka.


Mi zawsze wystarczał topcase.
No chyba, że na _naprawdę_ długie wakacje z plecaczkiem. To wtedy i trzy kufry to mało na same waciki. (:

A serio: boczne sakwy w dziewi─ůtce da┼éoby rad─Ö przyczepi─ç i bez stela┼╝y. Ewentualnie stosuje si─Ö te┼╝ foli─Ö naklejan─ů na boczki, ┼╝eby si─Ö nie porysowa┼éy od sakiew.
Sakwy (mam oksforda, mia┼éem motodetail - jeden pies) maj─ů dwa rzepy do spi─Öcia nad siedzeniem i jeden pod (z napisem "safety first" - serio, serio)
Bior─ůc pod uwag─Ö wsp├│┼éczynnik koszty/wygl─ůd/praktyczno┼Ť─ç polecam zestaw na sta┼ée stela┼╝ (100-300z┼é) i topcase (300-600z┼é) plus zak┼éadane okazjonalnie boczne sakwy (250-300z┼é).
Sakwy mo┼╝esz zdj─ůc a na codzie┼ä je┼║dzi─ç z kufrem.

To wszystko pod warunkiem, że nie masz poprowadzonego zbyt wysoko wydechu i nie będzie Cię raził topcase na zx9r.
W takim wypadku polecam firm─Ö ventura. Zajebiste wykonanie i projekt specjalnie pod dany model - nawet do 1198 maj─ů. Tyle, ┼╝e drogo i nie wiem czy kto┼Ť to w PL sprzedaje.
http://www.ventura-bike.com/


PS
Kodowanie OK?

--
Jasio
vfr vfr etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2012-08-30 21:16:07
Autor: Bartek Kacprzak
Sakwy do ZX9R

U┐ytkownik "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> napisa│ w wiadomoÂci news:503f9e15$0$1220$65785112news.neostrada.pl...

Dzieki za odpowiedz.

Mi zawsze wystarcza│ topcase.
No chyba, ┐e na _naprawdŕ_ d│ugie wakacje z plecaczkiem. To wtedy i trzy kufry to ma│o na same waciki. (:
Wakacje z plecaczkiem wiec wersja maxi :)

A serio: boczne sakwy w dziewi▒tce da│oby radŕ przyczepiŠ i bez stela┐y. Ewentualnie stosuje siŕ te┐ foliŕ naklejan▒ na boczki, ┐eby siŕ nie porysowa│y od sakiew.
Ok wlasnie sprawdzalem na ulubionym portalu te sakwy.

Sakwy (mam oksforda, mia│em motodetail - jeden pies) maj▒ dwa rzepy do spiŕcia nad siedzeniem i jeden pod (z napisem "safety first" - serio, serio)
Bior▒c pod uwagŕ wspˇ│czynnik koszty/wygl▒d/praktycznoŠ polecam zestaw na sta│e stela┐ (100-300z│) i topcase (300-600z│) plus zak│adane okazjonalnie boczne sakwy (250-300z│).
Sakwy mo┐esz zdj▒c a na codzie˝ je╝dziŠ z kufrem.
No wlasnie szukam takiego zestawu, z tym, ze zamiast topcase szukam miekkiej torby na tyl. Moj plecak ma tendencje do opierania sie o kufer w efekcie czego lamie sie stelaz.
A zakladanie oparcia do 9 to przesada :) Jazda z kufrem odpada bo nie ma takiej potrzeby na codzien. Zreszta miekka torbe mozna latwiej ulozyc.

To wszystko pod warunkiem, ┐e nie masz poprowadzonego zbyt wysoko wydechu i nie bŕdzie Ciŕ razi│ topcase na zx9r.
Wydech mam akcesoryjny ale poprowadzony na orginalnych mocowaniach wiec z montazem nie bedzie problemu. Bardziej balem sie koniecznosci montowania stelaza bo jak na razie do kawy nie znalazlem. Na stronie Givi nie ma takiego motocykla. Niby ta firma z linka dorabia ale w ich ofercie nie znalazlem takiego.

W takim wypadku polecam firmŕ ventura. Zajebiste wykonanie i projekt specjalnie pod dany model - nawet do 1198 maj▒. Tyle, ┐e drogo i nie wiem czy kto to w PL sprzedaje.
http://www.ventura-bike.com/
No te chyba nie na moja kieszen. Szukam czegos do max 2k pln za caly zestaw czyli topcase, sakwy boczne, sakwa na tyl.

PS
Kodowanie OK?
Jesli pytasz o swoje to u mnie ok.
A jesli o moje to pisalem z Tbirda i nie mam pojecia czy jest ok, bo byl to jednorazowy popis.

pozdrawiam

--
Bartek Kacprzak
EL ZXBlue9'99 Ave 1,8
May the Force be with You

Sakwy do ZX9R

Nowy film z video.banzaj.pl wiŕcej »
Redmi 9A - recenzja bud┐etowego smartfona