Sakwy do sporta

Data: 2009-05-13 22:48:23
Autor: Grzegorz Rogala
Sakwy do sporta
Tytus z Fabryki pisze:

Nudnawo tu jakos no to sie zapytam, chce kupic sakwy do kanarka. Ale mam gorne wydechy. Nadadza sie siakies takie zwykle
Rzuc okiem na oferte sakw Kappa, jest pare fajnych modeli "sportowych".
O regulowanej pojemnosci 17/28l sakwa. I fabrycznie "obite" od dolu folia alu*

czy trzeba bedzie kocyka podkladac???
Kocykowi bedzie niewygodnie miedzy sakwa a moturem ale On chudy jest to sie zmiesci ;P

Wiem ze to niemozliwe ale najchetniej posluchalbym praktykow...
A to przepraszam nie znam.

Aha i lubie zapierdalac

Normalnie 50 w zabudowanym 90 poza ;P

*-lub czym podobnym

--
pozdr
Rogal DRZ400E

Data: 2009-05-13 22:56:54
Autor: kocyk
Sakwy do sporta
Grzegorz Rogala wrote:

> [...]
> Kocykowi bedzie niewygodnie miedzy sakwa a moturem ale On chudy jest to sie zmiesci ;P

Sam jestes chudy, grubasie!

> A to przepraszam nie znam.

Ja jednego znam, watek nizej.

> Normalnie 50 w zabudowanym 90 poza ;P